• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau penktus metus iš eilės Estijoje vykstantis „I Do Hard Enduro“ renginys tapo tikru išbandymu net ir patyrusiems enduro sportininkams. Varžybos vyksta unikalioje buvusių skalūnų kasyklų teritorijoje – ši vietovė išsiskiria pramoniniu reljefu, stačiais šlaitais, purvo kalnais ir dirbtinėmis kliūtimis, kurios sudėtingumu nenusileidžia tokioms pasaulinio lygio varžyboms kaip „Romaniacs“ ar „Sea to Sky“.

Jau penktus metus iš eilės Estijoje vykstantis „I Do Hard Enduro“ renginys tapo tikru išbandymu net ir patyrusiems enduro sportininkams. Varžybos vyksta unikalioje buvusių skalūnų kasyklų teritorijoje – ši vietovė išsiskiria pramoniniu reljefu, stačiais šlaitais, purvo kalnais ir dirbtinėmis kliūtimis, kurios sudėtingumu nenusileidžia tokioms pasaulinio lygio varžyboms kaip „Romaniacs“ ar „Sea to Sky“.

REKLAMA

Varžybų sumanytojas ir organizatorius Rene Jerbach, pats apkeliavęs garsiausius ekstremalaus enduro renginius visame pasaulyje, nusprendė sukurti kažką išskirtinio ir tai jam pavyko – „I Do Hard Enduro“ dabar laikomas sudėtingiausiu šio tipo renginiu visame Pabaltijyje.

REKLAMA
REKLAMA

Šiemet startavo apie 100 dalyvių iš Baltijos šalių, Suomijos ir kitų regionų. Tarp jų – ir Lietuvos atstovas, „Planet Superfood Dakar Team“ komandos narys Mykolas Paulavičius, kuris varžėsi PRO klasėje ir užėmė 8 vietą.

REKLAMA

„Tai buvo tikros trijų dienų hard enduro varžybos. Kiekviena diena atnešė vis sunkesnius iššūkius, o trasos reikalavo ne tik ištvermės, bet ir meistriškumo. Net estai, kurie paprastai nekomentuoja, šįkart sakė, kad buvo per sunku – pirmą kartą girdėjau tokį pripažinimą“, – pasakojo M. Paulavičius.

Anot sportininko, renginiui reikėjo kruopščiai ruoštis: sumontuoti apšvietimą naktiniam prologui, sureguliuoti važiuoklę, pasirinkti itin minkštas padangas, o svarbiausia – pasirūpinti fiziniu pasirengimu. Finalinę dieną įkalnės buvo tokios statumo, kad kai kur teko ne tik važiuoti, bet ir fiziškai tempti motociklą.

REKLAMA
REKLAMA

„Važiavau su stipriai nudilusiomis padangomis, teko mažinti slėgį iki 0,15 baro, kad apskritai būtų įmanoma kabintis į gruntą. Sunku, bet įveikiau viską“, – teigė jis.

Paulavičius taip pat pasidžiaugė Stark VARG EX motociklu, kurį šį sezoną suteikė partneriai „Two Wheels Empire“. „Motociklas dirbo nepriekaištingai, esu labai patenkintas“, – pridūrė sportininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vos spėjęs atsigauti po varžybų Estijoje, M. Paulavičius jau šį savaitgalį startuos „Breslau Rally“ – vienose iš sunkiausių „rally raid“ tipo varžybų Europoje. Praėjusiais metais jose jis užėmė 12 vietą, o šiemet tikisi pagerinti savo rezultatą.

„I Do Hard Enduro“ dar kartą įrodė, kad tai ne šiaip savaitgalio pasivažinėjimas – tai rimtas išbandymas tiek kūnui, tiek technikai, tiek psichologijai. O kartu – puiki galimybė įvertinti, kokiame lygyje yra Baltijos šalių sportininkai. M. Paulavičiaus rezultatas tai tik patvirtina.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų