Jos sudėtyje bus Vaidotas Paškevičius, Gytis Gaspariūnas ir Albert Veliamovič. Komandos pristatymas įvyko Čekijoje, „Tatra“ sunkvežimių gamykloje.
Atnaujinta sudėtis ir patobulintas sunkvežimis
Jau į trečiąjį savo Dakarą Vaidotas Paškevičius šįkart vyks su naujais pagalbininkais. Inžinierių Tomą Gužauską artėjančiame Dakare pakeis Gytis Gaspariūnas, o šturmano Slavomir Volkov poziciją užims Albert Veliamovič.
Visa trijulė šią savaitę nuvyko į Čekiją, „Tatra“ sunkvežimių gamyklą, kur susipažino su atnaujinu sunkvežimiu. Kaip teigė Vaidotas Paškevičius, pagaliau čekus pavyko įkalbėti į „Mamba“ sumontuoti automatinę pavarų dėžę. Taip pat buvo pakeistas ir variklis, todėl lietuviai tikisi, kad šiemet siekti rezultato techninės problemos jiems jau netrukdys.
„Tai bus tikrai geresnis sunkvežimis nei turėjome praėjusiame Dakaro ralyje. Pavarų dėžę pagaliau turime automatinę. Taip pat senus „Reiger“ amortizatorius pakeitėme naujais „Donerre“. Jie suteikia ne tik didesnį komfortą, bet ir galimybę važiuoti greičiau.
Sunkvežimį išbandėme „Tatra“ gamykloje esančiame poligone, kuriame bandomi visi jų sunkvežimiai, skirti sunkiesiems darbams žvyro karjeruose. Taip pat čia išbandoma ir jų gaminama karinė technika. Poligonas sutvertas taip, kad jame būtų galima sukurti labai dideles apkrovas technikai. Per testus jokios problemos nepasirodė. Priekaištų neturime. Smulkių korekcijų dar pasidarysime po testų Saudo Arabijoje“, - sakė „SV Technika Racing“ pilotas Vaidotas Paškevičius.
Prognozuoja sudėtingas varžybas
Kaip sakė ekipos vairuotojas Vaidotas Paškevičius, jų sunkvežimis „Tatra“ jau pirmadienį išvyksta į Barseloną, kur jam bus atliekama Dakaro ralio techninė patikra, o tuomet technikos jau lauks kelionė laivu į Saudo Arabiją.
Pasak Vaidoto Paškevičiaus, išbandžius atnaujintą sunkvežimį komandos nuotaikos yra geros, o nusiteikimas startui – optimistiškas. Ekipa jau spėjo susipažinti su Dakaro ralio organizatorių paskelbta informacija apie laukiančius iššūkius.
„Laukia tikrai sunkus Dakaras. Du kartus turėsime maratoninį greičio ruožą be mechanikų pagalbos. Vienas jų bus visiška naujovė, su atskirais bivakais. Kažkuriame iš tų aštuonių
bivakų turėsime stoti nakvynei ir neaišku, ar ten turėsime kitus Čekijos komandos narius, kad turėtume bent jau kažkokį techninį palaikymą. Manau, kad „Empty Quarter“ maratonas bus pats sunkiausias.
Bet iššūkių mes nebijome. Esame užsispyrę ir kovingi. Nors važiuojame ne su pačiu greičiausiu sunkvežimiu, tačiau jis patikimas. Galbūt tai ir bus mūsų koziris. Stengsimės važiuoti maksimaliai greitai“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
Tikisi kovoti dėl vietos penketuke
Vaidotas Paškevičius pridūrė, kad ruošiantis artėjančiam Dakaro raliui bene didžiausias iššūkis buvo surinkti reikiamą biudžetą. Visgi lietuviams pavyko rasti partnerių, kurie prisidėjo prie mūsų šalies atstovų starto sunkvežimių įskaitoje.
„Vardo partneris šiemet bus „SV Technika“ kompanija. Ši įmonė ir jos vadovai Vygandas ir Mindaugas mus lydi jau trečius metus iš eilės. Sėdėjome prie derybų stalo ne vieną kartą, bet radome bendrų minčių vardo partnerystei. Prie mūsų prisijungė ir vieną didžiausių sunkvežimių autoservisų tinklų turinti įmonė „Deigas“, kurios vadovas yra mūsų komandos inžinierius Gytis Gaspariūnas.
Trečius metus į Dakarą su mumis važiuoja „Otanki Mill“ su Ričards Riepšs priešakyje. Turime ir naujų partnerių - „Organicagro“, „Pastatų sistemos“, „Stareka“. Turime ir mažesnių partnerių, kurie prisidėjo prie mūsų starto Dakare – „Baltexim“, „Milavita“ ir, aišku, ištikimiausias partneris, su kuriuo bendradarbiaujame nuo pat pirmųjų ralio reido varžybų 2012-ais metais – „Stiklų ekspertai“. Taip pat šiemet kartu su mumis yra ir „Rimvydas ir Ko“ kompanija“, - partnerių prisijungimu džiaugėsi Vaidotas Paškevičius.
Nors praėjusiame Dakare lietuvius ir persekiojo sunkvežimio problemos, lietuvių ekipa savo pavardes sugebėjo įrašyti į greičio ruožų laimėtojų sąrašą, kai parodė geriausią laiką paskutiniame Dakaro ralio etape.
Šiemet „SV Technika Racing“ komandos nariai viliasi, kad vos už poros mėnesių prasidėsiančiame Dakare jiems pavyks ne tik vėl sužibėti atskiruose greičio ruožuose, bet ir kovoti dėl vietos stipriausių sunkvežimių kategorijos ekipažų penketuke. Ekipažo sunkvežimį puoš 613 starto numeris.