• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių dalyvių sąraše kasmet neišvengiamos permainos: komandos atsinaujina ar patobulina automobilius, iš vienų ekipų į kitas migruoja lenktynininkai.

„Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių dalyvių sąraše kasmet neišvengiamos permainos: komandos atsinaujina ar patobulina automobilius, iš vienų ekipų į kitas migruoja lenktynininkai.

REKLAMA

Tačiau „Bio Circle & HSG by Swag“ į didžiausias lenktynes Baltijos šalyse liepos 16-19 dienomis deleguoja lygiai tą patį sąstatą, kaip ir pernai.

Komanda sugrįžta užbaigti to, ko nepavyko įgyvendinti pernai – laimėti lenktynes.

Pergalė išslydo iš rankų

Pernai vykusiose jubiliejinėse, 25-osiose „Aurum 1006 km lenktynėse“ „Audi R8 LMS GT3 Evo II“ automobiliu važiavusiems Mantui Matukaičiui, Karoliui Jovaišai ir Egidijui Gražiui sekėsi puikiai.

Ekipos vadovo Mindaugo Valiūno parinkta taktika veikė kaip šveicariškas laikrodis ir leido kolektyvui ne tik išsiveržti į priekį, bet ir kaupti saugią, daugiau improvizacijų leidžiančią persvarą prieš varžovus.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau lenktynėms dar nepersiritus į antrąją pusę, o tiksliau – 157-ajame rate – „Audi“ turėjo sustoti techninio aptarnavimo juostoje dėl pavarų dėžės gedimo. Deja „Juta racing“ mechanikai nebegalėjo niekuo padėti.

REKLAMA

„Pasitraukti dėl gedimo būnant lyderio pozicijoje nedaug kam tenka. Ši nesekmė buvo itin skaudi, bet ji parodė, kad galime kovoti dėl aukščiausių pozicijų, ir šis faktas motyvavo tą pačią komandą bandyti dar kartą, nes įrodyti tikrai turime ką. Praėję metai parodė, kad galime kovoti dėl pirmosios vietos“, – kalbėjo „Fifty Three Racing“ įkūrėjas Mantas Matukaitis.

REKLAMA
REKLAMA

Sustyguotoje komandoje gera atmosfera

Praėjusiais metais ištikęs gedimas – skaudulys ne tik Mantui, bet ir visai darniai komandai bei partneriams. Norėdama įrodyti, jog tai tik nelemtai susikosčiusių aplinkybių pasekmė, „Bio Circle & HSG by Swag“ nusprendė nieko nekeisti. Net ir lenktynėse sužibėjęs, greičiausiu lietuviu buvęs komandos lyderis Karolis Jovaiša nusprendė likti prie „Audi“ vairo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šiemet sulaukiau nemaža pasiūlymų iš kitų komandų, kai kurie iš jų buvo netgi geresni nei bet kada anksčiau, bet mane pakerėjo šioje ekipoje vyravusi atmosfera, kaip gerai viskas buvo sustyguota pradedant nuo menkiausių smulkmenų, tokių kaip apranga, ir baigiant grafiku lenktynių dieną. Jautėsi visų pastangos, nukreiptos dėl vienintelio tikslo, todėl išliko noras pabaigti pradėtą darbą“, – komentavo K. Jovaiša.

REKLAMA

Karoliui ir šiemet patikėtas lyderio vaidmuo. Jį prie GT3 automobilio vairo keis itin greitas ir stabilumu pasižymintis Egidijus Gražys bei ilgametis projekto autorius Mantas Matukaitis.

„Bio Circle & HSG by Swag“ ekipai ir toliau vadovaus M. Valiūnas, pasitelkęs savo strategų komandą. Automobilis taip pat bus tas pats – „Audi R8 LMS GT3 Evo II“. O ir tikslas išlieka toks pat, kaip ir praėjusiais metais – bendrosios įskaitos podiumas.

REKLAMA

Didelis dėmesys – gedimų prevencijai

Pasak M. Matukaičio, šiemet komanda daugiau dėmesio skyrė gedimų prevencijai, ypač – transmisijos, pavedusios ekipos sportininkus pernai.

Automobilyje bus sumontuota nauja pavarų dėžė, kurią komanda testuos, o po to dar kartą analizuos šio agregato nusidėvėjimo laipsnį.

„Po pernykščių lenktynių buvo sunkus laikotarpis. Daug analizavome važiavimus, siuntėme pavarų dėžę į gamyklą, tačiau nesulaukėme jokių atsakymų. Paskui stebėjome ilgų nuotolių lenktynes Europoje, kur matėme, jog „Audi“ ir „Lamborghini“ lydėjo tokie pat pavarų dėžių gedimai. Padarėme prielaidą, jog gal kokia detalė pasitaikė brokuota“, – aiškino K. Jovaiša.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugelis lenktynininkų pripažįsta, jog nepaisant intensyvių treniruočių su simuliatoriais prieš varžybas, tikrų sportinių kilometrų dar stinga.

„Bio Circle & HSG by Swag“ komandos vadovas ir jos sportininkai tikisi, jog likus daugiau nei mėnesiui iki „Aurum 1006 km lenktynių“ starto ekipai šiemet pavyks įveikti ir daugiau kilometrų treniruočių trasose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų