Greitai suburta naujoji komanda iškart tapo nemenka konkurencija net ir geriausioms Lietuvos komandoms. Sekmadienį iškovoję pergalę prieš Klaipėdos „Neptūną“, „Wolves“ užėmė trečiąją vietą reguliariajame LKL sezone ir ketvirtfinalyje susitiks su Jonavos „Cbet“ krepšininkais.
G. Žiemelis apsilankė laidoje „Proto industrija“, kur atsakė į klausimus ir apie sporto pasaulį.
Paklaustas, ką jam reiškia turėti savo krepšinio komandą, verslininkas neslėpė, kad tai jam gali nutiesti kelią ir į NBA.
„Ką man duoda krepšinio komanda? Visų pirma, aš į gyvenimo aprašymą įsidėsiu, kad esu krepšinio vadybininkas ir akcininkas. Norint atitikti verslumo kriterijus NBA, tai yra viena iš sąlygų. Niekada šito nesakiau, bet apie tai pagalvojau.
Antra – krepšinio klubas padidins arenos vertę kartais, nes namų komanda atneša papildomo pelno. Visi akcininkai nepraras pinigų. Trečia – krepšinis, kaip verslas, yra dar ir hobis, nes tai nėra visiškas verslas. Aš apjungiu“, – teigė jis.
Alytaus klubas taikosi į dalyvavimą Europos taurėje, tačiau pats G. Žiemelis negailėjo ir aštrių žodžių europietiškai krepšinio turnyrų sistemai.
„Europos krepšinis yra dideliame vėžyje. Eurolyga yra vėžys. Kodėl? Pagrindinės lygų pajamos, išsivysčiusiose Europoje ir JAV, suplaukia iš medijos teisių pardavimų ir rėmėjų.
Tiesiog duosiu pavyzdį – NBA už medijos teises gauna 2,6 milijardo per metus, planas, kad 2024 metais atnaujins seniausią kontraktą tarp visų JAV lygų, pasirašytą dar 2014-aisiais ir gaus 8 milijardus. Ką NBA daro su tais pinigais? Išdalina visiems 30 klubų lygiomis dalimis ir visi klubai yra pelningi, nes yra „algų kepurė“.
Eurolyga neturi medijos teisių. Ji atiduoda antrinei įmonei, kuri 51 procentu priklauso IMG („International Media Group“), kuri ir perka tas medijos teises, tad pati kiek nori, tiek ir susimoka. Eurolyga per metus gauna 42 milijonus. NBA gaus 8 milijardus, o tai yra 200 kartų mažiau. Aš skaičiais domiuosi“, – skaičiavo G. Žiemelis.
Rekonstrukcijas baigianti „Avia Solutions Group“ arena netrukus taps ir „Wolves“ namų arena. Nors ne vienam krepšinio sirgaliui kyla klausimas, kaip Vilniuje sutilps „Wolves“ ir Vilniaus „Ryto“ ekipos, tačiau G. Žiemelis problemų čia neįžvelgia.
„Kita Vilniaus komanda kiek turi gerbėjų? Du tūkstančius, nes daugiau į arena netelpa. Kur gali dar aštuoni tūkstančiai ateiti, jei mylėtų komandą? Jie juk neatėjo ir nepasirašė su mumis sutarties, kad kartu arena naudotumėmės. (...)
Turi būti geras produktas, nes čia ir yra produktas. Turi būti komfortiška, o geras produktas krepšinyje susideda iš reginio ir pergalių, derbiai, drama, visa kita.
Gerai, kad „CBet“ pralošė, drama didesnė. Kai visada laimi, nebeįdomu, žmonės galvoja, kad čia laimės, ten laimės ir nebeateina. „El Clasico“ visi mėgsta, visose šalyse yra, Turkijoje, Graikijoje, Ispanijoje“, – svarstė verslininkas.