Naujas telekomunikacijų bendrovės “Omnitel” mokėjimo planas privatiems abonentams “Mano”, pasirodęs praėjusiųjų metų gruodį, sulaukė nemažo vartotojų dėmesio. Šiuo metu juo naudojasi apie 15 tūkst. abonentų, 93 proc. iš jų sudaro abonentai, perėję iš įvairių verslo bendrovių.
Šis planas buvo pasiūlytas kaip alternatyva privatiems “Omnitel” abonentams, kurie buvo prisijungę prie įvairių verslo bendrovių mobiliųjų vartotojų rato ir naudojosi verslui skirtais mokėjimo planais. Išsiskiriantis savo paprastumu ir patogumu “Mano” planas gerokai išgrynino mobiliojo ryšio rinką - išskyrė tikruosius verslo ir privačius abonentus.
“Tai buvo teisingas mūsų žingsnis, nes pasiūlėme išties gerą planą žmonėms, pasislėpusiems po verslo klientų “skėčiu”. Dabar tokie žmonės gali atsiskaityti už savo pokalbius ne su trečiaisiais asmenimis, o tiesiai su bendrove, planuoti išlaidas, gauti ataskaitas, matyti pokalbių išklotines. O svarbiausia, “Mano” planas nepadidino jų išlaidų.
Naudinga tai ir operatoriui - mes matome aiškesnę, skaidresnę rinką, todėl galime pasiūlyti tikslesnius ir geresnius sprendimus visiems - ir verslo, ir privatiems - abonentams”, - sakė “Omnitel” rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas.
“Mano” planas išsiskiria vienu, palankiu ir patogiu pokalbių tarifu į visus Lietuvos tinklus visą parą. Skambučio minutė kainuoja tik 0,39 Lt, nesvarbu, kam ir kada skambinama. SMS žinutės kaina taip pat vienoda - 0,15 Lt.
Minimalus “Mano” plano mokestis - 18 Lt. Į šį mokestį įeina visos pagrindinės mobiliojo ryšio paslaugos - skambučiai Lietuvoje, tarptautiniai skambučiai, SMS bei MMS žinutės, duomenų perdavimas ir faksogramų siuntimas, “SOS skambučiai” bei “Balso pašto” paslauga. Nuo šių metų pradžios “Mano” planą jau gali rinktis ir nauji “Omnitel” abonentai.