Šis telefonas buvo pristatytas tik prieš menėsį, tad tai didelis smūgis „Samsung kompanijai. Kompanijos teigimu, buvo išsiaiškinta, kad yra problemų su šių telefonų baterijomis ir dėl to buvo sustabdytas jų pardavimas. Jau pranešta, kad šie telefonai bus pakeisti naujais produktais, nepaisant to, kada asmuo bus jį nusipirkęs.
Pietų Korėjos naujienų agentūros „Yonhap“ teigimu, yra gauti penki pranešimai apie sprogusius telefonus. „Samsung“ tvirtina, kad iš viso pasaulio buvo gauti 35 atvejai apie krovimo metu sprogusias šių telefonų baterijas.
TEO ir „Omnitel“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis informuoja, kad dėl klientų saugumo, sustabdė „Galaxy Note 7“ pardavimą po netikėtų pranešimų apie galimą baterijų keliamą pavojų.
„Apgailestaujame dėl nepatogumų, tačiau telefonus klientams parduosime tik tuomet, kai būsime 100 procentų tikri, jog jie yra visiškai saugūs. Šiuo metu laukiame atskiro “Samsung” patvirtinimo apie išspręstas technines problemas ir suteikiamas saugumo garantijas. Mes informuosime visus klientus, užsisakiusius „Galaxy Note 7“ išankstinės prekybos metu, kada jais vėl pradėsime prekiauti. Jei klientai pageidauja, jiems grąžinsime pinigus už išankstinius užsakymus arba grąžinus jau parduotą „Samsung“ įrangą“, - informuoja atstovas.
„Samsung Electronics“ išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad pasauliniu mastu, šiuo metu (iki rugsėjo 1 d.) buvo užfiksuoksuoti 35 tokie atvejai. Baltijos šalyse neužfiksuotas nė vienas atvejis. Atstovai teigia, jog nei vienas žmogus kol kas nenukentėjo. „Aukšti saugumo reikalavimai mums yra svarbiausias prioritetas, todėl šie incidentai yra vertinami nepaprastai rimtai. „Galaxy Note7“ siuntos yra laikinai stabdomos papildomam kokybės užtikrinimo tyrimui. Telefono pristatymas Baltijos šalyse nukeliamas spalio mėnesiui. Naują pristatymo dieną Lietuvoje paskelbsime iškart, kai galėsime“, – komentuoja „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas. Visiems klientams, kurie jau įsigijo „Galaxy Note7“, „Samsung Electronics“ per ateinančias savaites įrenginius pakeis naujais. Vartotojai, turintys dvejonių dėl „Galaxy Note7“ saugumo, telefonus taip pat galės ištirti klientų techninio aptarnavimo centruose. „Suprantame, jog dabartinė situacija sukelia nepatogumų, tačiau savo vartotojams siekiame tiekti tik aukščiausios kokybės produktus. Glaudžiai bendradarbiaujame su partneriais, kad įsigytus prietaisus į naujus, klientai galėtų pasikeiti greitai ir paprastai“, – aiškina S. Skupas. Jau pristatytų įrenginių kiekis Baltijos šalyse nėra didelis, palyginus su visu išankstinių užsakymų kiekiu. Telefonų pristatymas išankstiniams užsakymams šiuo metu yra atidėtas. Nauja pristatymo data bus paskelbta kaip galima greičiau. Savo užsakymo dar negavę pirkėjai galės rinktis – laukti pristatymo arba atgauti įmoką. Bendrovė prašo būti kantriems ir laukti tolimesnės informacijos.