Visgi, pilotų turimos paslaptys, itin domina kiekvieną iš mūsų.
Keletas pilotų portalui Whisper atskleidė keletą savo paslapčių, iš kurių netgi galima pasimokyti.
1. Pilotai žavisi savo darbu kaip ir paprasti žmonės.
Daugumai žmonių pilotų darbas kelia tikrą susižavėjimą. Pasirodo, jie kasdien jaučia ne ką mažesnį pasitenkinimą.
„Nors aš pats esu pilotas, bet kiekvieną kartą džiaugiuosi ir virpu prieš pat skrydį. Tas susižavėjimas ir kaskart išgyvenamas naujas pažinimo jausmas leidžia man nejausti amžiaus ir artėjančios senatvės“, – per vieną interviu teigė lėktuvo piotas.
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui
(11 nuotr.) „Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
„Beoing 777“ lėktuve esančios slaptos vietos personalui (nuotr. YouTube)
2. Aukščio baimė
Taip, taip, gerai perskaitėte. Kai kurie pilotai tikrai jaučia šią baimę. „Aš aukščio bijau nuo vaikystės, bet minties galia – daro neįtikėtinus dalykus. Tiesiog reikia įtikinti save“, – teigė pilotas.
3. Jie ne visada sako tiesą
„Aš dirbu pilotu Kanados oro linijų bendrovėje. Kartais keleiviams pranešu, kad tai yra mano pirmasis skrydis, nes tikiu, kad tai man atneša sėkmę skrydžio metu“.
4. Žaibavimas nėra tokia didelė problema, kelianti rizika, nei atrodo
„Man pilotuojant lėktuvą, jau du kartus teko išgyventi žaibo kirčius. Dauguma pilotų tai yra patyrę. Lėktuvai sukurti taip, kad galėtų patirti tai ir išlikti sveiki. Tiesiog išgirsti garsų triukšmą ir pamatai ryškų blyksnį. Bet dėl to tikrai nekrisite iškart su lėktuvu žemyn“.
5. Regioninės oro linijos turi savų trūkumų
Esminis skirtumas yra saugumo ir kokybės standartai. „Žmonės šių skirtumų tikrai nežino, bet reikalavimai regioninių oro linijų pilotams yra mažesni. Be to, jie neprivalo turėti ir didelę patirtį, o jų žinios nėra taip dažnai atnaujinamos mokymuose“.
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos
(32 nuotr.) Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Paviešino pirmąsias nuotraukas po lėktuvo katastrofos (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
Akimirkos po katastrofos: paviešino pirmąsias tragedijos nuotraukas (nuotr. SCANPIX)
6. Kartais lėktuvai neturi pakankami kuro
„Mes nuolat patiriame spaudimą ir priekaištus dėl kuro sąnaudų. Esame raginami ir vertiname, jeigu sugebame sunaudoti minimaliai pakankamą skrydžiui kuro kiekį. Avialinijos žiūri į sunaudojamą degalų kiekį grįžus į oro uostą. Audrų ir prastų oro sąlygų vengiame ir nenorime dar dėl papildomai sudeginamo kuro“.
7. Lėktuvo nusileidimas gali būti tik vieno tipo
„Nėra tokio nusileidimo būdų ir galimybės leistis ant vandens. Yra tik atsitrenkimas į vandenį“.
8. Pilotai miega daug. Darbe.
„Kad pilotai didžiąją laiko dalį pramiega, galiu patvirtinti ir aš pats. Ką galiu pasakyti dėl to, skrydžiai juk trunka ilgai, todėl reikia išsimiegoti ir pailsėti. Kol vieni įgulos nariai miega, kiti dirba. Taip vyksta pasikeitimai“.
9. Deguonies kaukės – trumpo veikimo
„Deguonies užtektų apytiksliai 15 min. kiekvienam atskiram keleiviui. Naujesni lėktuvai turi patobulintas kaukes su didesniu deguonies kiekiu. Visgi, ne tokiu ilgu, kaip kartais matoma filmuose. Anaiptol, avarinio skrydžio metu, dažniausiai keleiviams reikia tik 5 min. deguonies“.
Taigi, ne viskas taip paprasta ir žinoma, kaip iki šiol teko manyti.