• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ministrų kabinetas trečiadienį planuoja atnaujinti Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, į ją įtraukiant Prezidentūros, daugiau ministerijų atstovų ir atsisakant verslo, žurnalistų asociacijų.

Ministrų kabinetas trečiadienį planuoja atnaujinti Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, į ją įtraukiant Prezidentūros, daugiau ministerijų atstovų ir atsisakant verslo, žurnalistų asociacijų.

REKLAMA

Pagal projektą vietoj šiuo metu 20 tarybos narių liktų 18, jai vadovautų nebe Vyriausybės kancleris, o ministro pirmininko patarėjas.

Numatoma, kad naujos sudėties taryboje taip pat dirbtų ekonomikos ir inovacijų, finansų, krašto apsaugos, kultūros, švietimo, mokslo ir sporto, užsienio reikalų, žemės ūkio viceministrai, prezidento patarėjas, du Vyriausybės kanceliarijos, Inovacijų agentūros, „Investuok Lietuvoje“, „Keliauk Lietuvoje“, Lietuvos kultūros instituto, Lietuvos kino centro, Švietimo mainų paramos fondo ir viešosios įstaigos „Ekoagros“ filialo „Litfood“ atstovai.

Anot premjero Gintauto Palucko pasirašyto teikimo, šios institucijos tiesiogiai prisideda prie Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metais strategijos įgyvenimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Strateginė taryba svarstys svarbius su Lietuvos reputacija, žinomumu bei šalies įvaizdžiu susijusius klausimus, valstybės prisistatymo užsienyje prioritetus ir tikslus, taip pat skatins efektyvų tarpinstitucinį bendradarbiavimą įgyvendinant Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metais strategijos nuostatas“, – tvirtina Vyriausybės vadovas.

REKLAMA

Iš Įvaizdžio strateginės tarybos narių planuojama išbraukti Vyriausybės kanclerį, ministro pirmininko sekretoriato vadovą, Lietuvos pramonininkų konfederacijos, asociacijos „Investors’ Forum“, Lietuvos verslo konfederacijos, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos, Turizmo rūmų atstovus.

Taryboje taip pat nebeliktų Lietuvos žurnalistų sąjungos, Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos, Lietuvos marketingo asociacijos, Lietuvos komunikacijos asociacijos, Lietuvos savivaldybių asociacijos, įstaigos „Global Lithuanian Leaders“ atstovų, Pasaulio lietuvių bendruomenės atstovo Lietuvoje.

Ši taryba svarsto strateginius Lietuvos pristatymo užsienyje klausimus, teikia Vyriausybės kanceliarijai išvadas ir pasiūlymus dėl šalies pristatymo užsienyje krypčių bei prioritetų, strateginės rinkodaros bei komunikacijos prioritetų įgyvendinimo, taip pat vertina, kaip Lietuvos pristatymo užsienyje įgyvendinimą, jo koordinavimą ir prireikus teikia Vyriausybės kanceliarijai pasiūlymus dėl jo gerinimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų