Turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ gruodžio 30 dieną pasirašė sutartį su Anglijoje registruota bendrove „A Marr & Associates Ltd“, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.
„Netrukus startuos nauja Vilniaus žinomumo didinimo kampanija, kurią pristatysime vasarį. (...). Naujosios kampanijos dalimi taps ir reklama Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje, dėl kurios sudaryta ši sutartis“, – BNS komentavo „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak jos, reklama startuos vasarį, kai žmonės planuoja šių metų keliones.
„Siekiame, kad jų akiratyje atsidurtų Vilnius kaip patraukli kelionių kryptis“, – aiškino I. Romanovskienė.
Jos teigimu, Vilnius norėtų pritraukti ir daugiau turistų iš Italijos, Izraelio ir Lenkijos.
Vilnius reklamuojamas užsienio socialiniuose tinkluose, turizmo parodose, rengiamos pažintinės šių šalių žurnalistų ir „influencerių“ kelionės į Vilnių.
2018 metais atgarsio ir prieštaringų vertinimų sulaukė kampanija, kurioje Lietuvos sostinė Londone ir Berlyne reklamuota kaip Europos „G taškas“.
„Go Vilnius“ teigė, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.