Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nepaisant pavadinimų keitimo(žūb, nord lb, dnb) aptarnavimo kokybė smunka nuolat, bet mauricas aukštumoj... Su klientais bendraujama (jei taip galima vadinti) tragiškai.
Luminor bankas aptarnauja klijantus tik kurie supranta ir isisavine naujas technalogijas ,o paprastam ir pagyvenusiam zmogui sukuria papildomu problemu ir zmogus patiria stresa is savo patirties pasakysiu ,kaip grizau is uzsienio nepasiziurejau ,kad baigesi korteles galiojimo laikas bet man reikejo pinigu nusiimti nuo saskaitos ir as negalejau tai padaryti nes atvykus i banka man buvo pasakyta ,kad jie nedirba su grynais pinigais ,gali pervesti tik i kortele ,o kadangi korteles galiojimas baigesi tai turiu laukti pakol pagamins nauja kortele tai uztruks apie savaite arba turiu surasti patikima zmogu ,kad galetu pervesti pinigus i jo saskaita ,o jis man juos grazins .Va taip dirba bankas Luminoras esu pagyvenusi moteris ir man tos naujos technologijas ira persunku isisavinti as stresuoju ,nes dabar visokiu sukciu pilna todel bijau kad galiu suklysti ir visko netekti ,bandziau registruotis telefonu buvo neimanoma prisiskambinti ju reklamuojamu trumpuoju telefonu esu labai nusivylusi .
Durna bobelka juk galima ir naujuoju įrenginių susikūrt smar ID.
Pasakysiu kitaip, reikia apeidinėti visus bankus, nes per juos eina visa informacija apie klijentus. Kam priklauso bankai? Teisingai, pasauliniams banksteriams, vadinasi reikia nutraukti neteisėtą duomenų rinkimą ir reikalauti savo pajamų tiesioginiu būdu, o ne per tarpininkus. O jie to bijo - prarasti tuos duomenis ir kontroliuoti klijentus.
Gryni pinigai, is ranku i rankas, skinasi kelia, GARANTUOTA IR JOKIU MOKESCIU
jei tu nevartai milijonų, bankas į tave žiūri kaip į musę. Tiesiog daro viską, kad atstotum. Užtat verkiant reikia tikros rinkos bankų sektoriuje, kad ir valstybinio banko. Eilės prie bankų didesnės, nei sovietmečiu. iR TAI YRA GĖDOS eilės
gryni pinigai is ranku i rankas skinasi sau kelia ,, garantuota
Va jums ir SmaRt
REKLAMA
REKLAMA
Verslininkė pasipiktino: apsilankymo banke turi laukti beveik mėnesį