Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Iš tikro, tai pigiai kainuoja kelius daryti. Kalnų nėra, tunelių nereikia. Nereikia, kaip Norgėj, per kalnus sprogdinti trasų. Tegu tik neverkia, mažina tegu administratorių skaičių, priežiūrą ir projektus gali 10 kart efektyviau padaryti mažos firmelės, kaip daro Kanadoje. Kam išvis ta ministerija? Jei ir su ministerija keliai sugriuvo? Tai nieko ta ministerija ir neveikia. Ministrų ir vadovautojų algas tegu perkelia į fondą ir bus milijardų bent du.
@Kalba Vilnius Kalbame kaip e.maskvas
Taip, pasikeis neatpažįstamai, nes karas kelius ir tiltai kardinaliai pakeičia, į blogają pusę.
Kada ivyks tarplanetinis sachmatu turniras?
@nu Kai muskusinis antinas duos starlink, nes daba Vasiukai dar negali užmegsti ryšio su Kentauro žvaigždynu. Oi laukiam, laukiam, mes turnyro laukiam.
"Makaronai" dėl kelių "statybos"
"Makaronai" dėl kelių "statybos"
Vienam pasisėdėjime su kelininkų akcininkais tie paatviravo dėl lenkų ir mūsų kelių statybos naujų technologijų: "kai per visas pakopas atiduodi iki 27%, kokios dar technologijos(naujos)?" Ar pamelavo, ar šiaip leptelėjo? Tik kai lenkai pasakė kiek jiems kainavo vienas kelio kilometras, dabar atsakymą žinau.
Dar fonda isteigs, kuriame dirbs kokie 300 giminaiciu, is esamu ninisteriju ir zinybu reiktu atleisti bent 50000 klerku, kas menesi valstybe sutaupytu apie 150 MILIJONU!!!!
Pezalai, keliu bukle keiciasi kasdien, tik i bloga puse. Iki siol pavogdavo apie 300 milijonu,reiskia dabar pavogs 500 milijonu. Keliai nepageres, kai kurie gali buti perasfaltuoti ir zenkliai susiaurinti, juk kiekvienas susiaurintas cm yra didele kruva pinigu i valdininku kisenes
Autorius, prieš rašydamas straipsnį nors truputi galėtų pasidomėti apie kelių finansavimą. Toks fondas jau buvo įsteigtas dar 1994 m. prie kelių direkcijos. Jis buvo pastoviai tobulinamas ir jis atliko labai teigiama vaidmenį finansuojant kelių infrastruktūrą. Plėtėsi finansavimo šaltiniai; tai akcizai nuo degalų ir tepalų, už naudojimąsi keliais, už svorio viršijimą į ašies apkrovimą, už transporto judėjimą viršijus nustatytus gabaritus i kt. Surenkamos lėšos pastoviai augo. Vėliau šis fondas buvo pertvarkytas į Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programą ir Įtrauktas į valstybės biudžetą. Nuo to laiko Finansų ministeriją į kelių direkcijos sąskaitą nukreipdavo tik dalį to buvusio fondo/ KPPP surenkamų lėšų. Paskutiniu metu ta dalis buvo berods 45 proc. Kitos lėšos buvo naudojamos kitoms biudžetinės reikmėms. Taigi, Kelių fondo sukūrimas- grįžimas į praeitį. Labai svarbu kokie bus finansavimo šaltiniai. Neturėkim iliuzijų, nieko tokio neatsitiks, keliams reikia labai daug pinigų, o jų truks...
Kokie keliai? Stadiono 35 metus pastatyti negali.Tai jie kelius sutvarkys???
@gytys Vamzdi i neri pastate, tai ir stadjona pastatys po 100 metu gal…
Buvo jau toks fondas. Visi mokėdami už kurą jį pildėm. Kiekvieną kuro branginimą motyvuodavo tipo nutiesė naują kelią. Bet... atėjo konservatiniai ir pavogė tą fondą, todėl ir neliko tiltam. DABAR BUS TAS PATS!!!
pinigai buvo surinkti bet prakakoti ir kaltu nera.. o dar kiek isvogta is suploninto iki negalejimo asfalto ir kitu sluoksniu... ir vel kaltu nera

Skaitomiausios naujienos




Į viršų