• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2023 m. liepos pradžioje veiklą stabdo plačiai naudojamas įrankis „Google Universal Analytics“, kuris teikė išsamią informaciją apie internetinių puslapių lankytojų srautą. Šį įrankį pakeičia naujoji „Google Analytics 4“ versija apie kurią kalbama jau daugiau nei metus. O ar skaičiuojant paskutines valandas vis dar galima suspėti į nuvažiuojantį traukinį?

2023 m. liepos pradžioje veiklą stabdo plačiai naudojamas įrankis „Google Universal Analytics“, kuris teikė išsamią informaciją apie internetinių puslapių lankytojų srautą. Šį įrankį pakeičia naujoji „Google Analytics 4“ versija apie kurią kalbama jau daugiau nei metus. O ar skaičiuojant paskutines valandas vis dar galima suspėti į nuvažiuojantį traukinį?

REKLAMA

Daugelis verslų, kurie tokį įrankį naudojo iki šiol neskubėjo pereiti iš vienos versijos į kitą. Perėjimas nuo „Google Universal Analytics“ prie „Google Analytics 4“ reiškia ne tik didelius pokyčius, bet ir reikalauja daug žinių bei patirties norint tinkamai pasiruošti pokyčiams.

Tereikia suplanuoti ir atlikti svarbiausius žingsnius, kurie padėtų tinkamai prisitaikyti prie neišvengiamų pokyčių.

Nuo to laiko, kada buvo išleista senoji „Google Universal Analytics“ versija, praėjo daugiau nei dešimtmetis. Tad nieko keisto, jog pasikeitusiai interneto vartotojų elgsenai stebėti reikalingi nauji sprendimai. Naujoji „Google Analytics 4“ pranašesnė visose srityse: seka daugiau duomenų, padeda atrasti ir pateikti geresnes įžvalgas. Tikslesnis, detalesnis duomenų kaupimas leidžia priimti ir geresnius rinkodaros sprendimus.

REKLAMA
REKLAMA

Neperkėlus „Universal Analytics“ duomenų į naująją versiją ir „Google“ deaktyvavus senąjį įrankį, nebegalėsite sekti savo svetainės duomenų. Tad ką reikėtų daryti norint sėkmingai migruoti iš „Universal Analytics“ į „Google Analytics 4“?

REKLAMA

Pradėti nuo svarbiausių žingsnių, tokių kaip:

1. Sukurti naują „Google Analytics 4“ paskyrą.

„Universal Analytics“ savaime į „Google Analytics 4“ nepavirs. Tad greičiau perėję į naują analitikos įrankį, greičiau turėsite ir svarbiausią, duomenimis paremtiems sprendimams būtiną informaciją.

Tad idealiu atveju nauja paskyra turėtų būti sukurta iki liepos 1 d. Tačiau, jeigu nepavyksta to padaryti iki šios datos, nereiškia, kad to daryti negalima vėliau.

REKLAMA
REKLAMA

2. Pakeisti savo svetainėje esantį „Universal Analytics“ stebėjimo kodą į „Google Analytics 4“ stebėjimo kodo fragmentą.

Sukūrus naują „Google Analytics 4“ paskyrą, sukuriamas ir naujas stebėjimo kodas, kurį reikia įdėti į jūsų svetainę, tam, kad galėtumėte pradėti rinkti statistinius duomenis.

Sėkmingai pakeitus seną kodą į naują, bus prieinamas duomenų rinkimas, duomenų apdorojimas, pritaikymas ir ataskaitos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3. Integruoti „Google” signalus.

„Google“ signalai leidžia „Google Analytics“ naudotojams gauti daugiau informacijos apie savo svetainės lankytojus, įskaitant tai, kaip jie elgiasi per įvairius įrenginius.

Signalų integracija su „Google Analytics“ leidžia gauti papildomos informacijos apie lankytojus, įskaitant jų demografinę informaciją, interesus ir įpročius, pavyzdžiui, įrenginių naudojimo.

REKLAMA

Signalų integracija padės siekti aukštesnių rezultatų. Tai suteikia geresnį supratimą apie svetainės lankytojus ir jų elgesį. Padeda įvertinti skirtingų įrenginių įtaką pardavimams ir auditorijos pasiekiamumui bei leidžia pritaikyti reklamos strategijas specifinėms naudotojų grupėms. Turint daugiau informacijos apie savo auditoriją, jai pateikiami aktualesni pasiūlymai ir turinio sprendimai.

4. Susikurti daug skirtingų auditorijų.

„Google Analytics 4“ir toliau galėsite susikurti daug skirtingų auditorijų ir rodyti joms pritaikytus skelbimus.

REKLAMA

Tad migruojant iš „Universal Analytics“ į „Google Analytics 4“ svarbu segmentuoti auditoriją. Tai padės išsamiau analizuoti duomenis ir daryti geresnes įžvalgas.

„Google Analytics 4“ įrankis – lankstesnis ir pritaikomesnis: leidžia rinktis iš standartinių auditorijų arba susikurti unikalias, atsižvelgiant į verslo poreikius. Galimos ir papildomos integracijos, padedančios suderinti duomenis apie vartotojus su kita svarbia informacija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

5. „Google Tag Manager“ pagalba sukonfigūruoti duomenų rinkimą ir konversijų sekimą.

Atlikus paminėtus pasiruošimo darbus, dar reikia įdėti „Google Analytics 4“ kodą į internetinę svetainę duomenims rinkti bei sukurti konversijų sekimą.

Norėdami fiksuoti tokius vartotojų veiksmus svetainėje, kaip paspaudimai ant telefono numerio ar el. pašto, turite turėti „Google Tag Manager” paskyrą.

REKLAMA

Į internetinį puslapį įdėjus minėtą kodą galėsite ne tik fiksuoti vartotojų srauto ar demografinius rodiklius, tačiau ir sekti tokius bene svarbiausius kliento veiksmus, kaip užklausos formų pildymas ar prekės įsigijimas.

6. Sujungti savo „Google Analytics 4“ paskyrą su „Google Ads“, kad galėtumėte naudoti savo „Google Analytics 4“ duomenis „Google Ads“ paskyroje.

Tai dar vienas svarbus žingsnis, kurį rekomenduotina padaryti persikeliant į „Google Analytics 4“. Galėsite atlikti detalią duomenų analizę, geriau suprasti „Google Ads“ veiklos rezultatus ir taip sukurti žymiai efektyvesnę vartotojų pritraukimo strategiją.

REKLAMA

Sujungę savo „Google Analytics 4“ paskyrą su „Google Ads“, matysite visą klientų ciklą: nuo to, kaip jūsų reklama veikia naudotojus iki to, kaip vartotojai galiausiai įvykdo nustatytus tikslus jūsų svetainėje.

Migruodami iš „Universal Analytics“ į „Google Analytics 4“ ir atlikę visus šiuos, aukščiau paminėtus žingsnius, galėsite ir toliau sėkmingai analizuoti srautus, matyti pagrindinius konversijų sekimo veiksmus.

Vaida Lavrėnovienė yra skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Google Ads skyriaus vadovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų