Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tokia mokitoją teisti kad zinotu ir nesiticiotų kiti kuno kolturos mokitojai mergaitė nualpo o ji vistiek bek smegenų nulis pas ta bobą neatleisciau as tai debilei po teismus uztampiciau mergaitės nebeprikelsi bet toms mokitojoms butu pamoka nepadaro neversk uzuojauta mergaitės tėveliams.
kokios dar medicinos sesutės, jų mokyklose jau penkiolika metų nėra ir kokie elektros šokai mokyklose
Mokyklose seselės nebedirba senai!
Kūno kultūros pamokos yra pačios baisiausios daugumai mokinių. Aš turėdamas širdies įgimtą ydą, krūtinės anginą, prolapsą. Tad šeimos gydytoja girdėdavo kažkokius širdies užesius, tačiau jei atrodė, kad viskas normalu. Jauni žmonės medikų nuomone yra visiškai sveiki, jei gali vaikščioti ir atrodo fiziškai normaliai išsivyste. Kadangi buvau lieknas, daug vaikščiojau ir turėjau pakankamai normaliai išvystytus raumenis. Tad fizinio lavinimo užduotys išskyrus bėgimą buvo viskas gerai, tačiau bėgimas reikalaujantis fizinės ištvermės buvo tiesiog košmaras. Krūtinės lastoje adrodė būdavo užkuriamas laužas, skausmas tiesiog košmariškas. Po fizinio lavinimo pamokos reikdavo atsigauti tikrai pakankamai ilgai diena ar dvi. Bėgdavau eilės galia ir gerokai atsilikęs nuo kitų. Tad man fizinio pamokos buvo pačios baisiausios ir aš jų vengdavau visais įvairiais būdais, iš jų bėgdavau, nesinešdavau specialiai aprangos. Bet mokytojas, kaip ir daugelis parazitų nesugeba suvokti, kad mokinys turi sveikatos problemų ir reikalinga į tai atsižvelgti, o ne versti daryti tai, ką mokinys dėl savo sveikatos problemų negali padaryti. Medikai blogai daro tai, kad jie netikrina sveikatos, o tiesiog atmestinai parašo, kad esi sveikas. Tad turime paradoksą, mediko, kuris turi įvertinti sveikatą, akimis yra sveikas, o mokytojo, kuris nori pasiekti kiek galima geriasnių ugdymo rezultatų, turi atlikti ir mediko darbą. Dar viena problema, kad mokinio tėvai nebendrauja su mokytojais, nebendrauja su savo vaikiais. Net tėvai nežino, kad jų atžalos turi sveikatos problemų, kad turi problemų mokykloje, kad turi problemų su kitais mokiniais, kad galbūt jaučia mobinga iš mokytojų ar net mokinių. Tai kas tuomet turi rūpintis mokiniu. Buvau klasės auklėtojas ir labai puikiai mačiau kas vyksta. Auklėtojas tuomet turi būti ir tėvu ir aklėtoju. Pasirodo auklėtojai dažnai daugiau žino savo aklėtinių problemų ir paslapčių, nei jų tėvai. Tad kas auklėja vaikus - tėvai, ar gatvė ir mokykla. Juk auklėtojas turi 30 auklėtinių ir kaip suspėti ne tik būti auklėtojas, bet ir geras dalyko mokytojas. O kur dar sava šeima. Tad siaubas, kas dedasi mokyklose ir yra kai kurie mokytojai tikrai mokinių siaubas. Geri mokytojai, geri auklėtojai neatlaiko juos užgulusio krūvio ir yra priversti keisti profesija. Mokinių siaubas, jie yra ne tik blogi auklėtojai, bet ir blogi mokytojai. Šie laikosi savo kėdės, nes žino, kad kito darbo nesugebės dirbti, nes jų kvalifikacija yra apgailėtina. Tad mokyklose pasilieka tikrai ne patys gabiausi mokytojai ir taip mokyklos prestižas ir mokymosi rezultatai krenta.
Pats mokiausi Žygaičių gimnazijoje, kai kurių dalykų fiziškai atlikti negalėdavau, tačiau fizinio lavinimo pamokose buvau verčiamas atlikti pratimus ir atsiskaitymus kaip likusi klasės dalis. Esu gimęs su krūtines deformacija. Teko eiti ir papildomai ruoštis pamokoms tam kad atsiskaityti bėgimus, šuolius t.t. Ir nebuvo taip kad atsižvelgtų į tai labiau, pažymiais vertino kaip ir visus visiškai sveikus auklėtinius, kurie neturėdavo didelių problemų, vengdavau netgi tos pamokos ir bandydavau praleisti ir neiti išvis, del to kad mokytojas visad komentuodavo kodėl nepasiruošęs pamokai. Po fizinio pamokų skaudedavo tiek kojos, tiek šonai. Tikiuosi šis incidentas nebus pamirštas ir mokykla labiau atsižvelgs I pamokas ir daroma spaudimą mokiniams.
@Valentinas Tai daugelio fizinio ugdymo mokytojų problema. Ir patyčios iš mokinių fizinių trūkumų tęsiasi jau keletą dešimtmečių. Dėl tų patyčių ši pamoka buvo ne nemėgstama, o nekenčiama. Ir šiuo metu viena ekspertė skiria krūvius neatsižvelgdama į mokinio sveikatos būklę.
@Valentinas Žinau iš savo patirties, kad mokykloje kiekvienam mokiniui yra skirtinga nekenčiama pamoka. Turime nekenčiamus mokytojus. Ir kas kaltas, kad taip vyksta. Tikrai nenoriu minėti pavyzdžių, nes tuomet suprastų buve kolegos, kas aš esu. Tikrai teko matyti mokytojo egoizmą, baimės siejimą, atšiaurumą, saves sudievinimą, kitų žeminimą. Mokiniai šio mokytojo bijo baisiau už bet kokį žiauriausią nusikaltėlį. Bet ko mes siekiame mokyklo, ar baimės, streso, pagarbos siekimo per baimės prizme, mokymasi dėl baimės. Ar tiesiog būdami mokytojai, norime padėti, pagelbėti, išsiaiškinti kas mokiniui trukdo įsisavinti naują medžiaga, sukurti nora ir motyvaciją mokytis jūsų dalyką, gauti tinkamą ir adekvatų įvertinimą už savo pasiekimus. Net būdamas mokytojas leisdavau visų mokinių bendru sutarimu priimti vertinimo aiškius kriterijus ir sudaryti papildomas galimybęs ir tiems mokiniams kurie įdeda savo darbą ir parodo didelį norą, bet negali pasiekti gerų rezultatų, tačiau gali gauti gerus įvertinimus. Tad pamokoje gauti gerus įvertinimus gali bet kuris mokinys, kuris tik to nori. Tokiu atveju turime daugiau mokinių to siekianių, o ne baimės verčiamų. Ir mokytojas turi būti draugas, pagalbininkas, o ne baubas, kurio reikia bijoti. Tai labai gerai matosi tiek pamokos metu, tiek ir pertraukos metu, kas yra mokytojas. Jei eini kalidoriumi ir mokiniai tave kalbina, nebijo bet kuriuo metu pasipasakoti savo problemas, paklausti kas neaišku, jeim yra kažkokios problemos visuomet sužinai iš savo mokinių.
O kur gydytojų patikrinimai? Ar medikai , šiaip rašo sveikatingumo pažymas, ar tikrinama sąžiningai? Juk tai paaugliai. Ar kardiologo išvadose yra leidimas fiziniam krūviui. Pirmiausiai, tai išsiaiskinti reiktų. O paskui teiskite.
@ALVYRA. Medikai tikrai yra mūsų tragediją. Šeimos gydytojas dažnai nesugeba net nustatyti sunkios plaučių ligos diagnozės, dėl šios klaidos esu dalyvavęs net mokinio laidotuvėse. Mokinys kreipėsi pas gana garsia tuo metu buvusia gydytoje, kad jis jau dūsta ir jam yra labai sunku, tačiau medikė nesugebėjo įžvelgti susirgimo. Tačiau praėjus vos kelioms valandoms mokinys mirė nuo plaučių uždegimo. Nemanau, kad tai vienintelis pavyzdys. Šeimos gydytojas savo rankose turi tik stetoskopą, kardiografą, kraujospūdžio matuoklį ir kraujo įsotinimą deguonimi. Gali atlikti bendrą kraujo tyrimą. Tad kaip matome, reikalingos ir žinios, nes kompiuteris negali niekuo čia pagelbėti, bet jei jų nėra, ką tuomet daryti. O medikų, kurie yra baige mokamas studijas tikrai yra labai daug. Mokamos studijos tai prilygsta daugumoja laisvam klausytojui. Nori mokaisi, nori ne tačiau diplomą visvien gauni. Todėl visuomenėje paplitęs terminas diplomo pirkimas. Ir tokie medikai dažnai savo žiniomis prilygsta paramedikui, kuris yra baigęs tik kursus. Visi medikai turi programas, kurios yra gana išmintigos, kurios padeda pasirinkti diagnoze ir išrašyti vaistus, pagal tą diagnoze. Tad vaistų sąrašas yra griežtai pririštas prie diagnozės. Diagnoziai nustatyti dažnai nereikia didelių įgūdžių. Tad tokios menkos kompetencijos medikai yra neįgalūs nustatyti sudėtingesnėm ligoms ir jie niekur savo pacientų nesunčia, nes bijo pasirodyti, kad yra visiškai nekompetetingi. Ir yra labai sunku įtikinti mediką, kad gauti siuntimą. Tad kelia čia ir baigiasi. Gerai jei jau išprašai siuntimą pas specialistą, tai čia kita problemą. Tarkim nueini pas kardiologą, kuriam reikalinga atlikti širdies echoskopiją. Bet blogiausia tai, kad medikas turi radiologo licenziją, bet nesugeba naudotis echoskopu, nesugeba pasirinkti echoskopo programa, ką nori pamatyti, nesugebą pridėti ir nukreipti echoskopo galvute į tinkamą vietą. Tad gali būti daug problemų, tačiau medikas paprasčiausiai nieko nesugebėdamas parašo standartinius rezultatus ir esi sveikas. Tad esame atsidūre dėl savo mokslo reformos į jau esama aklaviete, o kas laukia ateityje, kai visi medikai bus mano aprašyto lygio. Tad galėsime vaiksčioti nuo vieno mediko pas kitą, o jie visi bus vienodi. Norintys uždirbti ir nieko nesugebantys.
Man 50m. Turiu ne vieną širdies yda. Vaikystėje to nežinojau. Paprasta ambulatorijos gudytoja nieko blogo negirdėjo klausydama širdies. Atrodo, kad stiprus vaikas buvau, bet bėgti negalėjau. Pradėdavo trūkti oro, tirpdavo rankos. Kartą, kartu bėgdama kūno k. mokytoja, pasakė, kad prasukim pro ambulatoriją. Ir tada nieko blogo nepastebėjo gyd. Bet mokytoja atsižvelgdavo. Kaime visi bėgdavo aplink pievas, laukus, o aš pareidavau paskutinė. Per 9kl įskaitą leido man apsisukti net nepribėgus pusiaukelės. Nuostabi mokytoja buvo. Apie savo širdį sužinojau netyčia, kai patekau į ligoninę jau būdama suaugusi. Man pasisekė, kad turėjau tokią mokytoją, o ne "bėk, kad ir bloga".
daryti,jei vaikas pilnokas,jam reikia judėti,jei ne judės sveikata ir problemos didės.Kai nutinka nelaimė kaltiname visus tik ne save.
@Ką Turi judėti, bet ne taip.Gydytojas nustato kaip reikia judėti, bet neversti bėgti kaip kokia neišprususi pavaduotoja liepė
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų