„Bankas atlieka svarbų vaidmenį ir ekonomikos augimo, ir neapibrėžtumo ar recesijos laikais. (...) Esant dabartinei neapibrėžtai situacijai dėl viruso COVID-19 plitimo, atvejai, kai mūsų klientams reikalinga banko pagalba, yra skirtingi, todėl kiekvieną atvejį nagrinėjame individualiai, ieškodami tinkamiausių sprendimų“, – pranešime sakė SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė Bubnelienė.
Anot jos, šiuo metu bankas jau yra priėmęs sprendimus dėl daugiau kaip 430 būsto paskolų restruktūrizavimo ir daugiau kaip 170 vartojimo kreditų ar lizingo pertvarkymo privatiems klientams Taip pat – daugiau kaip 170 verslo klientų paskolų restruktūrizavimo, kur daugiausia, apie 60 proc. atvejų, sudaro kreditai mažoms įmonėms.
SEB bankas suteikia gyventojams galimybę nemokamai, netaikydamas sutarties pakeitimo mokesčio, peržiūrėti savo būsto, vartojimo kredito ar lizingo sutartį. Atidėti paskolos grąžinimą galima iki trijų–šešių mėnesių ar individualiais atvejais, atsižvelgiant į susidariusią situaciją, net ir dar ilgiau, pavyzdžiui, iki dvylikos mėnesių.
Taip pat SEB bankas karantino metu papildomai palengvino ir paskolų keitimo procedūras, kad būtina pagalba klientai galėtų pasinaudoti greitai ir paprastai, niekur neidami iš namų.
Atidėjus kredito įmokų mokėjimą privatūs klientai turi toliau mokėti tik palūkanas. Bankas neperžiūri būsto kredito ar lizingo sutartyje nustatytos maržos ir vartojimo kredito palūkanų normos, jei atidedamas kredito įmokų mokėjimas ir nekeičiamos kitos sąlygos.
Įmonės taip pat gali peržiūrėti sudarytą kredito sutartį su banku ir pakeisti kredito grąžinimo grafiką arba atidėti kredito įmokos mokėjimą, mokėti tik palūkanas ir taip restruktūrizuoti paskolą. Įmonės gali atidėti kredito įmokos mokėjimą nuo trijų iki šešių mėnesių.
Dažniausiai paskolos mokėjimo grafikas peržiūrimas įmonei susidūrus su piniginių srautų sutrikimais. Taip pat, atsižvelgiant į situaciją, bankas suteikia paskolas verslo likvidumui užtikrinti.