Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Bla-bla-bla,jau vgirš 10 metų girdžiu tas jų sapaliones,tokiais tempais jie iki 2050 metų nepaqstatys,Faktas,Lietuvos valdininkai impotentai,jiems svarbu ne galutinis rezultratas,o procesas,tai yra kuo ilgiau,tuo geriau,tada gaunas kažkam pastovus pajamų šaltinis.Tas pats vyksta su vilniaus stadionu.
Realiai manau tai eilinė melo dozė. Jau buvo viena ,,studija,, maždaug už 700000 Eur, ir ten kliedėjo, kad jau nuo 2025 važiuosime elektriniais traukiniais į Varšuvą. Galimai jau sukūrė naują ,,studiją,, reikia realiai ,,įsisavinti,, kokį nors milijoną tai mums nauja porcija kliedesių. Į Varšuvą dabar traukinukas velkasi virš 9 valandų, kai kaip rašo žiniasklaida istorijos temomis, tai 19 amžiuje važiavo iš Varšuvos į Vilnių 6 valandas...
@Kliedesiai
Amžiaus pinigų isplovimo projektas ir niekam neįdomus
Realiai manau tai eilinė melo dozė. Jau buvo viena ,,studija,, maždaug už 700000 Eur, ir ten kliedėjo, kad jau nuo 2025 važiuosime elektriniais traukiniais į Varšuvą. Galimai jau sukūrė naują ,,studiją,, reikia realiai ,,įsisavinti,, kokį nors milijoną tai mums nauja porcija kliedesių. Į Varšuvą dabar traukinukas velkasi virš 9 valandų, kai kaip rašo žiniasklaida istorijos temomis, tai 19 amžiuje važiavo iš Varšuvos į Vilnių 6 valandas.
„Rail Baltica“ Lietuvoje vadovas: traukinys Varšuva–Talinas 2030 metais – siekis, bet ne garantija