Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O kaip mes galime drausminti blogus vairuotojus? Pristatyti daugiau ženklų? Pristatyti greičio ribotuvų ant kelio? Pristatyti policijos?
@Įdomu
Zinai kita buda ? Tai rodyk kaip reikia dirbti .
O kas pigiau ar radaras, ar ištisai stovintis policininkas ir užtikrinantis KET? Policininkui reikia moketi atlyginimą, o radarui ne, tik už jo įrengimą-elektrą. Bet policininkas visą parą nedirbs ir naktį.
Pažiurekim paprasta situacija - Kaune,R.Kalantos g. Yra greičio matuoklis, taip visi geri-angeliukai tame ruože greitis visų visų vairuotojų sumažintas iki 50, net kai kas 40km važiuoja. Bet tik pasibaigia tas greičio matuoklio ruožas (važiuojant į kalną) tu jau padidinęs iki 60km. liekį tiesioginė prasme stoveti ant kelio, pagal kitus vairuotojus - spaudžia nežinau 80-90km? O ten jokios policijos nesu gyvenime matęs, nėra jokio trijokojo... O kad ir būtų trikojis per "waze" visi apie jį pasidalina ir tą dieną visi "gražūs-geri". Ar įmanoma tą vairavimo kultūra pagerinti Lietuvoje?
@Karolis
Gerai kad informuoji. Pastatys ten trikoji. Sutvarkys
Nors kartą teisinga antraštė. Jei kaip pamišėlis lakstei paspirtuku ir nusilaužei kokią ranką ar žandikaulį, valdžia ką, labai rūpintis tamsta turi? Kita vertus, o kaip šalmai padės sumažinti eismo įvykių skaičių? Statistiniai duomenys pateikti nemokšiškai:
nurodytos 3 priežastys tam tikru(reikia sutikti nemažu) augimo procentu, bet nepateikiami skaičiai (jei pernai buvo 1 ivykis, o šiemet 2 - 100% augimas!), tačiau atstovė kaip pagrindinę priežastį įvertina 4-ą su visai palyginti neįspūdingu 23% augimu - apskritai nepateikdama jokių palyginamų skaičių. Kodėl? Nes taip norisi? Pelningiau ir paprasčiau?
Matai, kelios ministerijos pasirašė utopinį memorandumą, vyksta STRATEGINĖS sesijos, inicijuojamos įvairios diskusijos (turbūt prie kavos ir tortuko). Tik va tūlam bedančiui paspirtukininkui nuo to žaizdos greičiau negyja, o ir aišku jis nesimoko net iš savų klaidų ir vos apgijęs jis vėl šoks ant paspirtuko ir gerins statistiką...
nurodytos 3 priežastys tam tikru(reikia sutikti nemažu) augimo procentu, bet nepateikiami skaičiai (jei pernai buvo 1 ivykis, o šiemet 2 - 100% augimas!), tačiau atstovė kaip pagrindinę priežastį įvertina 4-ą su visai palyginti neįspūdingu 23% augimu - apskritai nepateikdama jokių palyginamų skaičių. Kodėl? Nes taip norisi? Pelningiau ir paprasčiau?
Matai, kelios ministerijos pasirašė utopinį memorandumą, vyksta STRATEGINĖS sesijos, inicijuojamos įvairios diskusijos (turbūt prie kavos ir tortuko). Tik va tūlam bedančiui paspirtukininkui nuo to žaizdos greičiau negyja, o ir aišku jis nesimoko net iš savų klaidų ir vos apgijęs jis vėl šoks ant paspirtuko ir gerins statistiką...
Pavyzdys bankininkas Pavilnio regioninio parko teritorijoje, galite visi machinacijas pagrindais taip elgtis, o į kitus nusispjauti
Kiba babajai moka vazinet? O valdzia gal isvaziuos i indonezija pasikonsultuot kam reikalingas garso signalo ? O siaip testai kuo toliau tuo daugiau i kelius prirenka vaziaku kurie net neturi supratimo apie taisykles ...
O potencialus pazeidejai reikalauja naikinti greicio matuoklius
Gal valdžios atstovai galėtų leisti geros reputacijos vairuotojams filmuoti KET pažeidėjus ir suteikti informaciją policijai.
Via Lietuva užsakomasis straipsnis
Visupirma eismas turi teketi o ne priklat sankryzu zenklu ir fotiku paskui kaukt kad spustis tarsa ir niek negalintis padaryt o antra zioplinetojius turetu drausmint nes kiti su quskajais vazioja zioplinedama i priespesines norit isvengt avariju sutvarkykyt infrastruktura keliu o ne dalipdikit ir smeikit ribojimo zenklus ...
@Vairotojas
isbandyk taskus, kablelius
Policija ir specialistai įspėja – avarijų ir nukentėjusių skaičiai sparčiai šoko į viršų, o valdžiai „nusispjauti“