Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Sėdžiu ir galvoju kada matematikos mokytojas mokys matematikos, jei jis pamokose turės ugdyti pilietiškumą, sveiką gyvenseną ir pan... Jau ir taip visokiom nesąmonėmis vaikai perkrauti neturi laiko normaliai atsisėsti ir pabandyti ką nors išspręsti ar atlikti kas tikrai susiję su mokomu dalyku... o piešia, lipdo ir šoka per tiksliųjų mokslų pamokas. Jei nors kas nors dar išlaiko valstybinius egzaminus tai tik tie kur mokosi pas korepetitorius, nes tie gi gali tikrai mokinti, o ne kompetencijas ugdyti ir apie sveiką gyvenimo būdą per matematiką pasakoti.
Kuo tolyn tuo baisyn todėl ir trūksta mokytojų.
Jau girdžiu inkštimą, kaip ir pastaruosius 30 metų. Mokytojams atrodo,kad tik jų vienų darbe kažkas keičiasi :). Baigiau mokyklą 99ais, dabar eina du vaikai, niekas joje iš esmės nepasikeitė, o labiausiai nepasikeitė pedagogai. Muštro kultūra, nepakantumas individualybei - viskas kaip anksčiau. Visais laikais vaikai baigia mokyklas, baigs ir dabar, nevarykit jiems streso.
@Mama Būtų gerai, kad tamsta nediskutuotumei ten, kur nieko nesupranti.
@Mama Nežinau, kur jūs mokėtės, bet aš irgi baigiau mokyklą 1999 m. Nei pati kažkokį muštrą jaučiau, nei mano vaikai jaučia muštrą. Taip, yra pavienių mokytojų, kurie piktoki, neempatiški, bet tai kaip ir kiekvienoj profesijoj - yra prastų ir yra puikių specialistų. Žiūrint į ką patys orientuojatės ir dėmesį fokusuojat... Čia, kaip sakoma, paršas purvą visada randa...
Kaip faina...nuo rugsėjo greičiausiai mokytojų turėsime dar mažiau... O jų ir taip trūksta...:)))
Valio glušpetrių ministerijai !!!
Įdomu pagal kokius algoritmus su kokiomis kompetencijomis ,bendradarbiavimo sugebėjimais dirba ministrė ir jos ministerijos klerkai, jei vienos indikacijos gaunasi?Ir net akivaizdi problema, kad vaikai patys šokdinę ir nurodinėję mokytojams užaugę jau jų vietoje nenori būti paverčiama kažkokiu žaidimu.Visi užsiima ne savo darbu vaikai užuot mokslus krimtę nurodinėja mokytojams,kad jiems reikia tik malonumų,tėvai užuot vaikui padėję irgi nurodinėja mokytojui,O mokytojai užuot dirbęs pirmiasia turi klerkų raštus vykdyti,tėvelių pageidavmų klausyti ir nors vaikai nevykdo savo pareigų mokytis juos prašyti mokytis.
per langus laipioti jau moka, va ir medzioti pramoks
@* Ne dvasios ubagams spręst kas moka.
@Zuzana ne laipiojancioms pro langus zuzanoms ir sprest apie ubagystes
Švietimo sistemoje panašiai kaip ir sveikatos apsaugos sistemoje biurokratai deda visas pastangas, kad sujaukti, suvelti, apsunkinti, sutrikdyti pedagogų ir medikų darbą, ką rodo moksleivių egzaminų rodikliai, mokytojų emocinis pertempimas, jaunimo nenoras studijuoti pedagogiką.
O kad bus reforma pačioje ministerijoje su jos priedais centrasi,departamentais,kurie nesugeba dirbti ir už nieką neatsako?Tai kur Navickas ir mokytojų protestai prie švietimo ministerijos?Lipti dabar tikrai neleis,bet gal Šiugždinienė ir Šimonytė,kaip praeito streiko metu su kalkuliatoriumi ateis?Negi mokytojai sugeba būti vieningi ir klykti tik dėl savo atlyginimų,bet dėl vaikų ugdymo kokybės tik paburbėti?O ši ministrė dirba tik privačioms mokykloms,kitoms tūkstanmečio planai .
@oo Kodėl " klykti" privalo tik pedagogai, o kur mokinių tėvai, kurie sugeba burnoti tik prieš mokytojus, gal atėjo laikas " prabusti" ir tėveliams, mokyklų bendruomenėms, tėvų forumui dėl savo vaikų mokymo kokybės?
@oo O kodėl mokytojai turėtų šiame chaose rūpintis ugdymo kokybe? Jei ministerija keičia programas, tai ji ir turi pasirūpinti, kad jos būtų kokybiškos. Matematikos programa - kažkoks pasąmonės srautas. Kodėl mokytojams turėtų rūpėti, kaip tuos kliedesius susisteminti ir pateikti mokiniams? Nebedaug liko iki pensijos, revoliucijų nekelsim, kaip nors pratūnosime. Netinka kaip mes dirbame - paieškokit jaunesnių, juolab, kad rinktis yra iš ko: matematikų visai Lietuvai per ateinančius ketverius metus bus priruošta net 34! Na, visi į mokyklas gal neaties, bet kokiais 17 jaunųjų kolegų mokyklos tikrai praturtės. :)))
Nieko naujo, taip buvo visada, nes ministerijoje dirba neišprūsę diletantai, mokytojai patys ras sprendimus, surinks informaciją, medžiagą, suderins mokymo programas, o švietimo sistemos biurokratai padės savo planuose " varnelę" apie atlikta darbą. Po to iš mokyklų surinks mokytojų atliktus darbus, nukopijuos juos ir parengs " savo" rekomendacijas. Taip buvo visais laikais, mokytojai patys ras sprendimus kaip senus vadovėlius pritaikyti naujoms programoms.
Nepykit tėveliai, bet jūsų vaikus mokysiu iš tų vadovėlių, kuriuos turi mokykla. Iš įvairių šaltinių medžiagos nerankiosiu, nesisteinsiu, prie kopijavimo aparato ištisas valandas nestovėsiu. Neturiu tiek laisvo laiko, o ir sveikata bei jėgos nebe tos. Medžiagą, kurios nėra, vaikams užduosiu susirasti ir išmokti savrankiškai, vėliau parengiant pristatymus klasiokams. Taip ugdysiu savarankiškumo kūrybiškumo, tarpdalykinio integravimo, bendradarbiavimo kompetencijas (cha cha cha). gaila, kad ministerijos klerkams "nedašunta", kad mokytojo darbas yra ne taškytis į visas puses, o suprantamai dėstyti vadovėlio medžiagą, kurią vėliau vaikas savarankiškai įtvirtina, dirbdamas su tuo pačiu vadovėliu. P.s, išsekus "pašaukimui", rudeniop galvoju apie išankstinę pensiją. Užsikaskit su savo kompetencijomis, įrankiais, komforto zonomis ir kitokia populiaria valdininkų terminologija.
@Mat. mokytoja, 62 m. Beje, medžiagos rankiojimas iš įvairių šaltinių, jos kopijavimas ir platinimas pažeidžia autorių teises už ką mokytojams gali grėsti baudžiamoji atsakomybė. Susitiksime zonoje, kolegos!

Skaitomiausios naujienos




Į viršų