Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tuoj nutirps sniegas tada pradės svarius kelius barstyt :). O kai prisnigo ir tikrai buvo būtina valyti ir barstyt nesimatė kelininkų ir barstytuvu. Sugeba tik skambias antrastes parašyti kad slidu ir kiek ale tai druskos tonų isnaudojo. Tikriausiai šaukštais išsijuosia druska valge. Lietuva stebuklų kraštas.
Kiek AB Kelių prežiūra ir AB LAKD išleidžia reklaminiams sraipsniams ir filmukams. Ir ne tik apie priežiūrą žiemą. Samdo net užsienio kūrėjus. Vietoj to geriau kokį kartą pabarstytų ar kokią duobę užtaisytų. Ir iš tikrųjų prevenciškai, kaip ir reklamuojasi, o ne tik deklaratyviai pabarstytų. O "speciali druska" pavadinimas kažkur girdėtas. Ir vėl "speciali". Kažkur ausys kyšo?
20 metų taip darė, o dabar, atseit, išrado dviratį. Juokdariai. Ir galvoja, kad LAKD pakeis pavadinimą, abi kontoras sujungs ir kelių būklė bus geresnė? Išvaikė kelininkus tai tokia ir būklė.
20 metų taip darė, o dabar, atseit, išrado dviratį. Juokdariai. Ir galvoja, kad LAKD pakeis pavadinimą, abi kontoras sujungs ir kelių būklė bus geresnė? Išvaikė kelininkus tai tokia ir būklė.
Barstot druską,miesto gatvėse,kaimo keliuose,tuoj medžių nebebus,jie pradėjo jau pernai džiūti,o gatvėse tiesiog ant medžių sušluoja likučius druskos....Ar nebeturite žvyro nemokamo,tik atvežti reikia,guvenom visą gyvenimą barstant žvyrą....ir puiku buvo ir ekologiška?
Svarbiausia - teikti "informaciją", kurios nesupranta niekas - ne tik žurnalistai, bet ir patys dirbantieji. Pririnkę PR kūrėjų ir įvaizdžio gerinimo specialistų, kurie rašo kažką, kas daro įspūdį žurnalistams, perrašantiems pranešimus spaudai. Svarbiausia paminėti "specialūs mišiniai", "inovacijos" ir "naujovės", "tūkstančiai tonų" ir "net 100 mašinų" :). Realiai - akivaizdu, kad : 1. technikos parkas sumažėjęs 2. Lėšų skiriama pataupant,3. Žmonių ( dirbančių) trūksta. 4. Žmonės dirba ( ir didelis ačiū jiems už tai). 5. Vis daugiau išteklių, energijos ir pastangų skiriama įvaizdžio gerinimui ( nors veikloje - regresas). Vairuotojams norisi priminti, kad: žiema kartais nutinka; važiuoti reikia naudojant smegenis- nes bet koks incidentas sudegins ženkliai daugiau laiko nei važiavimas lėtai ir atsargiai; situacijos nedelsiant niekas nepakeis ir už savo veiksmus atsakote tik patys; tikėtina, kad jūs nebūsite užstrigę ilgiau nei 2 valandoms, nes situacija nėra stichinė, telefonai veikia, blogiausiu atveju - maisto atveš Voltai ar Boltai :)
O si druska kazin labai gadins automobilio kebula?
@Hmmm
"Paprasta druska" ( ta, kurią perkate parduotuvėje) yra natrio chloridas. Jūs ją valgote. Nepaisant to, ar jo yra iš Himalajų, ar iš Ukrainos, ar iš Baltarusijos, ar Maroko. Žinoma, jei jūs valgykite " paprastosios druskos" šaukštu ir bandysite suvalgyti kilogramą iškart, nieko gero nebus. Jei ištirpinti šaukštelį druskos 1 litre vandens, nelabai ką pajusi. Tas pats ir su kalcio chloridu. Druskos realiai ant sniego pabarsto iki 20-30 g į 1 m.2.Taigi, gerą žiupsnį. Negali sakyti, kad tai visiškai neveikia, bet kad kažkaip ypatingai stipriau ar silpniau - tikrai ne :). Šiuo atveju druska barstoma, kad tirpinti sniegą ir ledą, o ne antikorozinei automobilio apsaugai :).
@A
Atsakiau Šiuolaikiškai-tipo protingai bet visiškai pro šalį. Žmogus klausia ar negadina automobilio kėbulo ši druska? O tu atsakai (išversiu) ne ji neveiks kaip kėbulo apsauga nes ji skirta sniegui, ledui tirpdinti-ką beje visi ir žino. Bet ar gadins kebulą jį grauš...nes druskų paveikti metalai greitai pradeda rudyti, taip ir nesulaukiam atsakymo. O komentuojam protingai. Tokiu vadovų pas mus darbe pilna, apsimeta protingi, bet atsako pro šoną visiškai.
@Jurgis
Korozija, Jurgi - tai vandens ir metalo reakcija. Taip, grauš.
1980-1989
Dabar tik parodija pinigams isisavinti
Dabar tik parodija pinigams isisavinti
@gerai valė kelius
Dabar pasikeitė vadovai, inžinieriai ir darbininkai, jų vietą užėmė naujieji vadybininkai, žinantys, kokia svarba tenka įvaizdžio formavimui ir viešųjų ryšių gerinimui, ir kad šis veiksmas- daug svarbiau savo užpakalinių dalių apsaugai. Žmonės pradėjo dirbti už pinigus ir nelabai kam įdomu, kad padaryti darbą:). Dauguma jaunųjų "inžinierių" iš naujo atranda dalykus, kurie buvo įprasti prieš 15-20 metų. Radikalių reformų dėka patirties, know how ir žinių perdavimo organiškas procesas buvo sutrikdytas ir daugumą dalykų tenka išmokti naujai:). Kai kam net ir sniegas ant kelio - naujiena :D.
bauduvos rsp nebarstys, nei spec drusku,nei spec cukraus.. Matesi praejusia ziema ir daug kitu ziemu,kaip dirba praleke per para 1-2 valytuvai ir gana.. Nesugeba ,net autostrados nuvalyti.. Apie rajoninius kelius isvis neslauksi..
@Niekas
Rašo gi - "apledėjusių žvyrkelių ruožuose formuojamos įrėžos sukibimui pagerinti" ( ar kažkas panašaus:D).Nori, išversiu į lietuvių kalbą?:D???? Taigi, vertimas - "mes žvyrkeliais tampom sunkias akėčias ar grėblius, kad subraižyti ledą". Jei paprašyti, kad paaiškintų, kodėl, tai pasakytų, kad taip daro švedai, suomiai ir norvegai Laplandijoje ir tai veikia :). Jei paklausti seno lietuvių kelininko, ką daryti ir kas iš tikrųjų veikia geriausiai ir nebrangiai, "groja ilgiausiai", jis atsakytų, kad reikia barstyt paprastą smėlį su trupučiu druskos. Na, o kaime senolis paaiškintų, kad labai gerai pelenų šūpeliukas pabarstyt ir druska ištirpsta :). Kas keisčiausia, viskas, kas pigu ir efektyvu, išrasta iki mūsų :).
@A
i lietuviu kalba gali siu dienu zombiams,seniai zinau kas israsta iki musu...
REKLAMA
REKLAMA
Pasakė, kuriuo metu keliuose bus pavojingiausia: pradėta barstyti speciali druska