Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tai kad ir dviratinnkai laksto neką lėčiau. Kodėl tie niekams neužkliūna.O pėstieji irgi nežino taisyklių, paskiau kaltų ieško.
Tai kokio velnio reika list į dviračių taką kai yra pėsčiųjų. Tai tas pats jei ji išeitų į važiuojamąją dalį ir ją partrenktu ir sakitu kad automobilis galios per daug turi. Kam daromi pėsčiųjų takai
Kada suvoks pestieji kad dviraciu takas yra kaip gatve tik transportui TIK transportui o ne vaiksciojimui ! O kai nera ako salia tada saligatvio puse priklauso dviraciams paspirtukams vezimams ir pan kaip gatve . Tad dairykites pries sokant I gatve ar taka jug autostradoj kokioj nevaikstot ar per gatve neina neapsidaire tai cia tas pats ! Tu izengiai I gatve tave nuskyne tu kaltas nes tau ten vaikščioti draudžiama !
Dviračių take turi būti išpaišytas dviračio ženklas kas du metrai,kad kaušai jį matytų pastoviai.
Legaliai paspirtuko greitis maks 25km/val, tai yra saugus greitis, viskas kas vaziuoja greiciau neturi teises vaziuoti saligtaviu
@Zeusas 25 km/h ŠALIGATVIU yra saugus greitis? Tu rimtai? Jei yra pėsčiųjų - papirstukininkai ir kiti dviratastai turi važiuoti greičiu, prilyginamu pėsčiųjų greičiui. O tai jaučiasi jie pranašesniais už visus. Jei jiems PATOGU - jie lekia šaligatviu, pėstieji, jų nuomone, turi trauktis. Per perėją dviratį PERSISTUMA gal kas dvidešimtas - kiti lenda po ratais. O kai šitie tvariniai pasirodo važiuojamoj daly- ir čia, jų nuomone, yra JŲ pirmenybė - važiuoja viduriu juostos (o ne kuo arčiau kelkraščio, kaip reikalauja KET) ir nesvarbu, kad už jų susidariusi spūstis - jie gi DURNAUS judrumo atstovai. Aš ne prieš dviračius, ne prieš paspirtukus (pats mėgstu dviračiu pasivažinėt), bet nereikia galvot, kad dviratastai (nemaišyti su dviratininkais) turi kažkokį pranašumą prieš VISUS kitus eismo dalyvius.
@Aš Tai kokio velnio tas takas, jeigu pėsčiųjų greičiu judėt siūlote, tamsta? Tada nulipi nuo tos savo transporto priemonės ir vediesi namolio, užsirakini po spynele ir į darbą pėstute, viešuoju arba mašina. Kas yra DURNAS, tai tamstos požiūris, o ne judėjimo priemonės, nes atsirado jos skatinant mažinti tarša automobiliais. Bet miesto infrastruktūra nepritaikyta, o ką kalbėt apie durnelius pėsčiuosius, kurie įsivaizduoja, kad šalugatvis tik jiems. Aš pats nevairuoju, visur pėsčiomis ir viešuoju, bet šiltuoju metų periodu savo pėsčiųjų tako laikausi kaip katekizmo ur net vaikštant šaligatviu dairausi. Nebe viduramžiai ir net nebe sovietmetis, o KET turi būti mokykloje mokoma, o ne vien kai jau teises laikytis norima.. Nes dar daug visokių babų ir šiaip teisuolių, kurie nežino, o paskui stradalina, kad kiti kalti
@Aš Dviračių taku aš nesiūlau važiuoti pėsčiųjų greičiu. O va šaligatviu, tarp žmonių - čia ne aš siūlau, o KET reikalauja. Tik dviratininkai į tai nekreipia dėmesio, o ĮSAKMIAI reikalauja, kad visi pasitrauktų - jo didenybė, matote, teikiasi atlėkt. Jau ne vienam tokiam reikalaujančiam "paaiškinau", kad jis nebūtinai teisus...
@Aš Tai prie ko tai šioje situacijoje? Taip, sutinku, jeigu nėra dviračių tako, nėra ko tarp pėsčiųjų nardyti, o dar dideliu greičiu. Bet visi turi galvas ir už savo saugumą patys atsakyti. Ypač judriose vietose akis reikia turėti ir priekyje, ir nugaroje, tas galioja abiems pusėms. Nu bet atleiskit, pėstieji irgi dažnai jaučiasi vierchais, nes tai ne automobilių važiuojamoji dalis ir ten atseit viskas galima. Kaip ir čia - išlindo tiesiai priešais atvažiuojantį žmogų? Tokios situacijos kasdienės, daugeliu atveju nelaimės pavyksta išvengt, nu bet metas pagaliau išmokti, kad yra ne vien automobiliai ir pėstieji
@Zeusas Nu durnas tu. Tai nevirsyti turi leistino greicio. Cia tas pats kas mieste 50 greitia automobiliams, jeigu jie gali vaziuoti greiciau neturi teises dalyvaut eisma. Nu tokia tupa mintis
Pardavinėja visų juos ramiai, dzin pardavėjams at 1kw ar 4kw,esme parduoti. O ir draudimai a r registravimą nevisad yra sudaryti aiškus.
Kiek dar tęsis paspirtukininkų ir dviratininkų neliečiamumas? Tiek vieni, tiek kiti ir šaligatviais, ir gatvėm laksto kaip išprotėję, jiems jokios taisyklės negalioja! Kodėl jiems nereikia jokių draudimų? Kliudo mašinas, žmones ir dingsta iš įvykio vietos! Jei jau nėra jiems jokių taisyklių,vyrai gal tegu policija arba Vilniaus miesto savivaldybė kompensuoja nuostolius?
@Agnė Taisykle tu taisykle, ne vien pėstiesiems šaligatvis skirtas. Gali lįst į perėją, kai tau raudona, nutrenks ir kas iš to? Taip ir čia, prieš įeinat į dviračių taką, reiktų bent apsidairyti.
@Agnė kada tie dalbajobai pestieji nustos vaiksciot dviraciu takais,tada tokiu nelaimiu ir nebus,o dabar vaiksto naglai,duok pastaba,tai dar ziuri savo mordas perkreipe
@edgaras Peitariu visokiu debil yra eina per dviraciu taka ir dar saukia kur vaziuoji :D pasiulai I dantis kad jie ant gatves / tako eina iskart oj nepastebejau :D
Na, DURNAUS judrumo šalininkai, dabar jūs vėl nekalti su savo papirstukais ir klynatryniais? Vien per šią savaitę gal trys tokie durni ir judrūs vos po mašinos ratais nepalindo. Specialiai tokiems - kartoju - per PĖSČIŲJŲ PERĖJĄ savo dviratį mechanizmą turit stumtis, o ne lėkt nepristabdydami. Tuo labiau dar su vaiku...
@Aš O tu sustoji ir stumi savo masina per persciuju pereja?
Iš viso nereikia vaikščioti dviračių takais! O gal apsirūkius buvo!
OK, paspirtukai šlyktokas reikalas, bet ten dviračių takas ir taip galėjo nutikti dviratininkui. Dažniausiai žmonės nesupranta kad eina šalia dviračių tako ir impulsyviai keičia trajektorijas. Niekur neapibrėžta kokiu greičiu gali važiuoti dviratis taku, (o ten smagi pakalnė) tad kirsdamas dviračių taką mažų mažiausiai reikia apsidairyti kaip kertant gatvę. Abipusė kaltė.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų