Siekiant apsaugoti medicinos psichologų ir pacientų sveikatą, rekomenduojama psichologų darbą organizuoti nuotoliniu būdu, naudojant vaizdo priemones, telefonu, susirašinėjant žinutėmis ir elektroniniais laiškais. Remiantis moksliniais tyrimais, tai yra saugus ir veiksmingas būdas teikti emocinę paramą asmenims, išgyvenantiems krizes, emocinius sunkumus, taip pat nerimo, depresijos, reakcijų į sunkų stresą ir kitų sutrikimų atvejais.
Net 90 procentų ambulatorines paslaugas teikiančių psichikos sveikatos centrų šiuo metu jau teikia nuotolines psichologų konsultacijas, o likusieji tai pradės daryti artimiausiu metu.
Rekomenduojama psichikos sveikatos centrams sudaryti galimybę gyventojams kreiptis pagalbos į psichikos sveikatos centrus ir anonimiškai, t. y. nenurodant vardo ir pavardės bei kitų asmens duomenų. Daugiau nei du iš trijų psichikos sveikatos centrų Lietuvoje šią galimybę šiuo metu jau suteikia.
Psichikos sveikatos centro tinklalapio matomoje vietoje turėtų būti nurodomi telefono numeriai, kuriais paskambinus, tiesiogiai (be papildomo specialisto siuntimo) teikiama psichologinė konsultacija ar emocinė parama, bei specialistų darbo valandos.
Tais atvejais, kai psichologų pagalbos prireikia vaikams ir nėra galimybių jų konsultuoti tiesiogiai, rekomenduojama tai daryti nuotoliniu būdu konsultuojant tėvus. Psichikos sveikatos centrai taip pat turėtų toliau konsultuoti ir atlikti psichosocialinį vertinimą asmenims, patiriantiems savižudybės grėsmę, kuriems prireikia būtinosios pagalbos.
Rekomendacijos skirtos ir ligoninėse dirbantiems psichologams. Prioritetinėmis šių psichologų darbo sritimis rekomenduojama laikyti nuotolinį psichologinį konsultavimą ir emocinės pagalbos teikimą ne tik pacientams, bet ir ligoninės darbuotojams, kuriems šiuo metu dėl didesnio nei įprasta krūvio pagalba ypač reikalinga. Specialistai raginami prisidėti prie psichologinio klimato gerinimo ir kitais būdais (pvz., rengti aktualią psichologinio švietimo medžiagą, rekomendacijas ir pan.).