Pasiteisinančios strategijos ir dažniausios klaidos yra puikiai žinomos skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ „Meta Ads“ skyriaus vadovei Agnei Šmigelskei. Pasak jos, kampanijų sėkmę galima ženkliai padidinti laikantis vos kelių pagrindinių taisyklių.
Nuo ko pradėti?
Pirmas žingsnis į sėkmingą juodojo penktadienio kampaniją – prekės ženklo atpažįstamumo užtikrinimas. Kuo greičiau potencialūs klientai sužinos apie jūsų verslą, tuo geriau. Komunikavimas apie prekės ženklą tik juodojo penktadienio metu nėra tinkama praktika, o vien tik siūlomos nuolaidos norimo rezultato neatneš. Jeigu auditorijai jūsų prekės ženklas nebus pažįstamas, paprasčiausiai „paskęsite“ tarp kitų reklamų gausos.
Ne mažiau svarbūs yra techniniai niuansai. Svarbu įsitikinti, kad techninė dalis veikia nepriekaištingai, jūsų svetainėje klientas gali apsipirkti sklandžiai ir maloniai. Taip pat, prieš startuojant kampanijai, būtina užtikrinti, kad reklaminiuose tekstuose ir maketuose nėra klaidų, neviršijami simbolių apribojimai. Jau paleidus kampaniją reikia vengti atlikti didelius skelbimų pakeitimus, kad nebūtų sutrikdyta kampanijų „mokymosi“ fazė.
Planavimas ir pasiruošimas
Kampanijas svarbu pradėti iš anksto, kartais pravartu startuoti likus netgi trims savaitėms iki juodojo penktadienio. Be to, iš anksto reikėtų suplanuoti visus kampanijos etapus įskaitant žinomumo didinimą, išankstinius pasiūlymus, juodojo penktadienio savaitgalį, vėlesnius, prieššventinį ir šventinį laikotarpius.
Norint efektyviai išnaudoti kampanijos lėšas, būtina tinkamai atsirinkti auditorijas, kurias norima pasiekti. Atsirenkant naujus (vadinamus „top of the funnel“) vartotojus pagal demografinius duomenis ir pomėgius, galima ieškoti vartotojų, panašių į dabartinius („lookalike“). Vis dėlto, siekiant smarkiai plėsti auditoriją, į naujų vartotojų pritraukimo strategiją įtraukti galima ir plačios atitikties („broad“) auditorijas, kurioms netaikomi jokie demografiniai ar kiti apribojimai.
Testuokite skirtingus skelbimų formatus
Itin svarbu eksperimentuoti su skelbimų formatais. Tai leidžia „Meta“ algoritmui sužinoti, kas auditorijas patraukia labiausiai. Todėl patartina naudotini ne vien statinius, bet ir animuotus (gif formato) banerius, taip pat investuoti į vis dar karaliaujantį video turinį. Svarbu atkreipti dėmesį, jog visą kuriamą reklaminį turinį skirtingose platformose jungtų nuosekli žinutė.
Dar vienas esminis aspektas, užtikrinsiantis kampanijos sėkmę, yra teisinga prekių katalogo svetainėje sąsaja su „Meta Commerce Manager“, leidžianti naudoti „Carousel ads“ bei „Collection Ads“ reklamas. Tai puikus būdas vartotojams parodyti ne tik parengtus maketus, bet ir konkrečius produktus, kuriuos jie gali įsigyti vos keliais paspaudimais.
Svarbiausi patarimai
Kaip jau minėta, ypatingą svarbą turi planavimas ir ankstyva kampanijos pradžia, taip pat išankstinis prekinio ženklo žinomumo užtikrinimas. Pradedant kaip įmanoma anksčiau sukaupiamos remarketingo auditorijos, galima stebėti klientų elgseną ir atitinkamai tobulinti kampaniją, išbandyti įvairius formatus ir išsirinkti pačius efektyviausius.
Nors nuolaidos yra neatskiriamos nuo juodojo penktadienio, tačiau reikėtų apsvarstyti ir kitus pasiūlymus. Nemokamas pristatymas ar papildomos dovanos galėtų būti vieni iš variantų, kaip galima išsiskirti iš kitų pasiūlymų, pritraukti klientą. Dovanas galima dalinti už išleistas sumas, suvedus kodus ar perkant vieną produktą antrą suteikti nemokamai. Viskas priklauso nuo jūsų verslo specifikos ir išmonės.
Vis dėlto, pats efektyviausias būdas sukurti ir įgyvendinti reklaminę kampaniją yra pasitikėti patyrusiu „Meta Ads“ specialistu. Profesionalui patikėdami kampanijos optimizavimo procesus, būsite užtikrinti, jog juodojo penktadienio metu pasieksite išsikeltus tikslus.
Agnė Šmigelskė yra „Media Partner“ skaitmeninės rinkodaros agentūros „Meta Ads“ skyriaus vadovė.