• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ministrų kabinetas trečiadienį pritarė atnaujintai Lietuvos įvaizdžio strategines tarybos sudėčiai, į ją įtraukdamas Prezidentūros, daugiau ministerijų atstovų ir atsisakydamas verslo, žurnalistų asociacijų.

Ministrų kabinetas trečiadienį pritarė atnaujintai Lietuvos įvaizdžio strategines tarybos sudėčiai, į ją įtraukdamas Prezidentūros, daugiau ministerijų atstovų ir atsisakydamas verslo, žurnalistų asociacijų.

REKLAMA

Pagal Vyriausybės patvirtintą nutarimą, vietoje 20-ies tarybos narių liks 18, jai vadovaus nebe Vyriausybės kancleris, o premjero patarėjas.

Naujos sudėties taryboje turėtų dirbti ir ekonomikos ir inovacijų, finansų, krašto apsaugos, kultūros, švietimo, mokslo ir sporto, užsienio reikalų, žemės ūkio viceministrai, prezidento patarėjas, du Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Taip pat – Inovacijų agentūros „Investuok Lietuvoje“, „Keliauk Lietuvoje“, Lietuvos kultūros instituto, Lietuvos kino centro, Švietimo mainų paramos fondo ir viešosios įstaigos „Ekoagros“ filialo „Litfood“ atstovai.

REKLAMA
REKLAMA

Anot premjero Gintauto Palucko pasirašyto teikimo, šios institucijos tiesiogiai prisideda prie Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metais strategijos įgyvenimo.

REKLAMA

„Strateginė taryba svarstys svarbius su Lietuvos reputacija, žinomumu bei šalies įvaizdžiu susijusius klausimus, valstybės prisistatymo užsienyje prioritetus ir tikslus, taip pat skatins efektyvų tarpinstitucinį bendradarbiavimą įgyvendinant Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metais strategijos nuostatas“, – teikime tvirtina Vyriausybės vadovas.

Iš Įvaizdžio strateginės tarybos narių išbrauktas Vyriausybės kancleris, ministro pirmininko sekretoriato vadovas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos, asociacijos „Investors’ Forum“, Lietuvos verslo konfederacijos, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos bei Turizmo rūmų atstovai.

REKLAMA
REKLAMA

Taryboje taip pat nebeliks Lietuvos žurnalistų sąjungos, Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos, Lietuvos marketingo asociacijos, Lietuvos komunikacijos asociacijos, Lietuvos savivaldybių asociacijos, įstaigos „Global Lithuanian Leaders“ atstovų, Pasaulio lietuvių bendruomenės atstovo Lietuvoje.

Kaip rašė BNS, Įvaizdžio taryba svarsto strateginius Lietuvos pristatymo užsienyje klausimus, teikia Vyriausybės kanceliarijai išvadas ir pasiūlymus dėl šalies pristatymo užsienyje krypčių bei prioritetų, rinkodaros bei komunikacijos prioritetų įgyvendinimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų