Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tada ,kada ūž korupciją bus realiai sodinama į kaliuzę...tai yra NĖKADA!!!
Lenkijos magistralė nėra tokia gera,tai ne magistralinis kelias,greitis 120.danga nėra tokia lygį.Marijampole-Kaunas daug geresnė.
Po 30 /40 metu kaip padikeis karta gal but tada maziau vogs
jūs pradžioje tą gėdą A1 sutvarkykite juokdariai, visą Europą išvažinėjau- prastesnės autostrados nemačiau. Arba pastatykite ties klaipėda ženklą kalniukai artimiausius 300km.
Tas amonas lygina Lenkijos super kelius(nes nauji) su Lietuviska taip vadinama infrastruktura.Hahaha haaaaa
Paziurekit runkeliai kaip Lenkija tvarkosi kelius jau seniai aplenke Lietuva...LOL
@Camel
Pavažiuokit į Rytprūsius,pamatysite kelių ,,gerovę,,
Mes važiuosime didžiausiu imanomu greiči
Kai Rusai vėl prisijungs šituos nabagų kraštus o kol kas tik svaiguliai
ministre, ar galite pakomentuoti kelininkų patirtį: baigia kelių remontą, atitraukia techniką bei darbininkus, tačiau ženklus, ribojančius eismą, palieka neribotam laikui. Kodėl? Pavizdys: kelias Joniškis - Šiauliai, remontas baigtas bei technika ir darbininkai paimti dar balandžio viduryje, tačiau ženklai, ribojantys greitį iki 50 km/val ir draudžiama lenkti, dar stovi iki šiol. Darbininkų ar dirbančios technikos per visą tą laiką neužfiksuota. Kiek dar jie gali tyčiotis iš vairuotojų?
Kada socialdemokratais nustos taikyti "senųjų bebrų" metodą Kelių Fondui išvogti. Tai reiškia niekada! Durnam buduliui gan 90 km/val. greičio. Tam jis soicdemų rinkėjas ir budulis.
Manau A1 niekada nesutaisys tie patys sudaraniai dare ir ViaBaltika
Kelio remontai pakeliui į Lenkiją: kada „Via Baltica“ važiuosime didžiausiu įmanomu greičiu?