„Tiek keleiviai tie, kurie važinėja, viena-dvi dienos ir priprato prie tos tvarkos, tiek vairuotojai“, – BNS sakė Mindaugas Grigelis.
Vis dėlto, pasak jo, tvirtas išvadas, kaip naujoji tvarka prigijo, bus galima daryti po kelių mėnesių.
„Rugsėjo mėnuo, sugrįžta studentai, moksleiviai, padidėja ženkliai keleivių srautai, tai bent mėnesį, porą. Aš taip sakyčiau, kad jau lapkričio mėnesį galėsime daryti tam tikras išvadas“, – sakė „Kauno autobusų“ vadovas.
Planuojama, kad ateityje informacija apie tai, kuriose stotelėse viešasis transportas stoja rečiausiai, bus naudinga ir sudarinėjant maršrutus.
„Mes analizuosime, kokiose stotelėse nereikia sustoti, mažai keleivių būna arba išvis nebūna tam tikru laiku“, – sakė M. Grigelis.
Bus vertinamas ir greitųjų autobusų, kurie važiuoja praleisdami kai kurias stoteles, poreikis.
„Manau, kad dalis bus reikalingų, dalis bus naikinami. Bus ieškomas optimaliausias variantas“, – sakė „Kauno autobusų“ vadovas.
Pasak jo, dėl pokyčių nusiskundimų kol kas negaunama, o absoliuti dauguma vairuotojų ja yra patenkinti. Vis dėlto M. Grigelis neatmeta, jog nesklandumų gali pasitaikyti.
„Be abejo tiek keleiviai, jeigu jie neįpratę, ypač pirmomis dienomis, važiuoja atsisėdę, arti galinių stotelių vėlai vakare, anksti ryte, jeigu nepaspaudei – pravažiuoja. Tai jis pašoko iš vietos, paprašė, kad vairuotojas sustotų – sustojo ir paleido. Kitą kartą jau paspaus tą mygtuką“, – kalbėjo jis.
„Po truputį jų mažėja, matyt, bus, ar svečiai atvažiavę, kažkas gal pirmą kartą, nevažinėja viešuoju transportu, tai bus tam tikrų nesusipratimų, bet jų tikrai yra labai labai nedaug pagal tai, kai mes kiekvieną dieną pervežam 150 tūkst. keleivių“, – pridūrė vadovas.
Ketindamas išlipti, autobusui artėjant prie norimos stotelės, keleivis Kaune šiuo metu privalo paspausti „stop“ mygtuką ir saugiai atsistoti prie durų. Ekrane įsižiebus užrašui „Stop“, kitiems keleiviams pakartotinai spausti mygtuko nebereikia.
Vairuotojas stotelėse stoja tik tada, kai, nuspaudus „stop“ mygtuką, švieslentėje užsidega atitinkamas užrašas, o keleivis yra pasiruošęs išlipti ir laukia prie išlaipinimo durų.
Lygiai taip autobusas ar troleibusas stoja vairuotojui pamačius stotelėje laukiančius keleivius.
Šie pokyčiai aktualiausi anksti ryte ar vakarais, stotelėse, kuriose yra mažiau keleivių.
Pasak „Kauno autobusų“ ir savivaldybės, šie pokyčiai įvedami siekiant taupyti laiką, taupyti degalus bei išlaikyti transporto salone tinkamą temperatūrą.