Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Visada pasitraukiu iš kelio, jog vairuotojams būtų patogu.
@Dviratininkas
reta išimtis. kiti visų sričių asilai, tai laikosi sausos įstatymo raidės. renka traumas visokias, bet laikosi kaip ožiai
hm nupirkus šarvuotą mašiną kur sveria 4 tonas bet atrodo kaip paprasta mašina negalima bus kieme palikti ?!
reiks veziotis liniuote,kad ismatuot tikslu atstuma iki dviratininko.
Yra visokių dviratininkų: vieni važiuoja tvarkingai kuo dešiniau krašto. Kiti įžūliai netolygiai vingiuoja per visą kelią. Ir kas gali tokių dviratininkų nubausti?? Juk jie kaip karvės Indijoje neliečiami.
@Eilinė pilietė
Karatis tenka tyčia važiuoti plačiai, kad nelenktų kur nėra vietos ir nestumtų nuo kelio. Ypač galioja prieš sankryžas, ypač užmiestyje.
Jau tris dienas ieskau, bet, siu metu gamybos automobilyje, nerandu nei soninio, nei priekinio metromacio. Ar, lenkiant dviratininka, reikia issokti is automobilio, ir begant salia, su rulete matuoti atsuma?
Kokio bukumo turi buti zmones, priimantys tokias nesamones
Kokio bukumo turi buti zmones, priimantys tokias nesamones
@Kristina
Jų smagenai ne ten, kur mes paprastai turime
@Kristina
Ne aklai vištai mašiną išvis tada vairuoti, jei nesugeba aplenkimui nusistatyti saugaus atstumo, blemba, bobike, ar tik ne iš ruzzkyno būsi su tokiom vairavimo manierom, ar iš Bangladešo.
dviratikams kaip ir pestiesiems reikia regitros teorinio bei praktikinio egzamino bei galiojincio pazymejimo turet
Gal zinote kodel dviratininkai vaziuoja keliu kai salia yra dviraciu takas? Siaip kur kas didesne problema elektriniu dviraciu ir taip vadinamu paspirtuku eismas pesciuju saligatviais - baisu su mazameciais eiti, nes babajai ir lietuviai kurie elgasi kaip babajai vaziuoja maksimaliu greiciu ir kelia nuolatini pavoju pestiesiems.
@xxL
Nes dauguma dviračių takų visiškai netinkami sportiniu dviračiu važiuoti. Be to, kur takai kartu pėstiesiems, tai negalli tarp žmonių lėkti dviračiu ant 50.
Daugelis dviratininkų yra neadekvatai,kuriems vargu ar viskas tvarkoje su psichika.Norint tokius apsaugoti,reikalinga papildoma kelio juosta,kuri būtų atskirta tvora nuo motorinių transporto priemonių juostos.To reikia,nes 80% vadeliojančių dviračius yra kaip tie snargliai,kur vardan nesveikų iššūkių,stumdo arba patys šokinėja vairuotojams po ratais.
@Visuomenės interesas
Ypac neadekvatus tie dviratininkai kurie apsitembia geju rubais ir isivaizduoja kad dalyvauja plento lenktynese tipo Tour de France....
@Visuomenės interesas
Vadelioja vežimą su arkliu o ne dviratį, labai gerai naujas ženklas, dabar ir bausmė bus už tai, jei įvyks nelaimingas ir tik nereikia čia bliauti ant visų dviratininkų – vilnius ne visa Lietuva.
@Tamsta
Visi turėtų išmokti saugotis, ir kodėl dviratininkai be dviratininko teisių? Be medicininės apžiūros? Tai gal vairuojantiems auto irgi nebereikia? Ir ko dviračiui važiuoti asfaltu, džiaugkitės gamta, išskridusiais paukščiais, iškirstais miškais, važiuokite šalikėlėje arba grioviais. Bordiūrai maišo? Prašykite Sorošo, jis dosnus, bei mėgsta dalinti debilams ir jų debiliškiems projektams. Saugotis ir galvoti reikia. O ne vėjus įsisavinti. "Kad nepūstų vėjas į kokį medį" Nukirs 'easy' storžievį... bet kokiu atveju...
Niekam vertas pakeitimas, nes kaip policija įrodinės, kad pažeidėjas lenkė mažesniu atstumu nei 1.5m?
@Tadas
Jei vaziuos paskui tave ir filmuos, irodys nesunkiai. Klausimas kaip vairuotojui zinoti kad visu lenkimu situacijose atstumas 1,5 m bet ne 1,3 m? Ka automobilyje reikes montuoti liniuote?
Apmaudu, bet gyvenvietėje važiuojant motociklu 50 km/h ir pasitraukus praleisti policijos mašiną, sustabdė ir turėjau papūsti, matyt pagalvojo kad girtas, jei laikausi KET. Bet viskas tvarkoje.
@Atvejis
Siuolaikiniai matociklistai negere, tai ne mes tarybiniai jawistai, trezbi niekad nevazinedavom )
Įvedami KET pokyčiai – įsidėmėkite, kaip lenkti dviratininkus ir naujus kelio ženklus