Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Bpc tik klausinėja o tik po kurio laiko nukreipia ten kur reikia kurie antra kart klausinėja to pacio
su 112 beveik viskas yra tobula, o mūsų gudručiams niekad neįtiksi, nes mūsų visuomenė žino tik savo teises o savo pareigų kažkaip niekad neprimena, toki asilų banda
@Jo Jei pačiam sugedęs telefonas bpc tobula tai užuojauta. Kaip galvoji kas geresnis orientyras Šiauliečiui Tilžės ir Vilniaus gatvių sankirta. Ar prie gaidžio.
@Jo kai buvo tarnybos kiekviename rajono centre, jie gerai žinojo savo rajonus, todėl nereikėjo daug klausinėti ir dėlto viskas buvo greičiau ir dabar turėjo būti bpc kiekviename rajone, kokie pora operatorių kad ir prie policijos ir tada atkristų daug nereikalingų klausimų
Gelbėjimo tarnybos skuba! Pirmas pranešėjos skambutis 06 08, o antras , nes gaisrininkų dar nebuvo, 16 14! Oho skubėjo! Puse paros ! Ar čia žurnalistai mažaraščiais!
Ilgiuosi laikų kai gaisrinė buvo 01..policija 02 o greitoji buvo 03 - tada ko reikia galėdavai iškart išsikviesti. O dabar dar pirmiausiai turi praeiti tardymą ir tik tada tau išsiūs pagalbą.
@Xex tos tarnybos buvo kiekviename rajono centre ir gerai žinojo savo rajoną, todėl nereikėjo tiek daug klausimų ir greičiau atvykdavo

Skaitomiausios naujienos




Į viršų