„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas BNS teigė kol kas negalintis patvirtinti laimėtojo – jis oficialiai bus paskelbtas spaudos konferencijoje 15 valandą.
„Elecnor“ skelbia, jog daugiausia geležinkelių projektų yra įgyvendinusi Ispanijoje, taip pat dalyvavo projektuose Norvegijoje ir Alžyre.
Įmonė taip pat dalyvavo dujų perdavimo bendrovės „Amber Grid“ skelbtame beveik 100 mln. eurų vertės magistralinio dujotiekio į Lenkiją (GIPL) konkurse, tačiau jos galutinis pasiūlymas kaip netinkamas buvo atmestas.
„Instalaciones Inabensa“ yra dirbusi elektrifikavimo ir geležinkelių projektuose Ispanijoje, Meksikoje, Turkijoje, Indijoje ir kitose šalyse.
BNS žiniomis, geležinkelių elektrifikavimo konkurse dar dalyvavo Ispanijos įmonė „Cobra Instalaciones Y Servicios“, Prancūzijos „Alstom“, tiltų ir kelių statybos įmonė „Kauno tiltai“ kartu su didžiausia akcininke Lenkijos „Trakcja“ (BNS žiniomis, jos galutinio pasiūlymo nepateikė), Lietuvos bendrovės „ATEF-Euroope“ atstovaujamas konsorciumas.
Tuo metu konkurse dalyvavusi Prancūzijos grupė „Eurovia“ ir jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“ liepos pabaigoje pranešė iš jo pasitraukianti, o balandį iš konkurso dėl netinkamos kvalifikacijos buvo pašalinta Lietuvos inžinerinių sprendimų bendrovė „Telekonta“.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius BNS yra patvirtinęs, kad ministerija atlieka elektrifikavimo konkurso auditą. Pasak jo, siekiama išsiaiškinti, kodėl buvo priimtas sprendimas jo neskaidyti.
BNS žiniomis, audito rezultatai turėtų paaiškėti lapkričio pabaigoje.
„Elecnor“ konsoliduotas grynasis pelnas pernai siekė 74,3 mln. eurų ir buvo 4,3 proc. didesnis nei 2017-aisiais, jos pajamos siekė 2,273 mlrd. eurų.
„Abengoa“ konsoliduotos pajamos per devynis šių metų mėnesius siekė 2,171 mlrd. eurų, pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizavimą (EBITDA) – 195 mln. eurų.
Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimo konkursą „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė 2017-ųjų gruodį. Planuojama, kad elektrifikavus šia linija bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur tokie keliai sudaro 52,7 procento.