Pirmadienio dieną DHL savo klientams, laukusiems siuntų, išsiuntė žinutes, kad jų pristatyti laiku dėl įvykusios nelaimės nepavyks.
„Šiuo laišku norime informuoti, kad Jūsų siunta/-os buvo gabenamos 2024 m. lapkričio 25 d. „Swift Air“ operatoriaus lėktuvu, patyrusiu incidentą, tad jos/-ų šiandien nepristatysime.
Šiuo metu vykdomas detalesnis tyrimas. Turėdami daugiau informacijos būtinai ją pateiksime“, – rašoma DHL klientus pasiekusiame laiške.
„DHL Lietuva“ pardavimų ir marketingo direktorė Aušra Rutkauskienė BNS teigė, kad su kiekvienu klientu bendrovė bendrauja atskirai.
„Su kiekvienu klientu, kurie yra buvusių lėktuve siuntų savininkai, bendraujame atskirai“, – pridūrė ji.
Paklausta, kas DHL klientams atlygins žalą dėl sunaikintų jų siuntų, A. Rutkauskienė teigė, kad tai priklausys „nuo to, kokia yra situacija“.
„Dirbame su draudimo kompanija ir dėl žalos atlyginimo spręsime situaciją su kiekvienu klientu individualiai“, – sakė A. Rutkauskienė.
Ji taip pat teigė negalinti atsakyti, ar tai reiškia, kad siuntos buvo apdraustos.
„Norime šią situaciją spręsti su savo klientais tiesiogiai“, – sakė „DHL Lietuva“ atstovė.
Nukritęs orlaivis „Boeing 737“ priklausė Ispanijos oro bendrovei „Swift Air“ ir buvo naudojamas DHL siuntoms gabenti. Jis skrido iš Vokietijos miesto Leipcigo.