Andrew iki pensijos dirbo kalėjimo pareigūnu, jo mama mirė prieš 20 metų ir jo nuomone, dovanos idėja jam pasirodė itin nepriimtina.
„Boots" turėjo atsiprašyti už savo remiamo reklaminio skelbimo siūlymą „Facebook" vartotojams, nors pats Andrew sako įžiūrįs juokingąją reklamos pusę. Jis pasakoja, kad peržiūrėdamas naujienų srautą trečiadienį, jis pamatė „Boots" remiamą reklaminį skelbimą su įvairaus dydžio ir spalvų vibratoriais bei šūkiu „kiekvienai mamai“.
53 metų vyras teigia, kad nors reklama jam pasirodė „itin netinkama“, tačiau tokia nevykusi rinkodara jį prajuokino. Andrew sesuo pavadino reklamą „šlykščia“, o jis bandė įsivaizduoti, kaip vaikai rodo reklamą tėčiams ir prašo nupirkti tokį žaisliuką mamai.
„Boots" atsiprašė už sukeltą įžeidimą ir paaiškino, jog dėl techninės klaidos dvi reklamos buvo sujungtos į vieną, o „Facebook" pripažino suklydę, nepastebėdami šio reklaminio skelbimo, rašoma mirror.co.uk
Andrew juokavo, jog tikrai atsiras mamų, kurios gaus pritrenkiančias dovanas Motinos dienai. Pirmąkart pamatęs reklaminį skelbimą Andrew juokėsi, bet, atidžiau pažiūrėjęs, jame pamatė mažą mergaitę.
„Tai jau buvo nepadoru, tuo labiau, jog reklaminį skelbimą matys visi JK feisbuko vartotojai. Aš pats nesu siaurų pažiūrų ir turiu puikų humoro jausmą, bet tik ne tada, kai kažkieno paskyroje atsiranda toks trikdantis reklaminis skelbimas. Niekada nemaniau, kad „Boots" kažką panašaus pardavinėja, bet gal karantino metu jiems reikia būt išradingais?“, – pasakojo Andrew.
Reklaminiame skelbime rašoma: „Ieškote tobulos dovanos savo toli gyvenančiai Mamai? O gal ji gyvena arti, bet jaučiasi nutolusi? Kur ji begyventų, mes turime tai, kas ją sužavės“. Po užrašu vaizduojamas maža mergaitė, kurią tėtis laiko už rankos ir jie abu ilgesingai žiūri pro stiklines duris į močiutę, o apačioje išrikiuota eilė keistos išvaizdos sekso žaisliukų.
Socialiniame tinkle Andrew sesuo teigė, jog ši rinkodaros „anomalija“ kelia pasibjaurėjimą.
Pats Andrew susirūpino, kad vaikai ims klausinėti tėvus apie spalvingų žaislų paskirtį, o galbūt norės nupirkti mamai. Jis sako tikintis, jog toks nesusipratimas daugiau nepasikartos.
„Boots" atstovas spaudai sakė: „Labai atsiprašome, jei šis reklaminis skelbimas ką nors įžeidė. Dėl techninės klaidos du reklaminiai skelbimai buvo sujungti į vieną ir jie buvo skirti nedideliam klientų ratui. Pastebėję savo klaidą, reklaminį skelbimą pašalinome. Dedame visas pastangas, kad nieko panašaus ateityje neatsitiktų ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus“.
„Facebook" atstovas spaudai pasakė: „Mes netalpiname skelbimų, reklamuojančių produktus suaugusiems. Kiekvieną savaitę peržiūrime milijonus reklaminių skelbimų bei įrašų, deja kartais suklystame, kaip įvyko šį kartą“.