Naujienų portalui tv3.lt Valdas pasakoja, jog penktadienį, anksčiau baigus darbą ir išėjus į lauką, jis paslydo ant ledo. Krisdamas ne taip padėjo koją ir susilaužė čiurną.
Vyras negalėdamas paeiti išsikvietė greitąją pagalbą, kuri nuvežė jį į Telšių ligoninę, peršvietė, uždėjo gipsą – atrodė, kad viskas praėjo sklandžiai ir kad beliko ramus gydymas namuose.
„Maniau, kad dabar bus ramybė, neplanuotos atostogos ir viskas po truputį atsistos į savas vėžes, tačiau visada yra „bet“.
Jau šeštadienį vakare jaučiau, kad po gipsu kažkas yra negerai, tačiau dar laukiau. Sekmadienį iš viso nebeturėjau sau vietos, nebuvo jokios pozos, kurioje galėčiau laikyti koją, kad man jos neskaudėtų.
Neramiausia buvo tai, kad jaučiau, jog skauda ne vietą, kuri lūžo, o odą, prie kurios lietėsi gipsas. Taip tikrai neturėjo būti“, – prisimena vyras.
Liepė eiti pas šeimos gydytoją
Po bemiegės sekmadienio nakties, Valdas pirmadienį anksti ryte paskambino į Telšių priminės greitosios pagalbos skyrių, kuriame penktadienį jam ir sugipsavo koją. Vyras paaiškino visą situaciją ir paklausė, ar gali atvykti. Sutikimą gavo ir nuvyko į ligoninę.
Vyrui atvykus, registratūroje jį pasitiko niūrus darbuotojos veidas, kuri jam liepė prisėsti ir palaukti.
„Laukiau daugiau nei valandą, į ligoninę vis plūdo nauji pacientai. Nebeiškentęs priėjau prie registratūros ir paklausiau, ar mane užregistravo. Darbuotoja man atrėžė, kad tai sena trauma ir man reikia kreiptis į šeimos gydytoją. Buvo praėjusios vos dvi dienos, kaip tai gali būti sena trauma?
Jei nebūčiau paklausęs, ar mane užregistravo, taip ir būčiau prasėdėjęs laukiamajame visą dieną. Tuomet susiginčijau su darbuotoja ir ji nuėjo į gydytojo kabinetą rėkdama, kad vienas pacientas jau balsą kelia. Labai „civilizuotas“ paciento užregistravimas. Vėliau man teko laukti dar valandą ir per tą laiką mačiau, kaip ligoninės personalas elgiasi su kitais ligoniais. Galiu pasakyti, kad ne ką geriau.
Stebėjau situaciją, kaip jauna moteris su pagyvenusiu vyru prašė pagalbos, nes jam sukilo kraujo spaudimas, kuris jau siekė 220 ir vaistai jau nebepadeda. Vyrui, kaip ir man, buvo siūlyta kreiptis į šeimos gydytoją, kurios išrašyti vaistai nepadeda.
Pagaliau, po ilgų prašymų, iš kito kabineto, jaunas gydytojas pasiūlė vyrui pasimatuoti kraujo spaudimą ir tikiuosi, kad jam pagalba buvo suteikta. Jei ne jaunos moters, kuri palydėjo pagyvenusį vyrą, prašymas, turbūt jis jau būtų nuėjęs link šeimos gydytojo kabineto iki kurio galėjo jau ir nebenueiti“, – apie situaciją, kurią matė papasakojo Valdas.
Valdas palaukęs dar valandą buvo pakviestas į gydytojo kabinetą, kuriame jo koja buvo apžiūrėta labai atmestinai. Apžiūrėjęs koją jis pasakė, kad viskas atrodo gerai, kad taip būna visiems ir kad Valdas kentėtų.
„Pagalvojau, koks košmaras. Lūžis buvo vidinis, tačiau per dvi dienas po sugipsavimo man atsivėrė didžiulės žaizdos, ko neturėjo būti. Gipsą turėčiau nešioti 6 savaites. Tai, kas manęs lauktų po šitiek laiko? Kojos amputacija?
Grįžęs namo nusiėmiau gipsą, nes po šios apžiūros man nepasidarė nė kiek ramiau, nes nuimti gipsą ir apžiūrėti koją ligoninėje gydytojas atsisakė. Tikiu, kad yra gerų gydytojų, nuoširdžių, užjaučiančių, bet yra ir tokių, kuriems ten ne vieta...
Galvojau paliksiu kaip yra, neviešinsiu, bet kai gydytojas nematė savo kaltės ir pasakė, kad visiems taip būna, negalėjau tylėti“, – nusivylimo neslepia Valdas.
Ligoninė pateikė atsakymą
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į VšĮ Regioninę Telšių ligoninę. Raštu pateiktame atsakyme teigiama, jog jie su šia informacija susipažino.
„Galime patvirtinti, kad į mus, elektroniniu laišku, kreipėsi jūsų nurodytas asmuo, išsakydamas nusiskundimus dėl galimai netinkamai suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų.
Nedelsiant iniciavome vidinį patikrinimą išdėstytų aplinkybių įvertinimui. Pagal galiojančių teisės aktų nuostatas, paciento skundas (pateiktas teisės aktų nustatyta tvarka bei atitinkantis skundo turiniui keliamus reikalavimus) turi būti išnagrinėtas bei tyrimo išvados pacientui pateikiamos per 20 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos.
Nepaisant to, kad pacientas iki šios dienos nėra įstaigai pateikęs savo tapatybę patvirtinančio dokumento, siekdami užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę bei operatyviai spręsti kilusias problemas, atliekame neplaninį vidaus auditą. Apie tai buvo informuotas ir pats pacientas“, – rašo VšĮ Regioninės Telšių ligoninės atstovas.