Jau daugelį metų vyksta aršios diskusijos dėl sėdėjimo vietos keitimo lėktuvuose etiketo. Kai kurie mano, kad jei sumokėjo už vietą, niekas neturėtų turėti teisės prašyti ją palikti.
Tačiau kiti tvirtina, kad bent jau tam tikromis aplinkybėmis reikėtų nusileisti ir užleisti savo vietą tiems, kuriems jos labiau reikia, net jei jums pavyko gauti trokštamą vietą prie lango, rašo mirror.co.uk.
Atskleidė, kaip priverčia keleivius pasikeisti vietomis
Tačiau viena išmintinga stiuardesė atskleidė savo išbandytą ir patikimą metodą, kaip priversti užsispyrusius keleivius pasikeisti vietomis su tėvais, keliaujančiais su mažais vaikais, ir tvirtinta, kad jis veikia.
Interviu laikraščiui „The Wall Street Journal“ Orlande dirbanti stiuardesė Mitra Amirzadeh paaiškino, kad jei į karštą diskusiją dėl pasikeitimo sėdimomis vietomis įpainiojamas vaikas, ji, pasitelkusi visus sugebėjimus, įsitraukia ir bando viską užglaistyti.
Mitra, kuri taip pat yra vienos oro linijų bendrovės, kuri iš keleivių ima mokestį už išankstinį vietos pasirinkimą, profsąjungos vadovė, leidiniui sakė:
„Tokiu atveju pasakau: „Gerai, tai jūs prižiūrėsite mažylį? Tuomet turėkite užkandžių ir spalvinimo knygelių, nes jiems to prireiks.“
Kaip galite įsivaizduoti, tai sukelia daugybės ramybę ir tylą mėgstančių keleivių nepasitenkinimą ir jie galiausiai sutinka keistis vietomis, nes nenori prižiūrėti svetimo vaiko.
Tačiau stiuardesė paaiškino, kad ji labai retai įsikiša tais atvejais, kai tai nesusiję su vaikais, pavyzdžiui, kai poros paprasčiausiai nori sėdėti kartu, nors užsakant bilietus to nepasirinko.
Teigdama, kad visiškai nenori versti keleivių keisti sėdimą vietą, už kurią sumokėjo, Mitra tęsė: „Kitą kartą, kai pajusite, kad pykstate, ar nusivylėte, kad negaunate norimos vietos, prisiminkite, kad nemokėjote už tai, kad išsirinktumėte vietą. Priešingu atveju joje sėdėtumėte.“
Pasak Mitros, tokios keblios situacijos anaiptol nėra retas reiškinys – maždaug 80 proc. skrydžių pasitaiko atvejai, kai keleiviai nori pakeisti sėdimą vietą.