Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Susiduriau su panašia situacija Zarasų Rimi. Nuo brokolio galvos nupjauti keli žiedynai, gėlių puokštėje trūksta 1-2 žiedų
Matyt, įprasta praktika Rimi.
Matyt, įprasta praktika Rimi.
Totalus bardakas.visose srityse...o jie važinėja po Ukrainas..darbinykai
Butinai pasverkit fasuota mesa , ne karta susiduriau, sveria 30gr. maziau.
Deja reikia žinoti,kad daržovės pagulėjusios ar vysdamos praranda vandens kiekį savyje,nuo to krenta svoris,pvz kai džioviname ,o nukainuojama būtent todėl,kad krenta svoris
Taip Rimi taip būna.O svarbiausia ,kad kaltas kasininkas,kuris nežino nei ka jos prie tu kompų dirba ,nei kokias kainas daro.Nei ka sales darbuotojai dirba.Nes jam reikia varyt prie kasos visą dieną ,kai konclagerį.Ir ka skanuoja kasa ta ir skaičuoja budamas ne prie ko.O ant jo visos strelės.Reikia padirbt rimi ,kad visa tai suprastum
Bet kodėl niekad neapsirinkama pirkėjo naudai ???? Iš fantastikos ribų !
Visus
Pakarti
Už
Sukciavima
Pakarti
Už
Sukciavima
Man tai Depo patinka, nemaža dalis prekių be lietuviško aprašymo. Instrukcijos lenkiškai ar latviškai.
@Tomas
Taip taip ir depe ne kitaip!
Nežinau kur rašyt, Linkmenų g. Rimi fasuoti mėsos gaminiai sudėti į šlykščiai riebaluotas dėžutes, nežinai net už ko paimti. Fasuoja riebaluotus kotletukus, paskui dar tom pačiom rankom visą dėžutę apčiupinėja. Toks jausmas, kad tyčiojasi, tyčia išteplioja. Kaip taip galima nepagalvoti apie pirkėjus? Iš tokių smulkmenų susidaro nuomonė apie visą tinklą. Vienas brangiausių, tai bent švara ir higiena blizgėkite.
Apgauna ar rimi , ar norfoje ar maxima...super gobšūs vadimamieji verslininkai
REKLAMA
REKLAMA
„Rimi“ parduotuvėje vilnietė įtūžo dėl prekių kainos: įspėja neapsigauti