• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių ir traukinių susidūrimai – vieni žiauriausių ir dažnai pasibaigiančių mirtimi, tad svarbu prisiminti kelias taisykles, kurios gali padėti išsaugoti gyvybę.

Automobilių ir traukinių susidūrimai – vieni žiauriausių ir dažnai pasibaigiančių mirtimi, tad svarbu prisiminti kelias taisykles, kurios gali padėti išsaugoti gyvybę.

REKLAMA

Žinant kelis pagrindinius principus galima išvengti nelaimių kelyje, kurių pasekmės gali būti tragiškos.

Saugus elgesys geležinkelio pervažoje

Socialiniame tinkle „Facebook“ Lietuvos policija pasidalijo informatyviu įrašu apie saugų elgesį važiuojant per geležinkelio pervažą. Jie nurodė, ką būtina žinoti ir kaip elgtis saugiai, kertant pervažas.

Traukinys greitesnis, nei tau atrodo.

Siekiant išvengti nelaimių, būtina laikytis šių pagrindinių principų:

  • Vadovaukitės Kelių eismo taisyklėmis

Ypač svarbu prisiminti XIX skyriaus „Eismas per geležinkelio pervažas“ nuostatas. Šiame skyriuje apibrėžta, kaip elgtis artėjant prie pervažos, kokie signalai yra privalomi ir kada eismas yra draudžiamas.

REKLAMA
REKLAMA
  • Laikykitės trijų pagrindinių saugumo principų

Atidumas. Drausmingumas. Saugumas. Stebėkite aplinką, signalus, traukinių judėjimą. Nepažeidinėkite taisyklių, net jei atrodo, kad spėsite. Visada įsitikinkite, kad kertate pervažą tik tada, kai tai daryti saugu.

REKLAMA
  • Stebėkite visus signalus

Vadovaukitės kelio ženklais, kelio ženklinimu, užtvarų padėtimi, šviesoforų garso ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais.

  • Įsitikinkite, kad neartėja traukinys

Nevažiuokite neįsitikinę, kad prie pervažos neartėja traukinys. Pavyzdžiui, pravažiavus vienam traukiniui, gali važiuoti ir kitas.

  • Stebėkite abi kryptis

Nesusitelkite tik į vieną pusę – traukiniai gali atvažiuoti iš abiejų pusių, o kai kuriais atvejais – net tuo pačiu metu.

REKLAMA
REKLAMA
  • Nepasitikėkite intuicija

Nepasitikėkite intuicija – traukinio greitis gana dažnai būna vertinamas klaidingai. Traukinio stabdymo ir sustojimo kelias labai ilgas.

Svarbu žinoti, kad traukinio stabdymo ir sustojimo kelias yra labai ilgas – net jei mašinistas pastebi kliūtį, sustabdyti laiku gali būti neįmanoma“, – buvo rašoma įraše.

REKLAMA
Gal ne nuo žmonių,o nuo LG reikia pradėti.
Traukinys pravažiuoja kartą per mėnesį,o negali šlagbaumo pastatyti.Geriau stop ženklą pastatė.
Seniai lalaikas gražinti šlagbaumus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų