Kaip naujienų portalui tv3.lt sakė vilnietis, pienas sugižęs pasimatė tada, kai jį pašildė. Netinkamą prekę įsigijęs pirkėjas nori įspėti skaitytojus, kad produktus rinktųsi atsakingai, nes paragavus sugedusio, galima pakenkti savo sveikatai.
Prekė pakeičiama arba grąžinami pinigai
Savo ruožtu parduotuvės „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis sakė, kad tokiais atvejais pirkėjai raginami kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijo nekokybišką gaminį:
„Bendra taisyklė tokia, kad, jei nupirktas produktas yra netinkamos kokybės, paprastai, pirkėjui pateikus čekį (kai kuriais atvejais, kai aišku, kad prekė tikrai „Norfos“, čekio gali ir nebūti), grąžinami pinigai arba netikusi prekė pakeičiama tinkama.
Šiuo atveju užteks parodyti čekį, kad pinigai būtų grąžinti pirkėjui. Atsiprašome pirkėjo už nepatogumus.“
Dvaro atlaikė vienuolika dienų, buvo kaip šviežias