• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilnietis Arnas, apsilankęs Justiniškių mikrorajone esančioje parduotuvėje „Norfa“ liko itin nemaloniai nustebęs. Jis įsigijo savo mėgstamo pieno, tačiau, deja, jis buvo sugedęs.

Vilnietis Arnas, apsilankęs Justiniškių mikrorajone esančioje parduotuvėje „Norfa“ liko itin nemaloniai nustebęs. Jis įsigijo savo mėgstamo pieno, tačiau, deja, jis buvo sugedęs.

REKLAMA

Kaip naujienų portalui tv3.lt sakė vilnietis, pienas sugižęs pasimatė tada, kai jį pašildė. Netinkamą prekę įsigijęs pirkėjas nori įspėti skaitytojus, kad produktus rinktųsi atsakingai, nes paragavus sugedusio, galima pakenkti savo sveikatai. 

Prekė pakeičiama arba grąžinami pinigai 

Savo ruožtu parduotuvės „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis sakė, kad tokiais atvejais pirkėjai raginami kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijo nekokybišką gaminį:

„Bendra taisyklė tokia, kad, jei nupirktas produktas yra netinkamos kokybės, paprastai, pirkėjui pateikus čekį (kai kuriais atvejais, kai aišku, kad prekė tikrai „Norfos“, čekio gali ir nebūti), grąžinami pinigai arba netikusi prekė pakeičiama tinkama.

Šiuo atveju užteks parodyti čekį, kad pinigai būtų grąžinti pirkėjui. Atsiprašome pirkėjo už nepatogumus.“

Taigi ant butelio parašyta, kad čia piemenėlio pienas. Jeigu būtų karvės pienas, viskas būtų normaliai.
Norfoje, nuolatos Piemėnėlio pienas būną surūgęs, o jei ne, tai kitą dieną namuose pavirsta į pamazgas.
Pirk kito gamintojo pieną, jis atidarytas šiltai kelias savaites nerugsta.
Dvaro atlaikė vienuolika dienų, buvo kaip šviežias
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų