Šia naujiena buvo pasidalinta „Forbes“ tinklalapyje, kuriame atsidarius „30 under 30“ skiltį „Retail & Ecommerce“ (liet. „Mažmeninė ir elektroninė prekyba“) galima pamatyti įtakingą lietuvį.
Įvertintas tarptautinės žiniasklaidos
Geriausi draugai ir buvę klasiokai gimnazijoje Gytis Gelžinis ir Linas Motiejauskas (dabar jam per 30 metų) 2015 m. sukaupė santaupų ir įkūrė įmonę „Burga“, rašoma forbes.com.
Šis lietuviškas elektroninės prekybos prekės ženklas kasdienius daiktus, tokius kaip nešiojamųjų kompiuterių apsauginiai dėklai ir „Apple Watch“ laikrodžių apyrankės, paverčia smagių spalvų ir raštų mados kūriniais.
Taylor Swift ir Cara Delevingne buvo pastebėtos naudojančios „Burga“ telefonų dėklus.
Savamokslis grafikos dizaineris Gelžinis sako, kad komandos gamykloje Kaune, kuri bus atidaryta 2026 m., kasdien bus galima pagaminti iki 60 000 gaminių.
2024 m. „Burga“ gavo 85 mln. dolerių pajamų ir įdarbino 400 žmonių pilnu etatu.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!