Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
dažnai naudojuosi Kauno AS tarpmiestinais autobusais į Šiaulius Nidą,Klaipėdą,Visada
vairuotojai paslaugūs.
tiesa,kartą mačiau,kad keleivis negalėjo pasinaudoti WC,nes buvo užrakinta,
@Labai bloga patirtis Dėl vieną kartą užrakinto WC nereikia daryt didelės tragedijos. Gal tiesiog buvo kažkoks gedimas, dėl kurio nebuvo galima naudotis wc. Šiaip Kauno vairuotojai yra mandagūs, korektiški. Niekada nepastebėjau didelių nesusipratimų. Be to daug kas priklauso ir nuo pačių keleivių kaprizų. Kartais būna tokių nepatenkintų viskuo, kad netelpa sveiko proto ribose dėl jų nesąmoningų norų ar reikalavimų.
@Labai bloga patirtis Tikrai taip, kaikuriose stotyse užrakinta
Kadangi kelionė vyko iš Vilniaus į Rokiškį, ko gero keleivė vyko į Rokiškio taip vadinamą "sanatoriją" "poilsiaut", tai yra gydytis tik tai slėpdama prisistatė rokiškiete, todėl viskas kas vyko kelionės metu ją stipriai suerzino, todėl visą pyktį išliejo ant niekuo dėto vairuotojo. Iš menkiausios smulkmenos išpūtė didžiulį burbulą
@Keleivis BE PAGRINDO TOKIOS SŠVADOS
@Keleivis Čia pats prisifantazavot ar padėjo kas?
@Loreta B. Koks tavo sušiktas reikalas kas fantazavo ar padėjo fantazuot. Rūpinkis savo reikalais. Ne tardytoja esi, kad kas nors čia atsakinėtų į tavo kvailus klausimus
Tai kad cia nieko baisaus nenutiko. As jau galvojau,kad ta rokiskiete vairuotojas iškudišino stovedamas Utenos kely ir belaukiant zalio sviesaforo signalo. Laukti tai reikia po 15 minuciu.
Žmones kur jūs skubat ?
Tik į amžinybę ko gero?
Ir kas nutiks kad autikas atvažiuos vėliau?
Tas direktorius nemažas mižnius dreba dėl savo šiknos,o žmoniškumo nei už kapeiką.
Tai ko norėt iš jo pavaldinių
@Galas asaulio jau Prisiminiau animacinį filmuką "Garvežiukas iš ramunių stotelės".
Iš Laurinavičiaus patirties...
Iš Laurinavičiaus patirties...
O aš patarčiau, kad nereikia pataikauti vairuotojui, o gražiai ir pagarbiai bendrauti, nereikia demonstruoti išskirtinumo, ir kelionė neužtruks ir emocijos bus teigiamos! Kitaip paprasta kelionė gali tapti... nuotykiais filmu, kaip Laurinavičiaus skrydis iš Jordanijos!
@Iš Laurinavičiaus patirties... Tas M. Laurinavičius tris kartus prisikalbėjo...
Suokė ant Irano, kokia "blogio ašis", nors ten nėra nei gyvenęs, nei studijavęs...
"Aukštino" žydaują, kuri nuo neatmenamų laikų susigalvojo mozę ir "NIEKIENO" žemę palestiniečių teritorijoje. Tada pradėjo plūsti...
M. Laurinavičius, matyt, taip buvo įsijautęs į savo vaidmenį, kad lėktuve, tikėtina, ėmė sapalioti savo pezalus apie galimą sprogstamąjį užtaisą. Jeigu pavartojo žodį "bomba", tada jau viskas. Aišku, kad lauk!!!
Galėjo pasimėgauti piligrimo kelione ir grįžti į Lietuvą pėsčiomis, keliais ropoti... Kaip žydauja taip nepadėjo "aukštintojui"?
O čia jautruolė Šakalienė karinį lėktuvą siunčia vienam pezalų meistrui M. Laurinavičiui? Gal abu pasakys, kiek patys prisidės atitaisyti Lietuvos biudžeto švaistymą???
Beje, o jautruolė Šakalienė nepasakė M. Laurinavičiui, kad žandukai paraudę, kapiliarai prasiplėtę? Gal išgėrinėja???
Visi autobusai turi grafiką,kurio vairuotojai privalo laikytis.Ten kur stoja,pasako kiek laiko stovės.Trys valandos,tai ne trys paros.Kiekviena nepatenkinta tetulė galima važiuoti savo transportu.Galės stoti prie kiekvieno kelmelio,nereiks bumbėt
Nėra ko daug komentuot. Iš Vilniaus į Rokiškį važiavo perdaug susireikšminusi, pasikėlusi, dėmesio trokštanti poniutė. 30 metų važinėjo savo automobiliu, galėjo ir toliau važinėt. O gal tiesiog neteko vairuotojo teisių ar sugedo automobilis, tai dabar įsiutusi ant viso pasaulio
@NUOMONĖ tai vežikas yra vežikas, o keleivis vežikui yra ponas. Vežikas ponui turi nusilenkti ir nuolankiai jo klausyti! Nepatinka buti veżiku, malkas vežiok.
@Šiaip Deja matomai turi menkai išsivysčiusiu smegenis, nes pamiršai kad praėjo tie laikai kai buvo vežikai ir ponai. Dabar visi lygūs.
Kas liečia vairuotojo pastabą dėl telefono garso, tai vairuotojas 100% teisus. Jei lauki svarbaus skambučio, tai sėdėdama telefoną laikyk rankoje, tada nereiks nustatyti tokio garso, kad girdėtų visas autobusas. Be to ir telefoniniai pokalbiai autobusuose kartais tikrai gali išvest iš proto šalia sėdinčius. Kalbama garsiai apie visokias nesąmones. Ar įdomu šalia sėdint klausyti kur buvo, ką veikė, ką gėrė valgė ir t.t. Todėl ir patys keleiviai PRIVALO elgtis, kad šalia esantys nesijaustų nepatogiai. Vairuotojo,vežančio žmonės, darbas yra gana atsakingas, todėl nereikia vaidinti perdaug nuskriaustos dėl vairuotojo elgesio. Tegul ta fifa džiaugiasi kad laimingai grįžo namo
Direktorius kiaušų kiaušas. Tokį ant šakės ir kaip karvės šūdą iš tvarto į mėšlidę. Argi tai vadovo atsakymai? Tiesiog gėda skaityti jo atsakymus. O, kad su Rokiškio autobusais nekas dedasi - akivaizdu. Koks chamas direktorius, tokie chamai ir vairuotojai. Sava chebra!
@Vidas O man gėda skaityti tavo komentarą
@Vidas Dėl direktoriaus elgesio komentuoti nėra reikalo. Bet tie kurie burnojat ant vairuotojo, tai patys pabandykit padirbėt tokį darbą, tada giedosit visai kitaip. Labai greiti kitus teist, bet patys ko gero dar bjauriau elgtumetės
blogiausia yra tai,kad su keleiviniais autobusais gali važiuoti ir kiaulės.
@keleivis Reikėtų patikslinimo: kiaulės vairuotojai ar keleiviai??? Aš sakyčiau kad kiaulės yra keleiviai. Kai matai kaip keleiviai elgesi autobuse ir kokį šiukšlyną po savęs palieka, tikrai kartais pagalvoji ar jie taip elgesi visur.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų