• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šešerių metų mergaitė „Aldi“ prekybos centre nusipirko šokoladinio pyrago batonėlį ir išsigando, kai, atsikandusi, pastebėjo didelį negyvą vabzdį gauruotomis ilgomis kojomis.

Šešerių metų mergaitė „Aldi“ prekybos centre nusipirko šokoladinio pyrago batonėlį ir išsigando, kai, atsikandusi, pastebėjo didelį negyvą vabzdį gauruotomis ilgomis kojomis.

REKLAMA

Didžiulis vabzdys privertė šešerių metų mergaitę isteriškai klykti. 42 metų mergaitės senelis sako manantis, kad tai turėjo būti kažkas panašaus į vapsvą, o gal net laumžirgį.

Vabzdys buvo maždaug dviejų ar trijų centimetrų ilgio gauruotomis kojomis, bet, laimei, liko nesuvalgytas, rašo dailystar.co.uk.

Galvojo, kad rado musę

Radinys šeštadienio popietę buvo aptiktas vienoje penkių šokoladinio pyrago gabalėlių pakuotėje, pirktoje iš „Aldi“ parduotuvės Viternsyje, Rytų Jorkšyre.

Įsiutęs klientas pasakojo: „Mano anūkė kando pyrago gabalėlį ir sušuko: „Seneli, jame yra musė“. Manėme, kad ji šokolado gabalėlį supainiojo su vabzdžiu. Bet mes pažiūrėjome, kad tai tikrai vabzdys. Mano anūkei pasidarė bloga ir ji pradėjo isteriškai klykti. Jai dabar viskas gerai, bet tai ją tikrai išgąsdino“.

REKLAMA
REKLAMA

Jis pridūrė: „Vėliau paskambinau „Aldi“ klientų aptarnavimo skyriui ir jie man liepė atsiųsti el. laišką su nuotraukomis, ką aš ir padariau. Laukiu atsakymo. Taip neturėtų atsitikti. Nebenoriu apsipirkti „Aldi“.

REKLAMA

 

Akivaizdu, kad kitus pyragus išmetėme, bet tą, kuriame buvo vabzdys, saugome, kol problema bus išspręsta. Mano žmona nusprendė sekmadienį iškepti pyragaičių. Bent jau tikrai žinome, kas juose. „Aldi“ tikriausiai tiesiog pasiūlys kuponą ar dar ką nors, bet to nepakanka.

To niekada neturėtų atsitikti ir mes neturėtume būti apgauti. Moteris, su kuria kalbėjausi, atsiprašė, bet matysime, kas bus toliau“.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiprašė šeimos

„Hull Live“ praneša, kad tortų batonėlių tiekėjas teigia, kad tai buvo pavienis incidentas. „Aldi“ atsiprašė šeimos ir grąžino pinigus“.

„Aldi“ atstovė sakė: „Mūsų tiekėjas laikosi griežtų taisyklių, kad pašaliniai objektai nepatektų į gaminius. Atsiprašėme kliento, kad šis produktas neatitiko mums įprastų aukštų standartų ir grąžinome visą sumą“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų