• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasara – atostogų metas, tačiau ne visada pasirinktos poilsio vietos atitinka lūkesčius. Nemalonioje situacijoje, poilsiaudamas Palangos viešbutyje, atsidūrė ir grupės „2 Karolis ir Donatas“ narys Karolis Akulavičius. Specialistai primena, kaip elgtis, jei apsistojus viešbutyje nebuvo pateisinti jūsų lūkesčiai.

Vasara – atostogų metas, tačiau ne visada pasirinktos poilsio vietos atitinka lūkesčius. Nemalonioje situacijoje, poilsiaudamas Palangos viešbutyje, atsidūrė ir grupės „2 Karolis ir Donatas“ narys Karolis Akulavičius. Specialistai primena, kaip elgtis, jei apsistojus viešbutyje nebuvo pateisinti jūsų lūkesčiai.

REKLAMA

Visą istoriją apie garsaus atlikėjo apsistojimą Palangos viešbutyje skaitykite čia.

Žiniasklaidoje nuskambėjus šiai istorijai, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pasidalijo atmintine, kokių veiksmų imtis tokiais atvejais.

Viešbutis su vaizdu į jūrą, gražus interjeras, pramoginės ekskursijos ir nemokamas maitinimas – visa tai buvo numatyta sutartyje, tačiau neatitiko realybės?

Kelionės organizatorius yra atsakingas už sutartyje numatytų įsipareigojimų tinkamą vykdymą – neatsižvelgiant, ar tuos įsipareigojimus turėjo įvykdyti kelionės organizatorius, ar kiti paslaugų teikėjai, kurių pagalba kelionės organizatorius naudojosi“, – rašoma VVTAT svetainėje.

REKLAMA
REKLAMA

Ką daryti, jei viešbutis neatitinka lūkesčių?

Primenama, kad jei kelionės metu turite nusiskundimų, reikia nedelsiant pareikšti pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovams, jiems nesiėmus veiksmų, pateikti pretenzijas raštu.

REKLAMA

„Teisės aktai nustato, kad jeigu sutartis nėra vykdoma atsižvelgiant į turisto protingus lūkesčius, kelionės organizatorius privalo atlyginti jam nuostolius.

Rekomenduojame rinkti visus mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, patirtas dėl iškilusių problemų (pavyzdžiui, nebuvo pietų, nors turizmo paslaugų teikimo sutartyje buvo numatytas maitinimo tipas „viskas įskaičiuota”), taip pat fiksuoti neatitikimus (daryti nuotraukas, filmuoti).

REKLAMA
REKLAMA

Jei surinksite visus įrodymus, bus lengviau išspręsti ginčą dėl nuostolių atlyginimo“, – pataria vartotojų teisių specialistai.

Tiems, kurie kelionę organizuojasi patys ir užsakytas viešbutis neatitinka lūkesčių, pirmiausia reikia kreiptis į viešbučio administraciją:

„Prie pretenzijos reikėtų pridėti nuostolius pagrindžiančius įrodymus, nuotraukas ar vaizdo įrašus. Paslaugos teikėjas kelionės organizatorius (o savarankiškos kelionės atveju – apgyvendinimo įstaiga) privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pretenzijų gavimo dienos raštu atsakyti vartotojui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ginčo nepavykus išspręsti taikiai, vartotojai turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka.

Kartu su prašymu reikėtų pateikti turimų dokumentų kopijas (sutarties kopiją, nuostolius patvirtinančius dokumentus, kreipimąsi į kelionių organizatorių, kelionių organizatoriaus atsakymą, nuotraukas ir kt.).“

Pasipiktino „liukso“ kambariu Palangoje

Naujienų portalas tv3.lt anksčiau rašė, kad vyras istorija apie apsistojimą Palangos „Gabijos“ viešbutyje papasakojo socialiniuose tinkluose.

REKLAMA

„Rytas galėtų būti ir geresnis. Pirmą kartą apsilankėme „Gabijos“ viešbutyje, Palangoje. Žinokite, tragedija. Liukso kambarys, 550 eurų dviems nakvynėms. Smarvė, lovos traškančios, braškančios. Nerekomenduoju visiškai“, – ryte po nakvynės patirtimi pasidalijo Karolis.

„Tikrai neperdedu, kambario smarvė tokia, lyg būtų siurbliavę be antgalio... Galvojau, kad per visą dieną prasivėdins, bet nepadėjo nei atidaryti langai, nei kondicionierius. Lovos girgžda... Žodžiu, jei važiuosite į Palangą, siūlau „Gabijos“ viešbutį pralenkti pro šalį.

REKLAMA

P.S. administracija pasiėmė visus pinigus ir netgi nesiūlė kitų variantų. Matosi, kokie žmonės ten dirba. Už vieną dieną „liukso“ kambariuke 270 eurų su smarve ir tratančia lova“, – rašė K. Akulavičius.

Viešbučio atstovai kreipėsi į teisininkus

Viešbučio direktorė Indrė Stasiulaitytė naujienų portalui tv3.lt teigė, kad tai ne pirmas atvejis, kuomet įstaiga susiduria su panašia situacija. 

„Viešbutis 3-4 kartus per metus susiduria su panašiais atvejais, kai svečiai vengia mokėti už paslaugas, tikisi nuolaidų, sukeliant dirbtines situacijas ir skandalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai primena klasikinį atvejį, kai restorane į sriubą įmetama musė, norint išvengti mokėjimo už patiekalą. Taip siekiama savanaudiškų finansinių ir savireklamos tikslų.

Svečias atvykęs neturėjo nusiskundimų. Kai gauname nusiskundimus, visuomet reaguojame iš karto. Kitos dienos rytą, registratūroje tiesiog buvo pranešta, jog išvyksta, nes kambaryje yra blogas kvapas, kurį bandė panaikinti savo kvepalais. Patikrinus kambarį, jame jautėsi tik kvepalų kvapas, kurį šiuo metu sudėtinga panaikinti“, – teigė ji. 

REKLAMA

Pašnekovė taip pat neslėpė, kad kreipėsi ir į teisininkus:  „Tuo pačiu konsultuojamasi su teisininkais dėl šio asmens daromos žalos reputacijai bei viešai įžeidinėjamų viešbučio darbuotojų.

Išdetalizuotai svečias mokėjo už vieną naktį viešbutyje:

Nakvynė 4 asmenims su pusryčiais ir spa apsilankymais – 256 eurai. Kurortinis mokestis – 4 eurai. Parkingas – 10. Viso – 270 eurų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų