Svarbiausia naujiena šį kartą – dinamiška „ID. Buzz GTX“ versija, kuri bus galima su 79 arba 86 kWh talpos baterijomis. Į komercinei veiklai skirtos versijos „ID. Buzz Cargo“ pirkėjų poreikius taip pat bus atsižvelgta – nuo šiol jis bus galima ne tik su galinių, bet ir visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Galiausiai, labai didelių reikalavimų baterijos talpai nereikalaujantiems pirkėjams bus pasiūlytos pigesnės versijos – „ID. Buzz Pure“ ir „ID. Buzz Freestyle“.
Naujos bazinės versijos
„Pure“ ir „Freestyle“ modelius varo 125 kW (170 AG) gale sumontuotas variklis, kuriam energiją tiekia 59 kWh baterija, leidžianti nuvažiuoti iki 330 km (pagal WLTP). Greitojo įkrovimo nuolatinės srovės stotelėse šiuos modelius galima įkrauti maksimalia 165 kW galia.
Penkiavietis „ID. Buzz Freestyle“ išsiskiria juodais lipdukais apatinėje durelių dalyje, tamsiai žvilgančiais bamperiais ir sidabro spalvos 18 colių ratlankiais. Standartinė „ID. Buzz Freestyle“ spalva yra „Candy white“.
Aukštesnio lygio „Pure“ versija turi tokį pat platų pagalbinių sistemų paketą kaip ir „Pro“ lygio modeliai. Šios versijos standartinėje įrangoje – automatinis oro kondicionierius, atlenkiami staliukai ant priekinių sėdynių atlošų, taip pat priekiniai ir galiniai LED žibintai.
Dinamiška komercinė versija
Elektrinių komercinių transporto priemonių asortimente – visais ratais varomas „ID. Buzz Cargo 4MOTION“. Naująjį „ID. Buzz Cargo 4MOTION“ varo du ant priekinės ir galinės ašių montuojami elektros varikliai, kurių bendra galia siekia 250 kW (340 AG). Tad dabar tai yra galingiausias kada nors pristatytas „Volkswagen“ komercinis automobilis.
Šioje transporto priemonėje montuojama 79 kWh talpos baterija, kurią nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėse galima įkrauti iki 185 kW galia. „ID. Buzz Cargo 4MOTION“ baterija viena įkrova leidžia nuvažiuoti iki 432 km atstumą (pagal WLTP).
Elektrinė visų varančiųjų ratų pavara padidino ir šio dviviečio arba triviečio automobilio vilkimo galimybes. Jos, palyginti su 210 kW galios galinių varomųjų ratų versija, išaugo nuo 1200 iki 1800 kilogramų.
Eikli keleivinė versija
Klientai nuo šiol taip pat gali užsisakyti ir naująjį „ID Buzz GTX“ autobusiuką su išskirtine eksterjero ir interjero įranga. Šis visų varančiųjų ratų pavaros flagmanas pasižymi išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis ir didele vilkimo galia.
Didžiausias priekabos, kurią galima vilkti su „ID. Buzz GTX“, svoris siekia iki 1800 kg, tad šis elektrinis modelis idealiai tinka kemperiams, laivams ar žirgų priekaboms tempti.
„ID. Buzz GTX“ gali būti konfigūruojamas su įprasta ratų baze ir 79 kWh baterija arba su pailginta ratų baze ir 86 kWh baterija. 86 kWh bateriją nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėse galima įkrauti iki 200 kW galia, 79 kWh baterijos įkrovimo galia siekia iki 185 kW.
Abu GTX modeliai išsiskiria ir ypatingu veržlumu. Išnaudojant maksimalią galią, „ID. Buzz GTX“ su 79 kWh baterija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,1 sekundės, ilgosios ratų bazės versija su 86 kWh baterija – per 6,5 sekundės.
Dar vienas naujųjų GTX modelių privalumas – puiki trauka, suteikiama visų varančiųjų ratų pavaros. Trumposios ratų bazės „ID. Buzz GTX“ maksimali velkamos priekabos masė siekia 1800 kg, ilgosios ratų bazės versijos – 1600 kg. Taigi, palyginti su galiniais ratais varomomis versijomis, didžiausia galima priekabos masė atitinkamai padidėjo 800 kg ir 600 kg. Ypač didelį traukos pranašumą keturių varančiųjų ratų 4MOTION sistema suteikia važiuojant šlapia ar slidžia kelio danga.
Išskirtines šių modelių galios suteikiamas savybes atitinka ir ilgas viena įkrova nuvažiuojamas atstumas. Vertinant WLTP standartais, trumposios ratų bazės versija gali nuvažiuoti iki 423 km, o ilgosios – iki 475 kilometrų.
Išankstinė prekyba „ID. Buzz GTX“ ir „ID. Buzz Cargo 4MOTION“ modeliais Lietuvoje prasidėjo šią savaitę. Šių elektromobilių kainos prasideda nuo 53 480 eurų. Pranešama, jog „ID. Buzz Pure“ ir „ID. Buzz Freestyle“ modelius bus galima užsisakyti artimiausiais mėnesiais.