Dėl kompaktiško kėbulo krosoverį lengviau vairuoti mieste. Automobilyje yra pakankamai vietos penkiems žmonėms ir jų bagažui, o kelionės taps dar malonesnės ir labiau atpalaiduojančios dėl visiškai atnaujinto salono, didesnių skaitmeninių ekranų, pažangiausių ryšio ir vairavimo technologijų.
Naujasis salonas sukurtas sportiškesne maniera: ekranai dabar montuojami aukščiau ir yra pasukti į vairuotoją, o, sumažėjus fizinių mygtukų, vidaus erdvė atrodo ramesnė ir neperkrauta detalėmis. Vietoje anksčiau „Puma“ diegtų 4G interneto ryšio modulių dabar automobilyje gali būti naudojamas 5G ryšys (tai priklauso ir nuo ryšio tiekėjų galimybių). Jis leidžia išmėginti daugybę kasdienį gyvenimą palengvinančių paslaugų: nuo realiojo laiko navigacijos, siekiant išvengti netikėtų spūsčių, iki darbotvarkės planavimo.
Įdiegus naujas sudėtingas technologijas, pastovaus greičio palaikymo sistema dar labiau palengvina vairavimą: naujos kartos technologijos leidžia automobiliui savarankiškai sumažinti greitį sankryžose ir posūkiuose, pagerina visų kelio dalių matomumą naktimis, o dėl centriniame ekrane pateikiamo vaizdo iš paukščio skrydžio paprasčiau parkuotis judriose gatvėse.
Automobilyje ir toliau bus montuojamos greitomis reakcijomis ir dideliu degalų naudojimo našumu pasižyminčios švelniojo hibrido galios sistemos. Jų galia tradicinėse versijose siekia iki 155 AG. Galingiausioji, 170 AG išvystanti versija bus naudojama sportiškoje „Puma ST Powershift“ versijoje.
„Ford“ taip pat šiandien paskelbė, kad vėliau šiais metais bus pristatytas visiškai elektrinis „Puma Gen-E“ modelis. Tai bus pirmoji krosoverio versija, kuri važiuos neišmesdama jokių teršalų.
Gyvenimą palengvinančios technologijos
Atnaujintame automobilyje visą svarbiausią informaciją vairuotojas mato ir valdo dviejuose dideliuose ekranuose. Anksčiau naudotą 12,3 colio ekraną pakeitė 12,8 colio įstrižainės skaitmeninis prietaisų skydelis. Vairuotojas gali jį individualizuoti ir pasirinkti būtent sau aktualią informaciją.
Vietoje anksčiau montuoto 8 colių skersmens centrinio ekrano dabar gamintojas „Puma“ modelyje įdiegė didelės raiškos 12 colių jutiklinį ekraną. Jame lengviau peržiūrėti ir valdyti navigacijos duomenis, informacijos ir pramogų sistemos funkcijas, taip pat klimato kontrolės sistemą ar sėdynių šildymą.
Atnaujintame automobilyje informacijos ir pramogų sistemą SYNC 3 pakeitė naujesnė jos versija SYNC 4. Ši sistema pasižymi dvigubai didesne skaičiavimo galia ir gali prisitaikyti prie vairuotojo įpročių, todėl jis greičiau pasieks dažniau naudojamas funkcijas.
Balso atpažinimo technologija supranta kasdienę žmogaus kalbą, o išmaniuosius įrenginius nesudėtinga prijungti belaidžiu būdu naudojantis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlėmis. Telefonus taip pat galima įkrauti belaidžiu būdu.
Inžinieriai pagerino salono komfortą ir suteikė jam stilingumo, sumontavę naują slankiojantį porankį ir sportišką dviejų stipinų vairą plokščia apatine dalimi, kaip lenktyniniuose modeliuose. Melomanams numatyta galimybė montuoti papildomai pasirenkamą 10 garsiakalbių „B&O“ garso sistemą.
Vairavimą palengvina pasirenkama išmanioji adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ ir eismo juostos vidurio laikymosi funkcijomis. Ji geba sklandžiai įsibėgėti ir stabdyti, tad vairuotojas ir keleiviai patirs natūralaus važiavimo pojūtį. Sistemoje įdiegta greičio nuspėjimo pagalbos funkcija gali savarankiškai pareguliuoti pastovų greitį posūkiuose, žiedinėse sankryžose, įvažiuojant į greitkelius ar iš jų išvažiuojant.
360 laipsnių erdvinio vaizdo stebėjimo kamerų sistema centriniame ekrane rodo vaizdą iš paukščio skrydžio – tai leidžia išvengti įbrėžimų parkuojantis.
Nauji priekiniai žibintai pasižymi ne tik atnaujintu dizainu ir išskirtiniu šviesos raštu. Nuo šiol „Puma“ gali būti įrengti pasirenkami dinaminiai matriciniai LED žibintai su dinamine posūkių nuspėjimo sistema. Ji stebi kelią priekyje ir, automobiliui sukant, taip apšviečia posūkius, kad vairuotojas matytų kuo daugiau važiuojamosios dalies.
Nors ir kompaktiško kėbulo tiek ankstesnės versijos „Puma“, tiek ir atnaujintas modelis pasižymi dideliu praktiškumu. Krosoverio bagažinės grindyse sumontuota 80 litrų „MegaBox“ talpa yra pakankamai didelė, kad joje tilptų visas nedidelio prekybos centro pirkinių vežimėlio turinys. Net ir važiuojant penkiese, bendras automobilio bagažinės tūris išlieka didesnis nei 450 litrų. Tokios talpos pakaks stambiam apsipirkimui ar net šuns transportavimo narvui.
Ekonomiškumui ir našumui užtikrinti
Atnaujinus modelį, siūloma rinktis iš „Titanium“, „ST-Line“ ir „ST-Line X“ įrangos versijų. Visos jos pasižymės jau ikonišku tapusio „Puma“ kupė modelio įkvėpta išorės apdaila, unikaliu priekiniu buferiu, radiatoriaus grotelėmis ir lengvojo lydinio ratlankiais. Krosoveris galės būti dažomas viena iš šešių spalvų, įskaitant naująją „Puma Cactus Grey“ pilką.
Naujuosiuose automobiliuose sumontuotos švelniojo hibrido sistemos apima 1 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ variklį ir 48 V elektros energijos sistemą. Pastaroji padeda sutaupyti degalų arba padidina našumą.
Ieškantiems sportiškesnio vairavimo pojūčių „Ford Performance“ padalinys suprojektavo „Puma ST Powershift“ versiją su specialia sportine važiuokle, apdailos detalėmis ir charakteringomis parinktimis. Šioje versijoje naudojama galios sistema pasiekia 170 AG. Ji ratams perduodama per greitai pavaras perjungiančią septynių pakopų automatinę greičių dėžę. Ši transmisija gali būti montuojama ir kitose „Puma“ versijose.
Europoje sukurti ir pagaminti „Puma“ automobiliai bus surenkami moderniausioje „Ford Otosan“ gamykloje Krajovoje, Rumunijoje. Juos jau galima užsakyti ir Lietuvoje.