Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Viskas dėl mūsų,nieko blogo nematau.Privažiavus kelio remonto ruožą iš lėto pravažiuoji ir nieko nenutinka.
Kureis metais jie nedirba, jau vieną viaduko tvarko, net žmonos nepažinojau tvarkė, su žmona atidraugavau tvarkė, apsiženijau tvarkė, atgyvenau Kaune du metus tvarkė, dabar gyvenu užmiestį treti metai dar tą patį tvarko ir įdomu kada Kauno tiltai sutvarkys, jau būtų dešimt naujų pastatę.
Įdomiai pateikiama - Via Lietuva yra tik pinigų skirstykla. Na, dar turėtų užsiimti darbų kokybės priežiūros organizavimu, tačiau pristato kaip genrangovas :).
Pries pradedant darbus vertetu kelininkams nuvykti i Vokietija ar Lenkija ir pasimokyti kaip yra daromi keliai.
@Gal Ir ką ten pamatytų?
@Nu Gerai, kad dviraciu tik vazineji, tai nieko ir nesupranti apie kelius
@Gal Didžiausia kelių tiesimo bendrovė Lietuvoje priklauso lenkams 100%. Visiškai nesupranti, apie ką rašai, tačiau smagu, jog turi nuomonę :)
@Romas Tai kodel Lenkijos autostrada skiriasi nuo mūsų per tris šviesmečius?
@Gal Pries tai reikia tureti tokio paties dydzio biudzeta, kad tureti tokias autostradas kaip Lenkijoje. Mastai su savo sedimaja
@Gal Ten vykti, paprasčiausiai nereikia vogti ir bus keliai ne prastesni. Nedapykus kelių centimetrų skaldos ir paploninus asfalto sluoksnį pavagiama milijonai. Va čia ir bėda. Mokesčių mokėtojai skiria normaliam nepaplonintam keliui pinigus, bet žala padaro vagiantys įmonių vadovai ir politikai, per otkatini 10% nuo darbų vertės, kad gauti užsakyma tiesti tą kelią.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų