Pasak Japonijos naujienų agentūros „Kyodo News“, oficialus sandorio paskelbimas gali įvykti dar šį mėnesį. Vertinama, kad bendra planuojamo įsigijimo suma sieks apie 6 trilijonus Japonijos jenų – tai yra maždaug 37,7–38,6 mlrd. eurų. Į šią sumą įskaičiuoti ir „Toyota Industries“ įsipareigojimai bei skolos.
Įsigijimą finansuos „Toyota Motor Corporation“ valdybos pirmininkas Akio Toyoda, pasitelkdamas asmenines lėšas ir pagrindinių Japonijos bankų kreditines linijas.

Kodėl „Toyota“ nori įsigyti „Toyota Industries“?
Nors „Toyota Industries“ istoriškai priklauso tai pačiai verslo grupei, iki šiol ši bendrovė veikė kaip atskirai listinguojama įmonė.
Dabar „Toyota Motor Corporation“ siekia susigrąžinti visišką kontrolę. Pagrindinis tikslas – centralizuoti sprendimų priėmimą ir sustiprinti sinergiją, ypač technologijų srityje.
Juolab, įmonė yra itin svarbi automobilių pramonei. Ji gamina komponentus, kurie būtini elektriniams ir hibridiniams automobiliams, vysto robotikos sprendimus, sandėlių automatizavimo technologijas bei kitus „ateities mobilumo“ elementus.
Europoje „Toyota Industries“ žinoma dėl savo krautuvų, automatizuotų logistikos sprendimų ir automobilių komponentų.
2017 m. įsigijus Nyderlandų bendrovę „Vanderlande“, dar labiau išplėtė veiklą oro uostų ir e. prekybos logistikos automatizavimo srityse. Įmonės įranga šiandien aptarnauja dešimtis Europos oro uostų.
Bendrovė taip pat yra vienas pagrindinių kondicionavimo sistemų ir elektrinių pavarų tiekėjų „Toyota“ ir kitiems gamintojams, o tai reiškia, kad jos vaidmuo grupėje – ne tik istoriškai svarbus, bet ir strategiškai kritiškas pereinant prie elektromobilių eros.