Latvis galimybę išbandyti aukščiausio lygio bolidą gavo po to, kai Pasaulio ralio čempionato organizatoriai ir „M-Sport“ komandos atstovai sukirto rankomis bandomojo projekto, kuris leistų jauniesiems ralio talentams dviejuose etapuose išbandyti pajėgiausią WRC čempionato techniką.
Vis dėlto, Lenkijos ralyje debiutavęs latvis iš kart pademonstravo puikų rezultatą ir galutinėje varžybų įskaitoje užėmė penktą vietą, vairuodamas hibridinės pavaros neturintį „Rally1“ bolidą.
Praėjusį savaitgalį Latvijoje jis persėdo į hibridinės specifikacijos „Rally1“ automobilį ir netrukus sugebėjo pranokti net ir didžiausių skeptikų lūkesčius. Jis sugebėjo laimėti du greičio ruožus ir netgi pretendavo į podiumą, tačiau jo įspūdingą progresą sustabdė mechaniniai gedimai. Galiausiai, bendroje įskaitoje jis nukrito į septintą vietą.
Sėkmingai „M-Sport“ gretose debiutavęs latvis sugebėjo sužavėti ne tik ralio fanus, bet ir šios komandos vadovą Ričardą Millenerį.
Jis kalbėdamas su automobilių sporto apžvalgininkais sakė: „Aš tikrai bandysiu išsiaiškinti ką šioje situacijoje įmanoma padaryti“.
„Jis įrodė, kad gali neatsilikti nuo kitų WRC vairuotojų. Manau, kad tikrai svarstytume jo kandidatūrą, jeigu tik turėtume tokią galimybę“, – tęsė jis.
„Ši patirtis buvo nuostabi. Man labai patiko“, – sakė M. Sesksas.
„Komanda tapo tarsi šeima. Mes tikrai dirbome petys į petį, kad pasiektume norimą rezultatą“.