Tai specialiai sukurtas pagalbos tarnybų transportas, pagrįstas „Renault 4 E-Tech electric“ modeliu, kuriame integruota net 20 tarpusavyje susietų sprendimų, skirtų efektyvesniam gelbėtojų darbui ekstremaliomis sąlygomis.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

„Vision 4Rescue“ sukurtas remiantis daugiau nei 15 metų bendradarbiavimo su gelbėjimo tarnybomis patirtimi, o prie jo kūrimo prisidėjo septynių Prancūzijos įmonių technologinis konsorciumas. Šis demonstracinis modelis veikia kaip mobilus komandų centras, leidžiantis realiuoju laiku analizuoti situaciją, koordinuoti veiksmus ir palaikyti ryšį net ir sutrikus infrastruktūrai.
Automobilyje įrengta speciali įranga, įskaitant stebėjimo droną, radijo ryšio sistemą ir specialius įrangos laikymo skyrius. Tokia komplektacija leidžia greičiau reaguoti į nelaimes, susisteminti veiksmus ir užtikrinti geresnį tarnybų tarpusavio koordinavimą.
„Vision 4Rescue“ turi paaukštintą važiuoklę – prošvaisa padidinta 15 mm, o prie galinės ašies sumontuotas antrasis elektros variklis leidžia naudotis visų varančiųjų ratų pavara. Tai užtikrina gerą pravažumą net sudėtingomis sąlygomis.
Kėbulas padengtas matinių ir blizgių paviršių deriniu, o specialiai praplėsti sparnai su granuliuota apdaila saugo nuo žvyro ir įbrėžimų. Sparnų mėlynas atspalvis stilistiškai primena ugniagesių uniformas, sustiprindamas vizualinį ryšį su pagalbos tarnybomis. Ant stogo pritvirtinta dėžė talpina droną ir ryšio įrangą, skirtą atkurti tinklui po nelaimių.
Salono dizainas pritaikytas gelbėtojų darbo specifikai. Pavyzdžiui, galinių durų skersinys turi šviesą atspindinčią juostą, padedančią matyti, kai durys atidarytos prasto matomumo sąlygomis. Vairuotojo pusėje įrengta rankena, kuri taip pat atlieka racijos laikiklio funkciją, o prietaisų skydelis primena originalų „Renault 4 E-Tech electric“ dizainą.
Sėdynės – su „PinPon“ raštu ir ugniagesių logotipu – iš dalies pagamintos iš perdirbtų medžiagų, tame tarpe – iš buvusių ugniagesių uniformų putplasčio, kuris natūraliai atsparus ugniai.
Bagažinės dangtis padalytas į dvi dalis. Viršutinė dalis slepia slankųjį darbo stalą ir du ekranus, prijungtus prie galingo kompiuterio. Tai leidžia operatyviai valdyti stebėjimo droną, analizuoti duomenis ir palaikyti ryšį su kitomis komandomis. Apatinėje dalyje įrengti skyriai įrangai – nuo šalmų iki planšetinių kompiuterių ir racijų.
Mažas pakrovimo slenkstis ir plokščias grindų paviršius palengvina įrangos pakrovimą, o ilgas bagažinės dangtis apsaugo nuo lietaus ar saulės.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!