Dar prieš varžybas daugiausiai diskusijų kėlė naujasis trasos posūkis, sukurtas panaudojant dalį autokroso trasos konfigūracijos. Visgi pagrindiniai įvykiai vyko ne jame, o tradiciškai tiesiojoje po starto.
Ralio kroso varžybų dalyvių per visą dieną Vilkyčiuose laukė chronometruojami važiavimai, trys kvalifikacijos bei finalai. Iš pradžių varžybos klostėsi išties sklandžiai ir trasoje didesnių incidentų nebuvo užfiksuota. Lenktynininkai puikiai tvarkėsi ir su jiems mažai žinomu naujuoju posūkiu. Smulkių kontaktų ten buvo, tačiau teisėjams dėl to raudonų vėliavų kelti neteko.
Visgi netrukus, priešingai nei rodė sinoptikų prognozės, ėmė lyti. Lietus taip įsismarkavo, kad varžybų vadovas priėmė sprendimą leisti naudoti šlapiai dangai skirtas padangas. Būtent lyjant lietui dalyvių tempas ženkliai sulėtėjo, tačiau atsirado nedidelių pasistumdymų kėbulais.
Su kiekviena kvalifikacija vis labiau auganti įtampa kulminaciją pasiekė finaluose. Čia užfiksuota gausybė incidentų. Sykį po dalyvių susidūrimo trasoje teko pasirodyti ir medikų, ir specialiam gelbėtojų automobiliui. Tačiau lenktynininkai sužalojimų išvengė ir visos aštrios situacijos baigėsi tik sudaužytais kėbulais.
Vienoje gausiausių klasių „Yaris 1000“ į finalą prasibrovė du lietuviai – Darvidas Šarkūnas ir Kernius Šulinskas. Greta jų rikiavosi Latvijos ir Estijos jaunieji lenktynininkai. Deja, bet Kernius Šulinskas iš karto po starto susidūrė su techninėmis problemomis, tad mūsų šalies spalvas ginti liko vienintelis Darvidas Šarkūnas. Jaunajam sportininkui pavyko atitrūkti nuo varžovų ir pirmam praskrieti pro šachmatinę vėliavą. Antrąją ir trečiąją vietas pasidalijo du latviai – atitinkamai Toms Bumbiers ir Karlis Matuzonis.
Dat sykį Lietuvos himną įjungė klasėje „Yaris 1300“ triumfavęs Nikita Iljin. Kol po starto jo varžovai stumdėsi tarpusavyje, lietuvis stabiliai bėgo į priekį, didino savo atotrūkį ir iškovojo pelnytą pergalę. Kristo Muru finišavo antroje vietoje, o trečias pasirodymą baigė Ricards Lauksteins.
LADA RX klasėje varžėsi išskirtinai latviai iš šios klasės finale užfiksuotas vienintelis virtimas viso sekmadienio metu. Starto tiesiojoje jau įpusėjus finalui susidūrė Andris Krastins ir Emilija Lebedeva. Abu „Lada“ automobiliai rėžėsi į atitvarus, o Emilijos Lebedevos „žiguliai“ virto ant stogo. Lenktynininkė iš Latvijos tuo savo pasirodymą ir baigė. Ji incidento metu nenukentėjo. Šioje klasėje triumfavo Rolands Bruzans. Antroje vietoje įsitvirtino pastaruoju metu iš autokroso į ralio krosą pasukęs Andrejs Lajevskis. Niks Mezins finišavo trečioje pozicijoje.
Klasėje „Xtreme“ nugalėtoju pripažintas Janis Baumanis. Finale jis už savęs paliko estą Andre Kill ir pastarojo tautietį Sander Sepp. Per žingsnį nuo podiumo liko vienintelis šioje klasėje startavęs lietuvis Matas Zavarskis.
Veiksmo netrūko klasės „Super 1600“ finale. Vos prasidėjus važiavimui čia susidūrė du Estijos lenktynininkai – Andre Kurg ir Andreas Aulik. Trasoje pirmą kartą pasirodė raudonos vėliavos ir finalas buvo sustabdytas. Smarkų smūgį į atitvarus patyręs Andreas Aulik po avarijos buvo apžiūrėtas medikų, tačiau sveikatai pavojingų sužeidimų jis išvengė. Tuo metu kiti šios klasės dalyviai vėl grįžo prie starto pakartotiniam finalo važiavimui.
Ir čia pergalę šventė Rytis Gurklys, per dieną laimėjęs tiek visus kvalifikacinius važiavimus, tiek finalą. Antroje vietoje įsitvirtino Audrius Kragas, o šių varžybų organizatoriaus Kazimiero Gudžiūno anūkui Valdui Mikužiui teko garbė į viršų kelti trečiosios vietos apdovanojimus.
Veiksmo apstu buvo ir klasėje „Super 2000“. Finalas čia buvo toks įtemptas ir kupinas įvykių, kad galiausiai trasoje įvykusius incidentus teko nagrinėti teisėjams, po kurių verdiktų net pasikeitė ir vienas prizininkas. Pirmąja staigmena tapo tai, kad iš važiavimo dėl variklio gedimo pasitraukė pusę finalo pirmavęs latvis Jorens Viktors Ikers. Jam įkandin finišavo tautietis Janis Saulite, o ant trečiosios vietos laiptelio prasibrovė Mindaugas Sidabras. Ir nors jam teko garbė šauti šampaną, vėliau tiek jis, tiek kitas į kelis incidentus įsivėlęs latvis Kristaps Kasparovičs buvo diskvalifikuoti. Dėl šios priežasties į trečiąją vietą pakilo ir iš Mindaugo Sidabro perimti taurę teisę turės kitas lietuvis Gintautas Norkus. Ketvirtas galutinėje rikiuotėje liko Mindaugo Sidabro sūnus Mantas Sidabras.
„Touring Car“ klasėje startavo vos trys dalyviai, tačiau labai greitai iš kovos iškrito mėlynais dūmais apsipylusio BMW pilotas Siim Tillemann. Ir nors jis su savo automobiliu sugrįžo į finalą, tačiau po starto įveikė vos vieną ratą ir vėl sustojo. Tai buvo tarsi formalumas norint pelnyti taškus už trečiąją vietą. Antroje vietoje įsitvirtino estas Raimo Reek, o vienvaldžiu lyderiu visą dieną čia buvo kitas estas Rauno Rappu.
Pats sudėtingiausias buvo klasės BMW RX 3000 paskutinysis važiavimas. Čia įvykdyti finalą pavyko tik trečiuoju bandymu, nes iki tol du kartus kelti raudonas vėliavas teko dėl avarijų. Susidūrimas įvyko ir paskutiniame pakartotiniame važiavime, tačiau tąsyk teisėjai apsiribojo dvigubomis geltonomis vėliavomis. Būtent į paskutinį incidentą papuolė vienintelis šios klasės lietuvis, du finalo „restartus“ išgyvenęs Lukas Sidabras. Jis kartu su varžovu trenkėsi į atitvarus ir čia baigė savo pasirodymą. Klasės nugalėtoju tapo Janis Olle. Antras čia buvo Helmuts Bartkevičs, o trečiąją vietą iškovojo Kaspars Fricsons.
„Supercar“ klasės finalas fiasko baigėsi dar vienam lietuviui Pauliui Pleskovui. Iš pradžių į atitvarus sudužo esto Mart Tikkerbar automobilis, o jau netrukus Paulius Pleskovas susikabino su Ivarsu Joeliu. Abu pilotai nulėkė į skirtingas puses – latvis trenkėsi į atitvarus, o lietuvis – į šieno rulonus. Po incidento Paulius Pleskovas čia ir liko stovėti, o likusią distanciją įveikti sugebėjęs Ivars Joelis džiaugėsi paguodos prizu – vieta ant trečiosios vietos laiptelio. Tuo metu pergalę čia iškovojo estas Arvo Kask, kuris įveikė savo tautietį Kevin Aulik.
Šios varžybos buvo paskutinysis automobilių sporto renginys Vilkyčių trasoje šiemet. Per sezoną ASK „Vilkyčiai“ savo trasoje organizavo Europos automobilių kroso čempionato etapą bei du Latvijos ir Lietuvos automobilių ralio kroso čempionato etapus. Visų trejų varžybų organizavimas buvo iš dalies finansuojamas Šilutės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių sporto federacijos lėšomis.