Naujas požiūris į formą ir funkciją
ES modelis kurtas pagal naująją „Lexus“ dizaino filosofiją „Clean Tech x Elegance“. Vizualiai jis tapo didesnis už pirmtaką visais matmenimis, bet išlaikė švarių linijų estetiką. Išskirtinis L formos šviesų parašas priekyje ir gale formuoja naują „Lexus“ elektrifikacijos eros veidą. Vientisa galinių žibintų juosta harmoningai susilieja su apšviestu logotipu, o visi šviesos šaltiniai logiškai išdėstyti pagal funkcijas.
Salonas dar labiau rafinuotas. Pagerinta garso izoliacija, patobulintos sėdynės ir kruopščiai subalansuota akustinė aplinka leidžia keliauti patogiai net ilgose kelionėse. Viena iš įdomiausių naujovių – paslėpti jungikliai („Hidden Switches“), kurie tampa matomi tik įjungus automobilį. Tai dar vienas pavyzdys, kaip „Lexus“ siekia suderinti technologijas ir estetiką pagal japonišką „Omotenashi“ svetingumo filosofiją.

Nuo hibrido iki elektromobilio
Benzininis hibridas „ES 300h“ naudoja 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų variklį, išvystantį 201 AG. Galima rinktis tiek priekinių, tiek visų varančiųjų ratų pavarą. Patobulintas baterijos efektyvumas ir galios paskirstymo algoritmas užtikrina didesnį našumą bei mažesnes vibracijas.
Pirmą kartą ES gamoje pasirodo dvi visiškai elektrinės versijos – „ES 350e“ (224 AG, priekiniai varantieji ratai) ir „ES 500e“ (343 AG, visų varančiųjų ratų pavara). Pastarasis modelis turi pažangią DIRECT4 sistemą, kuri realiu laiku keičia sukimo momento paskirstymą tarp ašių. Tai leidžia užtikrinti geresnį sukibimą, stabilumą ir dinamiką net sudėtingomis sąlygomis.
Baterijos talpa siekia 75–77 kWh, priklausomai nuo versijos. Vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti apie 530 km, o greitasis įkrovimas iki 80 proc. truks maždaug 30 min. – tai žingsnis įprastų kelionių be rūpesčių link.
Daugiau vietos, daugiau funkcijų
Padidėję automobilio gabaritai – 165 mm ilgio, 80 mm ratų bazės – leidžia džiaugtis dar erdvesniu salonu. Sėdimųjų vietų aukštis taip pat pakoreguotas, kad būtų patogiau įlipti ir išlipti.
Vairuotojo zonoje įdiegti du dideli ekranai: 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir net 14 colių „LexusConnect“ multimedijos sistema – didžiausia, kada nors montuota „Lexus“ automobilyje. Ji veikia sklandžiai, pateikia svarbiausią kelionės informaciją, įspėja apie greičio ribojimus, žemų emisijų zonas ir – elektrinėse versijose – padeda suplanuoti įkrovimą.