• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lexus“ oficialiai pristatė aštuntosios kartos ES modelį – prabangų sedaną, kuris ne tik tapo erdvesnis ir išmanesnis, bet ir pirmą kartą savo istorijoje siūlomas visiškai elektrinės versijos pavidalu. Naujoji karta debiutuoja Europoje, o į pirmuosius žemyno salonus atvyks 2026 m. pavasarį.

18

„Lexus“ oficialiai pristatė aštuntosios kartos ES modelį – prabangų sedaną, kuris ne tik tapo erdvesnis ir išmanesnis, bet ir pirmą kartą savo istorijoje siūlomas visiškai elektrinės versijos pavidalu. Naujoji karta debiutuoja Europoje, o į pirmuosius žemyno salonus atvyks 2026 m. pavasarį.

REKLAMA

Naujas požiūris į formą ir funkciją

ES modelis kurtas pagal naująją „Lexus“ dizaino filosofiją „Clean Tech x Elegance“. Vizualiai jis tapo didesnis už pirmtaką visais matmenimis, bet išlaikė švarių linijų estetiką. Išskirtinis L formos šviesų parašas priekyje ir gale formuoja naują „Lexus“ elektrifikacijos eros veidą. Vientisa galinių žibintų juosta harmoningai susilieja su apšviestu logotipu, o visi šviesos šaltiniai logiškai išdėstyti pagal funkcijas.

Salonas dar labiau rafinuotas. Pagerinta garso izoliacija, patobulintos sėdynės ir kruopščiai subalansuota akustinė aplinka leidžia keliauti patogiai net ilgose kelionėse. Viena iš įdomiausių naujovių – paslėpti jungikliai („Hidden Switches“), kurie tampa matomi tik įjungus automobilį. Tai dar vienas pavyzdys, kaip „Lexus“ siekia suderinti technologijas ir estetiką pagal japonišką „Omotenashi“ svetingumo filosofiją.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo hibrido iki elektromobilio

Benzininis hibridas „ES 300h“ naudoja 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų variklį, išvystantį 201 AG. Galima rinktis tiek priekinių, tiek visų varančiųjų ratų pavarą. Patobulintas baterijos efektyvumas ir galios paskirstymo algoritmas užtikrina didesnį našumą bei mažesnes vibracijas.

REKLAMA

Pirmą kartą ES gamoje pasirodo dvi visiškai elektrinės versijos – „ES 350e“ (224 AG, priekiniai varantieji ratai) ir „ES 500e“ (343 AG, visų varančiųjų ratų pavara). Pastarasis modelis turi pažangią DIRECT4 sistemą, kuri realiu laiku keičia sukimo momento paskirstymą tarp ašių. Tai leidžia užtikrinti geresnį sukibimą, stabilumą ir dinamiką net sudėtingomis sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA

Baterijos talpa siekia 75–77 kWh, priklausomai nuo versijos. Vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti apie 530 km, o greitasis įkrovimas iki 80 proc. truks maždaug 30 min. – tai žingsnis įprastų kelionių be rūpesčių link.

Daugiau vietos, daugiau funkcijų

Padidėję automobilio gabaritai – 165 mm ilgio, 80 mm ratų bazės – leidžia džiaugtis dar erdvesniu salonu. Sėdimųjų vietų aukštis taip pat pakoreguotas, kad būtų patogiau įlipti ir išlipti.

Vairuotojo zonoje įdiegti du dideli ekranai: 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir net 14 colių „LexusConnect“ multimedijos sistema – didžiausia, kada nors montuota „Lexus“ automobilyje. Ji veikia sklandžiai, pateikia svarbiausią kelionės informaciją, įspėja apie greičio ribojimus, žemų emisijų zonas ir – elektrinėse versijose – padeda suplanuoti įkrovimą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų