• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sprendimas susitelkti į automobilius, turinčius keturių varančiųjų ratų pavarą bei padorią kėbulo prošvaisą padėjo „Suzuki“ sukurti savitą nišą, kurioje, dėl mums sunkiai suprantamų priežasčių, japonų gamintojas praktiškai neturi nei vieno tiesioginio konkurento. Visai kaip ir „Dacia“, kuri dėl nuosaikaus dizaino, žemos kainos ir tiesiog neužknisančios formulės dabar pagal pardavimų apimtis neatsilieka nuo didžiausiųjų.

Sprendimas susitelkti į automobilius, turinčius keturių varančiųjų ratų pavarą bei padorią kėbulo prošvaisą padėjo „Suzuki“ sukurti savitą nišą, kurioje, dėl mums sunkiai suprantamų priežasčių, japonų gamintojas praktiškai neturi nei vieno tiesioginio konkurento. Visai kaip ir „Dacia“, kuri dėl nuosaikaus dizaino, žemos kainos ir tiesiog neužknisančios formulės dabar pagal pardavimų apimtis neatsilieka nuo didžiausiųjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paprastumas – prioritetas

Tiesiog pažvelkite į priekinę dalį – ji nebekelia asociacijų su tapyru, o labiau kampuotos ir griežtesnės formos nesukuria perdėtai mielo ar futuristiško automobilio įspūdžio. Šiokia tokia priešingybė daugeliui šios klasės krosoverių.

REKLAMA

Nors priekinė dalis atrodo moderniai, tačiau galinė dalis kelia abejonių, vien dėl skaidrių žibintų ir galinio buferio šonuose esančių apdailų, kurios neatlieka absoliučiai jokios funkcijos. Atsižvelgiant į „S-Cross“ tikslą šiame pasaulyje, sunku suprasti, kam tokiam nuosaikiam automobiliui reikalingos netikros ventiliacijos angos, kurios nedaro nieko – kaip ir išmetimo sistemos vamzdžių imitacijos, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“ automobiliuose.

REKLAMA
REKLAMA

Lengvai perprantamas salonas

Nenorime sudaryti įspūdžio, jog „S-Cross“ viduje nesijaučia gamintojo padaryta pažanga. Palyginus net su iki šiol gaminama „Suzuki Vitara“, vos vos putlesnis „S-Cross“ gavo visiškai naują multimedijos sistemą, šiuolaikiškiau atrodantį prietaisų skydą bei moderniau atrodančius instrumentus centrinėje konsolėje. Tai neatrodo daug, ypač atsižvelgiant į kitų gamintojų troškimą nuolatos eksperimentuoti tiek prietaisų išdėstymo filosofijoje, tiek vidaus apdailų raštų ir formų srityje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kita vertus, fantazijos neskatinantis interjeras turi kitų stiprybių. Neįmantrumas leidžia džiaugtis gera ergonomika, ganėtinai patogiomis sėdynėmis, o vairo kolonėlės reguliavimo galimybės yra pakankamos, jog pavyktų surasti patogią sėdėseną už vairo. Elementarūs kiekvieno vairuotojo poreikiai – patenkinti.

REKLAMA

Mažas tūris, didelis efektyvumas

1,4 litro darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi išvysto 129 arklio galias ir 235 Nm sukimo momentą, tačiau benzininiam varikliui talkinanti „mild hybrid“ sistema suteikia papildomą 13,6 arklio galių ir 53 Nm impulsą, kuris ypač juntamas pajudant iš vietos, važiuojant miesčioniškais greičiais ar sumanius padidinti greitį. Elektrifikacijos nauda taip pat pastebima ir kitose situacijose. Pavyzdžiui, ji panaikina grubų variklio užgesinimo ir paleidimo procesą, kai veikia „Start/Stop“ sistema, arba padeda užmiršti apie turbinos vėlavimą.

REKLAMA

Komfortiškas kasdien

Daugelis panašaus dydžio krosoverių, dėl sunkiai suvokiamų priežasčių, akcentuoja kavos pertraukėlėje sugalvotą sportiškumą, kuris realybėje transformuojasi į perdėtai standžiai sukonfigūruotą pakabą, dėl kurios nelygūs kelių paviršiai juntami abiem užpakalio pusrutuliais. Tuo tarpu „Suzuki“ siekia pasipriešinti šiai tendencijai, mat „S-Cross“, modernių automobilių standartais, pasižymi „minkštesne“ pakaba.

Išsamią „Suzuki S-Cross“ apžvalgą galite perskaityti ČIA.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų