• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 1 dieną Kačerginės Nemuno žiedą drebino Lietuvos „Drifto“ (šonaslydžio) „Pro“ lygos sezono finalas. Susirinkę sportininkai buvo nusiteikę kovingai, todėl 5-asis etapas negailėjo ir aštrių akimirkų, ir jaudulio tiek susirinkusiems žiūrovams, tiek dalyviams. Jų tarpe pasirodė ir „Urta Drift“ komandos pilotas Paulius Petrauskas.

22

Rugsėjo 1 dieną Kačerginės Nemuno žiedą drebino Lietuvos „Drifto“ (šonaslydžio) „Pro“ lygos sezono finalas. Susirinkę sportininkai buvo nusiteikę kovingai, todėl 5-asis etapas negailėjo ir aštrių akimirkų, ir jaudulio tiek susirinkusiems žiūrovams, tiek dalyviams. Jų tarpe pasirodė ir „Urta Drift“ komandos pilotas Paulius Petrauskas.

REKLAMA

Kaprizinga „Nemuno žiedo“ trasa

„Kačerginės Nemuno“ žiedas – itin greita, sudėtinga, klaidų neatleidžianti trasa. Net ir menki netikslumai vienintelėje Lietuvoje tokio dydžio lenktynių trasoje dažnai gali kainuoti brangiai.

„Jei vairuotojas išlaiko reikiamą liniją ir inerciją, ją įveikti nesunku, tačiau suklydus sudėtinga arba neįmanoma sklandžiai grįžti į trajektoriją“, – trasos specifiką komentavo P. Petrauskas. „Pro“ lygos sportininkas Simas Kvietkauskas tuo sekmadienį įsitikino ne vieną kartą, išslysdamas iš trasos į pievą, o panašų manevrą atliko ir Gediminas Levickas bei nemažas kiekis kitų dalyvių.

Įtampa tvyrojo ore ir dėl 2024 metų sezono komandinių metinių rezultatų. Tarpusavyje dėl geriausiųjų titulo konkuravo „Drift Happens“, „IRT Olybet“ ir „Urta Drift“ komandos, su sportininkais, pasiruošusiais atiduoti visas jėgas paskutiniame etape.

REKLAMA
REKLAMA

Dienos šūkis – viskas arba nieko

Kvalifikacijoje Paulius Petrauskas saugiu pirmuoju važiavimu pelnė 80 taškų. Antruoju šiek tiek pataisė anksčiau padarytas klaidas ir uždirbo 85 taškus. Kvalifikacijos lentelėje liko 9-oje vietoje iš 21 dalyvio. Dėl tokio dalyvaujančių sportininkų skaičiaus organizatoriai susiaurino lentelę, todėl porinės kovos prasidėjo nuo Top 16 formato.

REKLAMA

Pirmoje kovoje P. Petrauskas stojo prie starto su Simu Kvietkausku. Įtemptoje dvikovoje teisėjams buvo sunku apsispręsti, kuris „drifteris“ parodė geresnį rezultatą, todėl pora gavo OMT (angl. „One More Time“) – pakartotinį važiavimą nugalėtojui išrinkti. Pakartotinio važiavimo metu Paulius klydo smarkiau nei priešininkas, neišlaikė optimalios trajektorijos ir „Urta Drift“ komandos atstovas buvo eliminuotas.

REKLAMA
REKLAMA

„Lėkti Kačerginėje – ypatingas jausmas. Prie Ąžuolo posūkio ant kalno susirenka minios „drifto“ aistruolių ir visi jie matosi jau laukiant starto. Kraujas tiesiog užverda! Pasispardyti su šio sporto vilkais, kaip S. Kvietkauskas yra neapsakomai smagu. Nuostabi šonaslydžio bendruomenė iš dalies yra tai, dėl ko aš ir kiti sportininkai yra čia,“ – teigė carVertical“ „e-mail“ rinkodaros vadovas P. Petrauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Džiaugėsi pasiekimais ir įvertinimais

5-ąjį etapą Kačerginėje laimėjo ilgametis favoritas Andrius Vasiliauskas, antras liko „Drift Happens“ komandos atstovas Gediminas Levickas, o trečią vietą iškovojo „Aros Drift“ pilotas Valdas Vindžigelskis. Drifto Karaliumi 2024 sezone tituluotas „IRT Olybet“ komandą atstovaujantis Aurimas Vaškelis.

Lietuvos „Drifto“ Čempionato 2024-ųjų metų sezone Paulius Petrauskas finišavo 8-oje vietoje iš 45. Ir nors iki podiumo metinėje įskaitoje trūko nemažai, šoninio slydimo sportininkas džiaugiasi kitais šio sezono pasiekimais.

REKLAMA

„Visada metų pradžioje stengiamės užsibrėžti ambicingų tikslų. Labai džiaugiuosi, parodęs geriausią rezultatą iš šių metų naujokų „Pro“ lygoje, o komandinėje įskaitoje kartu su bičiuliais iš „Urta Drift“ ekipos lipome ant antrojo podiumo laiptelio. Antra vieta komandinėje įskaitoje mums yra rimtas pasiekimas: varžėmės su didele komanda, o „Urta“ vardą gynėme tryse: Salvijus Budrys, aš ir Benediktas Čirba,“ – pasakojo P. Petrauskas.

Kitų metų sezono planų Paulius dar neatskleidžia, nes visą sezoną sportininkui koją kišo variklio problemos. Šviežiam startui, pasak P. Petrausko, reikėtų bent naujai surinktos 800 AG automobilio jėgainės. O sėkmingai susidėliojęs aplinkybes ir žiemos sezone pasitreniravęs prie simuliatoriaus vairo, šoninio slydimo atletas tikėtųsi ir vėl konkuruoti trasoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų