2.5 litro motoras išvysto 180 arklio galių esant 6000 aps/min ir 221 NM sukimo momentą esant 4200-5400 aps/min. Tuo tarpu elektrinis motoras išvysto 105 kW galią ir 300 NM sukimo momentą. Taip, tai yra ta pati jėgainė, kurią Lexus montuoja į pigesnį ir mažesnį Lexus IS 300.
Kaip ir daugelis Lexus modelių, taip ir GS 300 automobilyje sumontuota hibridinė jėgainė veikia kartu su automatine, CVT tipo, pavarų dėže, kuri galią perduoda į galinius varomuosius ratus.
Skirtumai ir apetitas
Nors automobilis turi tokią pačią hibridinę jėgainę kaip ir Lexus IS, tačiau abudu modeliai yra visiškai skirtingi. Skiriasi jų svoris, išmatavimai, ratų bazės ilgis ir netgi valdymo savybės. Lexus IS sportiškesnis, dinamiškesnis, kai tuo tarpu Lexus GS - komfortiškesnis ir prabangesnis. Taip pat skiriasi ir abiejų modelių kaina. Lexus IS 300 kainuoja nuo 132.900 litų, o Lexus GS 300 kainos prasideda nuo 158.210 litų.
Vis dėlto, didžiausi skirtumai yra tarp dviejų GS modifikacijų : GS 300 ir GS 450. GS 450 turi labai galingą variklį, kuris gali sunkų sedaną iki 100 km/val. priversti įsibėgėti per 5.9 sekundės, o tai jau sportiškų automobilių teritorija. Žinoma, už tokią galingą jėgainę reikia papildomai sumokėti kelis kartus daugiau. Pradedant pradine įsigijimo kaina ir baigiant išlaidoms kurui.
Lexus GS 300 tuo tarpu gali pasigirti savybėmis, dėl kurių galingesnė versija yra kritikuojama. Tačiau vos tik pradėjus judėti - supratome, kad silpnesnė jėgainė yra tinkamesnė šiam prabangiam sedanui. Užtenka įsitaisyti patogiose sėdynėse, įsijungti nepriekaištingą garso sistemą ir atsipalaiduoti. Lexus GS nuo savo konkurentų tuo ir skiriasi, jog jis neskatina kelyje elgtis agresyviai - atvirkščiai. Kiekvienu nuvažiuotu kilometru norisi mėgautis.
Kartu su atpalaiduojančiu vairavimo stiliumi „atkeliaus“ ir pakankamai kuklios kuro sąnaudos. Nors gamintojas teigia, kad šimtui kilometrų šis dičkis suvartos maždaug 5 litrus benzino, tačiau realios kuro sąnaudos yra 6.5 litro šimtui kilometrų.
Sportiškumas - koks sportiškumas?
Lexus daugelį metų teikė prioritetą ne sportiškumui, bet komfortui. Vis dėlto, pasaulį užvaldžiusi „sportiškumo“ manija po truputėlį verčia keisti Lexus prioritetus.
Jeigu standartinės pakabos darbas jums nepatinka, galite pasirinkti vieną iš kelių rėžimų, kurie daugiau ar mažiau pakeičia automobilio charakterį. Standartiniame režime GS važiuoklė yra truputėlį „minkštesnė“ negu vokiškų analogų, tačiau įjungus „Sport+“ režimą, prabangaus sedano pakaba pastebimai tampa standesnė.
Vis dėlto, šis Lexus sedanas didesnį vairavimo malonumą teikia, kai su juo elgiatės lyg su prabangiu Gran Turismo tipo automobiliu.
Dyzelinis ar hibridinis?
Į klausimą norėjome atsakyti tą pačią minutę, kai tik išlipome iš automobilio. Tiesą sakant - viskas priklauso nuo poreikių. Atsisėdus už Lexus GS vairo, reikės perprasti hibridinių automobilių vairavimo subtilybes, nes norint važiuoti ekonomiškai reikės atsižvelgti į žymiai daugiau faktorių negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Dyzeliniai varikliai turi vieną labai didelį privalumą - universalumą. Jis gali prisitaikyti prie jūsų vairavimo stiliaus. Turint hibridinį automobilį, jums reikės prisitaikyti prie jo.
Į klausimą - ar Lexus GS 300 gali pakeisti panašaus galingumo dyzelinį variklį, reikėtų atsakyti jums patiems.
Konkurentai
„Premium“ segmentas yra lyg uždaras klubas, į kurį gali patekti tik išrinktieji. Ne veltui tikrų šio segmento atstovų yra tik penki : Audi A6, 5 serijos BMW, Jaguar XF, Lexus GS ir E klasės Mercedes Benz. Tik vienas iš šių automobilių gali būti vadinamas komfortišku, o likusieji keturi yra orientuoti į sportiškumą ir dinamiškumą.
Audi A6 yra geras automobilis, tačiau nėra ne vienos srities, kurioje jis būtų geriausias. Automobilis tiesiog neturi net vienos savybės, kuri galėtų Audi A6 išskirti iš savo konkurentų.
A6 yra vienas iš tų modelių, kuriuo Audi tikrai galėtų didžiuotis ir jį nusipirkę - nesigailėsite, tačiau tikrai pagalvosite - Ar nepadariau klaidos?
Per daugelį metų 5 serijos BMW tapo didesnis, sunkesnis ir platesnis, tačiau jo charakteris nepasikeitė. Iki šiol tai yra vienas geriausių šio segmento automobilių.
Šiam automobiliui galime pasakyti labai daug komplimentų, tačiau apskritai - 5 serijos BMW yra beveik nepriekaištingas automobilis.
5 serijos BMW ir Jaguar XF, mums asmeniškai, yra šio segmento favoritai. Kaip ir 5 serijos BMW, taip ir Jaguar XF bando būti universalus automobilis. Esant reikalui jis gali slysti šonu, be jokių pretenzijų jus nuvežti į kitą pasaulio galą, o išlipę iš automobilio tikrai norėsite atsisukti ir jį pasižiūrėti.
Mercedes Benz daugelį metų karaliavo šiame segmente, tačiau sparčiai patobulėję konkurentai iš sosto E klasės Mercedes Benz išvertė jau seniai. Tai yra klasikinis sedanas su klasikinėmis vertybėmis.
E klasė tikrai nėra pats išvaizdžiausias automobilis pasaulyje, jis taip pat nėra tas automobilis su kuriuo galėtumėte sužavėti savo kaimyną. Šiame segmente yra automobilių, kurie tai daro geriau, tačiau vargu ar jie sugebės E klasės Mercedes Benz prilygti solidumu, važiuoklės darbu ir interjero erdve. Nereikėtų pamiršti, kad E klasės universalas yra talpiausias klasėje.
Lexus neslepia savo ambicijų suvilioti įvairias kompanijos, kurioms perkant naują automobilį yra labai svarbus išmetamųjų dujų kiekis ir kuklios vidutinės kuro sąnaudos. Ar prieinamiausia GS modelio versija gali tapti alternatyva automobiliams su dyzeliniais varikliais? Tai priklauso tik nuo jūsų vairavimo stiliaus ir poreikių.
Tarp agresyviai nusiteikusių vokiečių ir britų, kurie mėgsta provokuoti, japoniškas sedanas primena išsilavinusį, puikių manierų džentelmeną. Pristatydami naujos kartos Lexus GS, japonai stengėsi ne kopijuoti, bet sukurti kažką savito, išskirtinio ir dar niekur nematyto. Tai yra labai retas reiškinys šiuolaikinėje automobilių industrijoje. Jis galbūt neatitiks statistinio Audi, BMW, Mercedes Benz pirkėjo poreikių, tačiau ar Lexus markės gerbėjai kada nors jautė simpatiją vokiškiems automobiliams?