„Kia“ sparčiai elektrifikuoja savo gamą. Rinkoje šiuo metu siūlomi „EV3“, „EV4“, „EV5“, „EV9“ ir „Niro“ modeliai, tačiau Pietų Korėjos gamintojas neketina visiškai atsisakyti tradicinių variklių.
Gamintojas skaičiuoja, kad net ir dešimtmečio pabaigoje vidaus degimo varikliai vis dar sudarys apie du trečdalius visos „Kia“ gamybos apimties. Tačiau aišku viena – su esamais agregatais šių tikslų pasiekti nepavyks. Griežtėjantys taršos reikalavimai, ypač Europos rinkoje, verčia „Kia“ kurti visiškai naujos kartos vidaus degimo jėgaines.

Seule vykusiame susitikime su investuotojais „Kia“ atskleidė, kad vienas svarbiausių naujos kartos variklių bus 2,5 litro, keturių cilindrų agregatas su turbokompresoriumi. Tai – iš esmės modernizuotas variklis, paremtas anksčiau gamintų variklių pagrindu.
Modernizacijos metu variklis bus papildytas hibridine technologija, o tai leis ne tik padidinti galią, bet ir sumažinti sąnaudas bei emisijas. Galingumas turėtų padidėti nuo 213 iki maždaug 235 kW (+12 proc), o sukimo momentas išaugs iki įspūdingų 450 Nm. Tuo pačiu prognozuojamas ir 4 proc. kuro sąnaudų bei CO₂ emisijų sumažėjimas.
Pasak „Kia“, šis variklis išsiskirs aukštu efektyvumo lygiu ir konkurencinga ekonomija, todėl bus tinkamas tiek tradiciniam naudojimui su 8 laipsnių automatine transmisija, tiek elektromobiliuose, kuriuose jis veiks kaip generatorius.
Nepaisant planų plėtoti naujus vidaus degimo variklius, „Kia“ Europoje išlieka įsipareigojusi elektromobilizacijai. Iki dešimtmečio pabaigos gamintojas planuoja per metus parduoti 770 000 automobilių, iš kurių net 86 proc. sudarytų elektromobiliai ir hibridai.
Numatoma, kad naujasis variklis serijinėje gamyboje pasirodys per artimiausius dvejus metus.